خرید عمده از بهترین مرکز تولید کنندگان حبوبات در ایران

آیا می دانید بهترین مراکز تولید حبوبات ایران کجاست و چگونه می توان از این مراکز خرید کرد؟ نرخ فروش عمده حبوبات در این مراکز چند است و انواع حبوبات فله و بسته بندی توسط تولیدکنندگانش با چه قیمتی خرید و فروش می شود؟ پیدا کردن بهترین مرکز تولید کنندگان حبوبات در ایران برای خرید عمده حبوبات با کیفیت بالا و قیمت ارزان امر مهمی است.

آنچه در این مقاله می خوانید:

خرید عمده حبوبات فله و بسته بندی از تولید کنندگان حبوبات در ایران

طبیعتا تمامی افرادی که در حوزه خرید و فروش حبوبات در کشور فعالیت دارند، برای خرید عمده انواع حبوبات فله و یا حتی برای خرید عمده حبوبات بسته بندی به دنبال بهترین مراکز تولید و فروش حبوبات هستند تا بتوانند از این طریق خریدی مستقیم و بدون واسطه داشته باشند.

در حقیقت علاوه خرید مستقیم از بهترین مرکز تولید کنندگان حبوبات در کشور موجب می شود تا شما خریدی مطمئن، ارزان و باکیفیت داشته باشید. ضمن اینکه بار درخواستی شما با هر تناژی و در هر زمانی از سال در اختیارتان قرار می گیرد.

با این حال لازم است تا درباره مراکز تولید حبوبات در ایران و مهم ترین شهرهای تامین کننده حبوبات عمده در کشور اطلاعاتی را به دست بیاورید تا از این طریق بتوانید بهترین مسیر را برای خرید حبوبات مورد نظر خود و پخش عمده در سطح شهر و استان دلخواهتان انتخاب نمایید.

مراکز تولید حبوبات ایران کجاست؟

به طور کلی بیشتر استان های ایران را می توان تولید کننده حبوبات در کشور نامید. اما بیشترین تولیدات حبوبات متعلق به برخی از استان ها می باشد. بنابراین اگر بخواهیم شهرهای تولید کننده حبوبات را نام ببریم می توانیم در این میان به

  • حبوبات لرستان
  • حبوبات کرمانشاه
  • حبوبات مرکزی
  • حبوبات ایلام
  • حبوبات خوزستان
  • حبوبات اردبیل
  • حبوبات آذربایجان شرقی

حبوبات آذربایجان غربی و  همچنین حبوبات کردستان اشاره کنیم که به عنوان بهترین مرکز تولید کنندگان حبوبات در ایران هر ساله حجم قابل توجهی از حبوبات مصرفی کشور را تولید و تامین می کنند.

همچنین خوب است بدانید سالانه حدود ۱۴۷ هزار هکتار از اراضی استان لرستان به زیر کشت حبوبات می رود که از این مقدار ۱۳۰ هزار تن حبوبات برداشت می گردد. کشاورزان استان لرستان حدودا ۲۵ درصد حبوبات کشور را تولید می کنند.

در صورت  مستقیم از تولید کنندگان حبوبات در ایران، قیمت این محصول برای شما بسیار مناسب تر خواهد بود

بهترین حبوبات ایران در کدام شهر است؟

اگر بخواهیم به این نکته بپردازیم که بهترین حبوبات ایران در کدام شهر تولید می شود، لازم است بدانید نمی توان در این زمینه تنها نام یک شهر را بیان کرد.

چرا که معمولا برخی از شهرها مختص تولید یک نوع حبوبات هستند به طور مثال شما می توانید برای

  • خرید نخود کرمانشاه
  • خرید لوبیا خمین
  • خرید لپه آذرشهر
  • خرید ماش خوزستان

اقدام نمایید. البته اگر می خواهید بدانید بهترین لوبیا قرمز ایران در کجا تولید می شود؟ باید گفت در حال حاضر لوبیا قرمز زنجان جزو بهترین حبوبات ایران به شمار می رود که سایز خوب، طعم عالی، ظاهری مناسب و البته قیمت بالاتری نسبت به لوبیا قرمز خمین دارد.

اما علاوه بر لوبیا قرمز، لازم است بدانید لوبیا سفید زنجان و لوبیا چیتی زنجان نیز در بهترین کیفیت قرار دارد به گونه ای که می توان گفت این استان نیز به عنوان بهترین مرکز حبوبات ایران شناخته می شود که باکیفیت ترین حبوبات را تولید می کند. اما در این میان نمی توان از استان مرکزی نیز به عنوان بهترین مرکز حبوبات ایران نیز نام نبرد. چرا که هر ساله حجم بالایی از انواع حبوبات در شهرهای مختلف این استان به ویژه خمین تولید و روانه بازار می شود.

چه مقدار حبوبات در ایران تولید می شود؟

میزان سطح زیر کشت حبوبات در ایران به قدری است که در برخی محصولات نیاز به واردات داریم تا نیاز مصرف کنندگان به طور کلی رفع شود. طبق آمار و بر اساس پیش بینی های به عمل آمده در سال ۹۷ میزان تولید حبوبات در کشور به ۷۱۵۰۰۰ تن می رسد. این در حالی است که حدود ۷۵۰۰۰۰ تن نیاز سالانه کشور به حبوبات می باشد. پس علاوه بر تامین حبوبات توسط تولیدکنندگان حبوبات در ایران، واردات حبوبات از دیگر کشورها نیز امری لازم و ضروی است.

وارد کنندگان حبوبات در بازار ایران

با توجه به نیاز بازار حبوبات ایران برای خرید حبوبات، عمدتاً علاوه بر خرید حبوبات ایرانی، خرید عمده حبوبات خارجی نیز با رونق خوبی روبرو است.

به همین دلیل اغلب خریداران عمده حبوبات، محصولات موردنیاز خود را از واردکنندگان حبوبات در ایران تهیه می کنند. چرا که در این صورت واسطه ها را حذف کرده و محصولات درخواستی خود را با قیمت رقابتی و دست اول تهیه کنند.

اما پیدا کردن واردکننده دست اول حبوبات به نظر کار آسانی نخواهد بود و این کار، مستلزم شناخت خوب و کافی از فعالان بازار حبوبات ایران خواهد بود. ضمن اینکه باید زمان زیادی را صرف تحقیق و جستجو در بازار کرده تا بتوانید تامین کننده دست اول حبوبات و وارد کنندگان این محصول را بیابید.

اما خوشبختانه امروزه با ورود فضای مجازی در زندگی بشر، بسیاری از تامین کنندگان و واردکنندگان نیز بدون واسطه محصولات را در بستر اینترنت عرضه می کنند تا فعالان این حوزه بتوانند به راحتی و به طور مستقیم انواع حبوبات را خریداری کنند.

در این میان ما نیز در حبوبات الیزا به عنوان وارد کننده دست اول انواع حبوبات، امکان

  • خرید عمده عدس کانادایی
  • خرید عمده لپه هندی
  • خرید عمده لپه روسی
  • خرید عمده ماش هندی
  • خرید عمده لوبیا چشم بلبلی میانمار و ماداگاسکار
  • خرید عمده لوبیا چیتی ازبک
  • خرید عمده لوبیا چیتی چینی
  • خرید عمده لوبیا قرمز قرقیز
  • خرید عمده لوبیا قرمز اتیوپی

و همچنین خرید عمده لوبیا سفید قرقیز را برایتان فراهم کرده ایم تا بتوانید به طور مستقیم با قیمت کف بازار، بهترین محصولات را با مناسب ترین نرخ در هر زمانی از سال تامین کنید.

بنابراین اگر به دنبال بهترین مرکز تامین کنندگان و تولید کنندگان حبوبات در ایران هستید تنها کافیست برای خرید حبوبات داخلی و وارداتی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

انواع حبوبات ایرانی و خارجی در هر زمانی از سال با تناژ درخواستی شما در حبوبات الیزا تامین می شود

حبوبات ایرانی خرید کنیم یا خارجی؟

خریداران حبوبات دو دسته اند:

  • کسانی که کیفیت برایشان در اولویت قرار دارد.
  • کسانی که قیمت برایشان مهم تر از کیفیت است.

دسته اول را می توان شرکت های بسته بندی حبوبات، مدیران و صاحبان فروشگاه های لوکس، رستوران ها، هتل ها، مراکز تهیه غذا و همچنین خرده فروشانی دانست که محصولات باکیفیت را به مشتریان خود عرضه می کنند.

دسته دوم نیز از جمله افرادی هستند که در بازار حبوبات ایران قصد پخش حبوبات را در مناطق محروم دارند و یا جزو کارخانه های تولیدکننده مواد غذایی هستند که سعی می کنند حبوبات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تر و کیفیت متوسط تری تهیه کنند.

اما به طور حتم نمی توان گفت حبوبات ایرانی بهتر است یا خارجی، چرا که در برخی موارد کیفیت این محصول در نوع ایرانی بهتر است و گار در نوع خارجی. از طرفی در برخی موارد با توجه به کیفیت نوع حبوبات ایرانی ارزان تر بوده و یا برعکس نوع خارجی با توجه به کیفیت پایین تر از قیمت ارزان تری نیز برخوردار می باشد. به همین دلیل نیاز هر فردی تعیین می کند که کدام نوع محصول را انتخاب و خریداری کند.

قیمت عمده حبوبات

بهترین مرکز پخش حبوبات ایران را از کجا پیدا کنیم؟

برای خرید حبوبات ایرانی و اینکه آن ها را از کجا خرید کنید لازم است بدانید پارامترهایی مثل نوع حبوبات، کیفیت محصول، خاری و ایرانی بودن آن، خرید مستقیم و میزان وزن سفارش بسیار مهم است. همچنین نحوه سفارش و خرید شما در قیمت حبوبات ایرانی و خارجی که به همراه کیفیت از مهم ترین پارامترهای خرید شما می باشد بسیار تاثیرگذار است.

با این حال شما باید برای خرید عمده حبوبات مورد نیاز خود به دنبال بهترین مرکز پخش حبوبات باشید که

  • فروش حبوبات را بدون واسطه انجام بدهد.
  • محصولات خود را با تضمین کیفیت و تازه بودن عرضه کند.
  • میزان ناخالصی بار کم باشد.
  • در صورت خرید عمده در حجم بالا قیمت های ارزانتری را ارائه بدهد.
  • ضمن اینکه امکان تامین بار درخواستی شما را از هر نوع و در هر زمانی از سال داشته باشد.

با این حال شرکت بازرگانی الیزا به عنوان معتبرترین و بهترین مرکز پخش حبوبات در ایران، گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود که می تواند نیاز شما را به خوبی تامین نمایند.
پیشنهاد ما این است که چه خریدار حبوبات به صورت عمده می باشید و چه برای کسب و کار خود به دنبال مرکزی می گردید که به عنوان بهترین مرکز پخش حبوبات تمامی محصولاتی را که شما نیاز دارید با کیفیت و قیمت متناسب در حجم کم برای شما فراهم کند، می توانید با کارشناسان بازرگانی ما در ارتباط باشید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

کارشناسان فروش بازرگانی الیزا علاوه برتامین حبوبات درخواستی شما، مشاوره های رایگان نیز ارائه می دهند

حبوبات را عمده خرید کنیم یا خرد؟

مشتریان مختلف عرضه حبوبات، بسته به حجم کارشان، حبوبات را بصورت عمده یا خرد خریداری می کنند. حجم کار و توان خرید در مقدار خرید تاثیرگذار است.
اما در هر شرایطی می بایست تلاش کرد حبوبات را به شکل عمده خریداری نمود. این نوع خرید حسن خرید با صرفه بیشتر را دارا خواهد بود. خرید حبوبات همچون دیگر مواد غذایی اگر عمده خریداری شود قیمت کمتری خواهد داشت.

فروش حبوبات بسته بندی شده

تولید کننده حبوبات بسته بندی شده در بازار

همان طور که خرید عمده از مرکز تولید کنندگان حبوبات در ایران برای بسیاری از خریداران موضوع بسیار مهمی است، بنابراین افراد بسیاری به دنبال اسامی شرکت های بسته بندی حبوبات هستند تا از این طریق بتوانند برندهای معروف حبوبات بسته بندی را به طور مستقیم و بدون واسطه خریداری کنند.

در واقع با خرید از کارخانه تولید حبوبات بسته بندی، این امکان برای شما فراهم می شود تا محصول را با قیمتی رقابتی تر و بدون صرف هزینه های واسطه گری تهیه کنید. با این حال هم می توانید به فروش بالاتر و سود بیشتری دست یابید و هم با ارائه محصولات ارزان تر اما باکیفیت، رضایت مشتریان خود را جلب کرده اید.

در این راستا می توان گفت امروزه شرکتهای تولید حبوبات بسته بندی شده با کمک دنیای مجازی به دنبال حذف واسطه ها و فروش مستقیم محصولات خود هستند.

در این میان ما نیز در شرکت حبوبات الیزا، با تولید انواع حبوبات بسته بندی با نام هومسا سعی کرده ایم بهترین و مرغوب ترین حبوبات بسته بندی را در بازار حبوبات ایران به شما عرضه کنیم. ضمن اینکه مناسب ترین قیمت ها را برای شما در نظر گرفته ایم.

تنها کافیست برای خرید عمده حبوبات بسته بندی هومسا، قیمت عمده حبوبات در انواع مختلف را از وبسایت هومسا مشاهده کرده و با دیگر نمونه های مشابه در بازار مقایسه کنید.

هومسا به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان حبوبات بسته بندی در ایران کیفتی تضمینی و قیمتی رقابتی را به شما عرضه می کند

قیمت فروش حبوبات

قیمت فروش حبوبات عمده در شرکت الیزا

حال که با قطب تولید حبوبات کشور و بهترین تولید کنندگان حبوبات در ایران آشنا شدید و قصد خرید مستقیم این محصولات را دارید لازم است بدانید ما در شرکت حبوبات الیزا به عنوان بزرگترین تولید کننده حبوبات و تامین کننده این محصولات، امکان عرضه و فروش انواع حبوبات را در سراسر کشور و در هر زمانی از سال برای شما فراهم کرده ایم.

همچنین خوب است بدانید از آنجایی که ما محصولات خود را به طور مستقیم و بدون واسطه تهیه و به شما عرضه می کنیم بنابراین قیمت فروش حبوبات را بسیار مناسب و ارزان برای شما در نظر گرفته ایم.

ضمن اینکه در صورت خرید عمده این محصولات در تناژ بالا، امکان ارائه قیمت های ارزان تر را نیز برایتان فراهم نموده ایم، پس تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

2 پاسخ
  1. خادمی گفته:

    عرض سلام دارم
    ممنون از اطلاعاتتون. صد تن نخود برای افغانستان میخاییم. شما کارهای صادرات رو انجام میدین؟ مجوز دارین؟

    پاسخ
    • elizauser گفته:

      وقت بخیر
      بله ما تمام کارهای صادراتی رو انجام میدیم. می تونید با مدیر صادراتی شرکت تماس بگیرید و توضیحات بیشتر رو از ایشون بخواین.
      ۰۹۱۲۷۴۹۶۵۹۷
      برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع نخود کرمانشاه پیشنهاد میدیم لینک زیر رو مشاهده کنید.
      https://dariatrade.ir/chickpeas-price/

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *