pulses

حبوبات خارجی درجه یک با قیمت مناسب

حبوبات خارجی بیشتر چه نمونه هایی هستند و از چه کشورهایی واردات آن ها صورت می گیرد؟ خرید و فروش حبوبات خارجی در بازار ایران به چه طرقی انجام می شود؟ آیا راهی برای عرضه ساده تر حبوبات در بازار وجود دارد؟ قیمت حبوبات خارجی به نسبت رقبای داخلی چگونه است؟

بازار حبوبات ایران آنقدر گسترده و پر مصرف است که در بسیاری از محصولات نیازمند واردات هستیم و به جرات می توان گفت هیچ نوع حبوباتی در بازار ایران مشاهده نمی کنید که نمونه خارجی آن در جوار آن نباشد.

حبوبات خارجی و نحوه واردات آن

حبوبات خارجی با کیفیت، قیمت و کشورهای خاصی به بازار ایران وارد می شوند. مهم ترین دلیل واردات حبوبات خارجی به ایران، تامین نیاز مصرف کنندگان کشور در آن حوزه است.
یکی دیگر از مهم ترین دلایلی که می توان نام برد، قیمت مناسب تر این محصولات نسبت به مشابه داخلی آن ها است.
کشورهای آمریکای شمالی، کشورهای آفریقایی و کشورهای آسیای میانه بیشترین حجم واردات حبوبات خرجی به ایران را دارند.

• حبوبات کانادا
• حبوبات آمریکا
• حبوبات آفریقا
• حبوبات اتیوپی
• حبوبات اوگاندا
• حبوبات روسیه
• حبوبات ازبکستان
• حبوبات قزاقستان
• حبوبات قرقیزستان

این کشورها مهم ترین صادرکنندگان حبوبات به ایران هستند که اقلامی همچون، نخود، عدس، لوبیا و سایر حبوبات را به ایران صادر می کنند.

حبوبات خارجی و خرید و فروش آن

در مطالب گذشته پیرامون انواع روش های خرید و فروش حبوبات در ایران صحبت به میان آوردیم که حبوبات خارجی نیز از آن مستثنی نیستند. گفتیم که دو روش سنتی و نوین برای عرضه حبوبات در ایران در حال استفاده است. در روش اول شما به بازدید هر غرفه ای که در بازار سنتی وجود داشته باشد بروید، شاهد عرضه انواع حبوبات ایرانی و خارجی می کنند.
در فروشگاه اینترنتی عرضه حبوبات که قبلا درباره آن صحبت کرده ایم، در کنار توزیع حبوبات تولید داخل، نمونه های خارجی را نیز می توانید مشاهده کنید.
واردکنندگان و یا تولیدکنندگان انواع حبوبات برای ساده تر کردن عرضه حبوبات ایرانی و خارجی در مارکت های مختلف، بر روی کمک فروشگاه های اینترنتی حساب کنند. همچنین این عزیزان می توانند با ما در ارتباط بوده و جزییات بیشتری در راستای عرضه انواع حبوبات خود در بازار کسب کنند.

قیمت حبوبات خارجی

حبوبات خارجی نیز همانند حبوبات داخلی پارامترهای گوناگونی برای تعیین قیمت دارند. بر همین اساس هر نوع حبوباتی که به بازار ایران وارد می شود، با توجه به شرایط مختلف قیمت گذاری شده و به فروش می رسد. برای دریافت قیمت حبوبات خارجی و یا داخلی، می توانید از طریق راه های ارتباطی مختلف، با ما در ارتباط باشید.
منبع: حبوبات ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *