قیمت انواع لوبیا

قیمت انواع لوبیا قرمز در بازار

قیمت انواع لوبیا چیتی، قرمز و سفید موجود در بازار داخلی بسته به ایرانی و خارجی بودن، کیفیت و همچنین میزان تمیز بودن آن مشخص می گردد. اما در هنگام خرید و فروش لوبیا در بازار با لوبیا کشت شده کدام کشورها روبرو خواهیم بود؟ چگونه می توان قیمت روز لوبیا در بازار عرضه را در کم ترین زمان دریافت نمود؟ تفاوت قیمت انواع لوبیا ایرانی و لوبیا خارجی به چه صورت است؟

کنار اینکه در چندین منطقه ایران انواع لوبیا چیتی، قرمز و سفید به طور سالانه کشت و برداشت می شود، لوبیا خارجی را نیز به بازار وارد شده و مورد استقبال مصرف کننده قرار می گیرد. در ادامه به انواع لوبیا چیتی، لوبیا قرمز و لوبیا سفید که در بازار عرضه می شود اشاره خواهیم داشت و تفاوت قیمت انواع لوبیا ایرانی و لوبیا خارجی را نیز بیان خواهیم نمود.

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت لوبیا چیتی در بازار

لوبیا چیتی ایرانی به طور عمده حاصل کشت استان مرکزی و لرستان است که به شکل لوبیا بوجاری و دستچین عرضه می گردد. زمان خرید لوبیا چیتی خارجی نیز در بازار ایران با لوبیا چیتی چین و لوبیا چیتی ازبک مواجه خواهیم بود. به طور نسبی لوبیا چیتی ایرانی قیمت بالاتری نسبت به خارجی دارد. که یکی از دلایل واردات لوبیا خارجی نیز همین موضوع است.

قیمت انواع لوبیا

قیمت لوبیا قرمز در بازار

لوبیا قرمز ایرانی نیز بیشتر در استان مرکزی و لرستان کشت می شود. لوبیا قرمز خارجی نیز معمولا از اتیوپی و قرقیز وارد می گردد. قیمت خرید لوبیا قرمز قرقیز به دلیل کیفیت بالاتر، از قیمت لوبیا قرمز اتیوپی بیشتر است. و به طور کلی قیمت قرمز ایرانی از خارجی بالاتر می باشد. البته قیمت لوبیا قرمز ایرانی و خارجی و انواع دیگر لوبیا در طول سال دارای نوسان نیز هست.

قیمت انواع لوبیا

قیمت لوبیا سفید در بازار

لوبیا سفید ایرانی نیز همانند دو نوع قبل کشت و عرضه می گردد. به دلیل استفاده کم لوبیا سفید در ایران معمولا واردات آن صورت نمی گیرد و در موارد بسیار کمی شاهد لوبیا سفید خارجی قرقیز و اتیوپی هستیم که قیمت خرید و فروش پایین تری نسبت به لوبیا سفید ایران داراست.

قیمت انواع لوبیا

عرضه انواع لوبیا با قیمت روز

بازرگانی هایی که در زمینه تولید، واردات، خرید، فروش و عرضه حبوبات در طول سال فعال هستند قیمت روز لوبیا را در اختیار مشتریان قرار داده و در صورت تمایل با فعالان حوزه حبوبات در زمینه خرید فروش لوبیا همکاری خواهند داشت. فروش آنلاین انواع لوبیا در بازار ایران یکی از فعالیت های این مجموعه هاست.

قیمت عمده حبوبات
منبع: حبوبات ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *