فروش نخود کرمانشاه فلافلی ریز

فروش نخود کرمانشاه بدون استثنا در تمامی بازارهای ایران انجام می شود. نخود ایرانی را برای فروش داخلی و صادرات، غالبا همه به اسم نخود کرمانشاه می شناسند. این نخود در سایزهای مختلف ریز و درشت همچون فلافلی، آبگوشتی، سه خان و دو خان عرضه می گردد. جهت خرید عمده نخود کرمانشاه بدون واسطه می توان با بازرگانی های حبوبات که در فضای اینترنت نیز مشغول هستند ارتباط گرفت.

نخود ایرانی در مناطق مزوعی زیادی در کشورمان تولید می شود، اما هشتاد درصد ایرانیان نخود ایرانی را برای فروش داخلی و صادرات، به اسم نخود کرمانشاه می شناسند. کیفیت بالا و فروش انواع سایزهای نخود کرمانشاهی دلیل این امر است.

آنچه در این مقاله می خوانید:

نخود درشت

نخود درشت کرمانشاه معمولا در سایزهای سه خان و دو خان خرید و فروش می شود. این نخود به نخود آبگوشتی نیز معروف است.

خرید تضمینی نخود

نخود ریز

نخود ریز کرمانشاهی معمولا به اسم نخود فلافلی عرضه می گردد. سایز ریز این نخود، آن را برای تهیه فست فود فلافل مناسب کرده است.

فروش نخود فلافلی

قیمت نخود ریز و درشت کرمانشاه

قیمت فروش نخود کرمانشاه به دو چیز ربط دارد. یکی به سایز و دیگری به خرید فله یا خرد آن. قیمت نخود ریز به دلیل سایز ریز کمتر از قیمت نخود آبگوشتی می باشد.

خرید عمده نخود درشت کرمانشاه، از مرکز فروش فله و بدون واسطه نخود، قیمت مناسب تری خواهد داشت.

capture

صادرات نخود کرمانشاه

نخود کرمانشاه به دلیل کیفیت بالا و تنوع سایز زیادی که دارد آن را برای صادرات به کشورهای دیگر مناسب کرده است. سالانه شاهد صادرات نخود ایران به بازارهای خارجی هستیم.
منبع: حبوبات ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *