425728770 26042

بازار فروش لپه استرالیا در ایران

در بازار حبوبات ایران یک نوع لپه خارجی، لپه استرالیا است که با کیفیت قابل قبولی که دارد در بازرگانی حاضر نیز به فروش می رسد. میزان تقاضا و عرضه این محصول به چه صورت است؟

دومین نوع لپه خارجی، بعد از اتیوپی، لپه استرالیا است که توجه بازار را به خود جلب کرده است. لپه استرالیا نیز همچون دیگر انواع لپه به شکل درهم، و سورت شده ریز و درشت در بازار موجود می باشد ولی این محصول معمولا به اسم لپه متوسط در بازار خرید و فروش می گردد. نوع درهم که مشخص است ترکیبی از سایزهای ریز و درشت است. در لپه سورت شده دانه های ریز و درشت از هم جدا می گردد که قاعدتا نوع ریز خوش پخت تر است. اما به طور کلی لپه ریز استرالیا درشت تر از لپه های ریز اتیوپی و ایرانی است و بیشتر این نوع را لپه متوسط می نامند.

مرغوبیت این لپه به اندازه ایرانی و اتیوپی نیست، از آن سو کیفیت آن آنقدر ضعیف نیست که تقاضایی در پیش نداشته باشد. در نتیجه، قیمت پایین این لپه و کیفیت قابل قبول لپه استرالیا موجب شده میزان تقاضای آن زیاد گردد. و از آن سو کارخانه های لپه سازی آذرشهر به واردات نخودلپه استرالیا روی آورده و به فرآوری این لپه بپردازند و این محصول را در بازار داخلی ایران عرضه دارند.

جهت خرید این محصول می توان با کارخانه های لپه سازی آذرشهر و یا نمایندگی های آن در کلان شهرها ارتباط گرفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *