قیمت خرید نخود عمده فله و بسته بندی

قیمت خرید نخود به صورت عمده فله و بسته بندی امسال با نوسانات زیادی همراه شده است، بنابراین به شما پیشنهاد می دهیم قبل از خرید انواع نخود به ویژه نخود کرمانشاه حتما از قیمت روز این محصول در مراکز معتبر و دست اول مطلع شوید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت خرید عمده نخود در سال 1401

قیمت خرید عمده نخود

با توجه به اینکه نخود در بین سایر حبوبات جزء پرمصرف ترین حبوبات معرفی شده است بنابراین در طول سال ممکن است بارها قیمت فروش نخود با تغییرات زیادی مواجه شود و افرادی که به دنبال دسترسی به قیمت نخود 1401 هستند را دچار چالش هایی کند.

بر همین اساس در مورد قیمت خرید عمده نخود در سال 1401 بهتر است بدانید که به طوری کلی در نرخ گذاری قیمت نخود امسال همچنان قیمت نخود بهاره از قیمت نخود پاییزه گرانتر خواهد بود که این مسئله می تواند قیمت نخود فله 1401 و حتی قیمت نخود به صورت عمده بسته بندی را تحت تاثیر قرار بدهد.

پس یکی از مهمترین فاکتورهایی که در زمان خرید عمده نخود در سال 1401 و ارزیابی قیمت خرید نخود عمده بسیار حائز اهمیت می باشد مقایسه قیمت نخود فله پاییز و بهاره است.                   

قیمت خرید و فروش نخود در بازار امروز

قیمت فله نخود کرمانشاه

اگر می خواهید در مورد قیمت خرید و فروش نخود در بازار امروز به موارد مهمی دست یابید بهتر است بدانید که دسترسی به قیمت نخود امروز به تنهایی نمی تواند راهکار مناسبی برای خرید نخود عمده به حساب آید؛ چرا که جهت آشنایی با قیمت خرید نخود عمده در مناسب ترین نرخ بازار باید به موارد دیگری از قبیل:

  • سایز نخود
  • رنگ و شفافیت نخود
  • امساله یا پارساله بودن محصول
  • بهاره یا پاییزه بودن نخود
  • ایرانی و خارجی بودن آن
  • زمان پخت نخود
  • میزان ضایعات موجود در محصول

و بسیاری عوامل دیگر توجه داشت تا بتوانید متناسب با قیمت نخود به روز عمدتا به سود قابل توجهی برسید. البته فراموش نکنید که قیمت بروز نخود همیشه در خرید نخود تناژ بالا در پایین ترین نرخ بازار حساب خواهد شد، به همین دلیل است که ما در بازرگانی الیزا به مشتریان عمده نخود خود در تناژ بالا بیشترین تخفیفات را ارائه می دهد.

برای دریافت قیمت همکار برای خرید نخود عمده تنها کافیست با مشاوران فروش ما تماس بگیرید

قیمت فروش نخود صادراتی درجه 1

در بازار صادرات حبوبات، نخود تنها حبوباتی که اجازه صادر شدن دارد و در این میان بازارهای عراق و افغانستان و پاکستان مهم ترین بازارهای هدف نخود صادراتی ایران یا همان نخود درجه 1 کرمانشاه هستند.

امسال نیز مانند سال گذشته با توجه به نوسانات زیادی که در خصوص قیمت محصولات به وجود آمد، باید گفت قیمت خرید نخود عمده نیز دستخوش تغییرات فراوانی شد. به طوری که قیمت فروش نخود صادراتی درجه ۱ در زمستان 1400نسبت به قیمت خرید و فروش نخود سفید در تابستان 1401به میزان چشمگیری گرانتر شده است.

در این میان باید گفت که امروزه بیشتر تجار به دنبال مراکز فروش نخود درجه یک کرمانشاه هستند تا بتوانند خرید تضمینی نخود را در بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به دست آورند، چرا که در این بازار افراد سودجوی بسیاری هستند که با ترکیب نمونه ها و سایزهای مختلف نخود (ترکیب درصد پایینی از نخودهای سایز ریز در بار نخود سایز درشت، ترکیب دانه های امساله و پارساله و یا ترکیب دانه های شکسته و لپه شده در بار درشت و باکیفیت) سعی می کنند قیمت این محصول را کاهش داده و محصول مورد نظر را با  عنوان نخود درجه 1 و ممتاز به مشتری عرضه کنند.

پس جهت دسترسی به قیمت خرید تضمینی نخود عمده فله و بسته بندی جهت صادرات به کشورهای مختلف بهتر است ضمن به دست آوردن ارزان ترین قیمت فروش نخود در سال 1401، مراجعه به مراکز معتبر و عمده فروشی های مورد اعتماد را در دستور کار خود قرار بدهید.

بر همین اساس ما در بازرگانی الیزا همواره سعی می کنیم تا مرغوب ترین نخود کرمانشاه صادراتی را در سایزهای مختلف با مناسب ترین نرخ فروش بازار، بسته به نیاز کشورهای هدف به صورت فله و بسته بندی در اختیار شما قرار بدهیم و نرخ ارائه شده را متناسب با کیفیت نخود و به صورت کاملاً تضمینی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار بدهیم.

قیمت نخود کیلویی چند است؟

فروش با کیفیت نخود کرمانشاه

اگر می خواهید بدانید قیمت نخود کیلویی چند است؟ خوب است بدانید یکی از موضوعات مهمی که در زمان بررسی قیمت خرید انواع حبوبات از جمله قیمت خرید نخود عمده می تواند به عنوان مسئله بسیار مهمی مورد توجه قرار بگیرد، بحث امساله بودن و پارساله بودن محصول می باشد؛ زیرا نخودهای پارساله به دلیل داشتن خصوصیاتی نظیر:

  • رنگ کدر
  • جدا شدن پوسته از نخود در زمان پخت
  • احتمال کرم زدگی و شته زدگی
  • تغییراتی در طعم نخود

و بسیاری مواد دیگر عمدتا در قیمت پایین تری عرضه می شود و نمی تواند رضایت مصرف کنندگان را به دست آورد. بر همین اساس در بررسی قیمت نخود آبگوشتی امسال با قیمت نخود آبگوشتی پارسال در یک سایز و یک نوع به طور صد در صد قیمت خرید نخود امسال در نرخ بالاتری قرار دارد.

چرا که جدای از بحث گرانی حاکم شده در بازار حبوبات ایران غالبا این دسته از محصولات تازه برداشت شده و امساله دارای طعم، رنگ و کیفیت مطلوب تری خواهد بود؛ اما به طور کلی بهتر است بدانید که نخود آبگوشتی یک نخود با کیفیت با سایز درشت است که عمدتاً نسبت به قیمت خرید عمده نخود فلافلی که محصولی با پایین ترین سایز نخود است همچنان در قیمت بالاتری خواهد بود.

قیمت نخود امروز کرمانشاه

اگر می خواهید حجم زیادی از بهترین نخود بازار یعنی نخود کرمانشاه را به صورت عمده تهیه نمایید در ابتدا بهتر است قیمت نخود امروز کرمانشاه را به دست آورید تا بتوانید در مورد حجم نهایی محصول خریداری خود به راحتی تصمیم بگیرید.

البته توجه داشته باشید بیشتر اوقات در زمان برداشت نخود مانند فصل تابستان و اوایل فصل پاییز شما می توانید قیمت نخود ایرانی را در نرخ پایین تری تهیه نمایید؛ چرا که زمان برداشت مرغوب ترین نخود‌ کرمانشاه در ماه های تیر و مرداد و البته اوایل مهرماه می باشد.

البته موضوع مهم دیگری که در تعیین قیمت خرید نخود کرمانشاه حائز اهمیت است بحث سایز بندی نخود می باشد؛ چرا که خرید عمده نخود کرمانشاه در سایر 5 و 6 با نام نخود فلافلی قطعا ارزان تر است قیمت نخود کرمانشاه در سایر 10 با نام نخود تک خان خواهد بود، البته در این میان نخودهایی دیگری با سایز بندی ۷، ۸ و ۹ با نام نخود سه خان و همچنین سایز نخود ۸ و ۹ با نام نخود دوخان وجود دارد که هر کدام در نرخ متفاوتی عرضه خواهند شد‌.

موضوع مهم دیگری که در تعیین قیمت نخود امروز کرمانشاه باید مورد توجه قرار بگیرد بحث فله بودن نخود و بسته بندی بودن این محصول می باشد. پس برای دسترسی به قیمت نخود فله کرمانشاه و قیمت نخود بسته بندی کرمانشاه در سایزهای مختلف بهتر است بدانید که عمدتا قیمت خرید نخود عمده فله کرمانشاه در بازارهای حبوبات ایران همچنان ارزان تر از قیمت خرید نخود عمده بسته بندی کرمانشاه خواهد بود؛ چرا که شما از پرداخت برخی هزینه های اضافه مانند:

  • هزینه بسته بندی های متنوع و شکیل
  • هزینه بوجاری شدن و سورت شدن محصول
  • هزینه پولیش شدن نخود
  • مخارج نگهداری خط تولید
  • هزینه های مربوط به چاپ بسته بندی
  • حمل و جابجایی محصول

 و همچنین پرداخت بسیاری هزینه های دیگری که سبب می شود تا یک محصول لوکس را در کارخانه به وجود آورد معاف خواهید شد.

قیمت نخود بسته بندی

قیمت خرید نخود عمده بسته بندی شده

امروزه با توجه به تغییر شیوه زندگی، در زمان خرید مواد غذایی و همچنین رایج شدن بسته بندی های استاندارد و متنوع حبوبات همچنان یکی از لوکس ترین حبوباتی که در بازارهای خرید و فروش قرار گرفته است نخود بسته بندی شده می باشد.

بنابراین ما نیز در شرکت حبوبات الیزا با تهیه بهترین برند حبوبات بسته بندی با نام هومسا این محصول را به صورت دستچین تهیه کرده ایم و در مناسب ترین سایز مورد انتخاب قرار داده ایم و پس از طی کردن مراحلی از قبیل:

  • بوجاری شدن و حذف خار و خاشاک
  • سورت شدن
  • پولیش شدن
  • پاک شدن
  • حذف دانه های کرم خورده و لپه شده
  • حذف هر نوع پوسته و ضایعات

در نهایت به صورت کاملا بهداشتی، درون بسته بندی های زیبا و شکیل در وزن 900 گرمی روانه بازار می کنیم. همچنین لازم است بدانید برای سهولت بیشتر مشتریانمان در استفاده از این محصول، نخود لوبیا بسته بندی هومسا را نیز در نهایت کیفیت تولید کرده ایم و علاوه بر ارائه محصولی درجه 1 به مصرف کنندگان خود همواره راحتی بیشتری را برای استفاده آن ها فراهم نموده ایم.

پس اگر شما قصد دارید تا حجم زیادی از نخود کرمانشاه  که بهترین نخود موجود در بازارهای فروش می باشد را به صورت بسته بندی و عمده تهیه نمایید به شما پیشنهاد می دهیم این محصول را به طور مستقیم از کارخانجات تولید کننده مانند کارخانه هومسا خریداری کنید تا بتوانید ضمن اطلاع یافتن از قیمت نخود بسته 900 گرمی در سایزهای مختلف و تهیه ارزان ترین قیمت خرید نخود بسته بندی  به صورت عمده، از تخفیفات این صنایع غذایی بهره مند شوید.

هر چند که در مورد بررسی قیمت خرید نخود عمده باید گفت قیمت نخود بسته بندی شده در نرخ بالاتری از قیمت نخود تازه فله قرار دارد. اما فراموش نکنید که ما در کارخانه تولیدی هومسا توانسته ایم با ارائه ارزان ترین قیمت نخود پاک شده و مناسب ترین قیمت نخود لوبیا توجه مشتریان زیادی را در سراسر کشور جلب کنیم و همچنان ارزان ترین نرخ قیمت نخود در تهران و بسیاری شهرهای دیگر را به برند خود اختصاص دهیم.

جدیدترین قیمت نخود در بازار

استعلام جدیدترین قیمت نخود در بازار

این روزها با توجه به امکانات بسیاری که واحدهای پخش و فروش عمده حبوبات فله و بسته بندی خصوصا عرضه کنندگان نخود به در اختیار مشتریان خود قرار داده اند، بنابراین هر فردی می تواند به صورت آنلاین و یا تلفنی به راحتی به این موضوع دست یابد که قیمت نخود چند است؟

اما در استعلام جدیدترین قیمت نخود در بازار، لازم است به دنبال مراکزی باشید که ضمن بسته بندی نخود غالبا خود یکی از تامین کنندگان دست اول حبوبات در کشور هستند و برای تهیه مواد اولیه کارخانه به عرضه کنندگان حبوبات فله وابسته نیستند‌؛ چرا که در غیر اینصورت مجبور هستید برای محصول خریداری شده مبالغ بالاتری را نسبت به عرضه کنندگان مستقیم حبوبات پرداخت کنید. بنابراین اگر می خواهید در مورد قیمت نخود درشت و قیمت نخود ریز در کیفیت های مختلف در بازار لیست قیمت را دریافت کنید می توانید با شماره های درج شده در وبسایت الیزا تماس گرفته و با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

در این صورت ما این امکان را برایتان فراهم کرده ایم تا به عنوان عرضه کننده و تامین کننده دست اول انواع حبوبات به ویژه نخود کرمانشاه در سایزها و کیفیت های مختلف قیمت نخود آنلاین را در اختیار شما قرار داده و در زمان شما صرفه جویی کنیم.

در واقع با استعلام قیمت خرید نخود عمده به صورت آنلاین شما می توانید در کمترین زمان به قیمت جدید نخود دسترسی داشته باشید و پس از بررسی آنالیز محصول برای خرید بهترین محصول اقدام نمایید.

ما در حبوبات الیزا جدیدترین قیمت خرید نخود عمده در سال 1401 را از طریق شبکه های اجتماعی نیز در اختیار شما قرار می دهیم.

قیمت روز نخود در بازار کرمانشاه

قیمت روز نخود کرمانشاه

اینکه بخواهیم در مورد قیمت روز نخود در بازار کرمانشاه نرخ دقیقی را به شما اطلاع دهیم بسته به سایز نخود مورد نظر شما دارد. مثلا قیمت صادرات نخود بسته به کشور هدف می تواند بسیار متفاوت باشد؛ چرا که کشور عراق معمولا پذیرای نخود هایی است که در سایز 5 و6  هستند و با نام نخود فلافلی شهرت دارند و در موارد بسیار کمی ممکن است این کشور متقاضی نخودهایی با کیفیت تر در سایز ۷ و ۸ و ۹ با نام نخود سه خان باشد.

در صورتی که کشور افغانستان و پاکستان بیشتر نخودهای درشت با سایز ۷ و ۸ را می پسندند و حتی گاهی اوقات متقاضی نخودهای دوخان و تک خان در سایزهای ۸ و ۹ و 10 هستند. بنابراین قیمت نخود ممتاز کرمانشاه و قیمت نخود معمولی می تواند نرخ های متعددی داشته باشد.

اما علاوه بر باارهای صادراتی بسیاری از خریداران عمده این محصول در بازارهای داخلی و برای معاملات نخود به دنبال این موضوع هستند که قیمت نخود کیلویی چند؟ در پاسخ به این افراد باید گفت قیمت روز نخود کرمانشاه بسته به عوامل مختلفی مانند:

  • نحوه خرید مستقیم یا غیرمستقیم
  • فصل خرید
  • برند مورد نظر
  • فله بودن یا بسته بندی بودن محصول
  • تناژ و وزن محصول خریداری شده

و بسیاری موارد دیگر می تواند بسیار متغیر باشد. ولی به طور حتم قیمت عمده نخود در کرمانشاه به صورت فله ارزان تر از هر شهر دیگری خواهد بود، چرا که این استان مهد تولید انواع نخود بوده و در اغلب موارد شما می توانید این محصول را به طور دست اول و بدون حضور دلالان خریداری کنید.

بر همین اساس ما نیز در شرکت بازرگانی الیزا با ارائه مناسب ترین قیمت خرید نخود عمده به طور مستقیم از کرمانشاه و عرضه این محصول در اقصی نقاط کشور سعی کرده ایم تا انواع نخودهای کرمانشاه را در سایزهای مختلف به صورت فله و با تناژهای مختلف در اختیار مشتریان زیادی در سراسر کشور قرار دهیم و علاوه بر ارائه ارزان ترین قیمت نخود در بازار کرمانشاه، این محصول را به تمامی خریدارانی که به دنبال

  • قیمت نخود در همدان
  • قیمت نخود در مشهد
  • قیمت نخود در اصفهان
  • قیمت نخود در زنجان
  • قیمت نخود در لرستان

و دیگر شهرهای کشور هستند با قیمت کف بازار عرضه کنیم. شما نیز می توانید برای خرید انواع نخود کرمانشاه با قیمت مناسب با کارشناسان فروش ما در الیزا تماس بگیرید.

chickpeas 8 min

بهترین زمان خرید نخود با قیمت مناسب

اگر می خواهید بهترین نخود ایران یعنی نخود کرمانشاه را در نمونه های فلافل، سه خان، دو خان و همچنین تک خان با کمترین نرخ بازار فروش تهیه نمایید، خوب است بدانید که بهترین زمان خرید نخود با قیمت مناسب معمولا فصل تابستان در ماه های تیر و مرداد می باشد.

البته این زمان، فصل برداشت نخود بهاره است که عمدتا دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و از نظر قیمت در نرخ بالاتری از نخود پاییزه قرار دارد، شایان ذکر است که نخود پاییزه تنها در سایز 6 و7 و در اوایل پاییز برداشت می شود.

پس چنانچه شما خریدار نخود عمده کرمانشاه هستید در فصل تابستان می توانید مناسب ترین قیمت خرید نخود عمده را به دست آورید و از معاملات نخود به سود قابل توجهی برسید، هرگز فراموش نکنید که اوایل سال یعنی ماه های اردیبهشت و خرداد همیشه حبوبات مختلف از جمله نخود کرمانشاه گران ترین نرخ فروش را دارند، پس نمی تواند برای خرید عمده مناسب باشد.

فصل خرید یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت خرید نخود در بازار عمده فروشی خواهد بود

خرید اینترنتی نخود فله با قیمت مناسب و ارزان

خرید اینترنتی نخود فله

این روزها با توجه به گسترش اینترنت در فضاهای مختلف و همچنین استقبال زیاد خریداران عمده و خرده انواع حبوبات از‌مراکز فروش اینترنتی، بنابراین ما نیز در الیزا مسیری مطمئن و راهی آسان و سریع را در میان شما و خود قرار داده ایم تا ضمن حذف واسطه ها بتوانیم فروش عمده انواع نخود و حبوبات فله ای را در سراسر کشور انجام بدهیم.

بنابراین اگر شما نیز به دنبال یک سایت معتبر برای خرید اینترنتی نخود فله با قیمت مناسب و ارزان و البته دست اول هستید می توانید از طریق تماس با مشاوران فروش ما و یا توسط شبکه های اجتماعی به قیمت تضمینی نخود دست پیدا کنید.

زیرا شرکت الیزا یکی از بزرگترین تامین کنندگان انواع نخود فله در بازارهای داخلی و صادراتی بوده و به عنوان یکی از بهترین واحدهای تولیدی حبوبات بسته بندی با برند هومسا نیز در کشور فعالیت می کند.

بنابراین توانایی تامین بار خریداران عمده به طور مستقیم را دارد و با در اختیار داشتن یک وب سایت معتبر با نماد اعتماد الکترونیکی به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی نخود کرمانشاه می تواند قیمت روز نخود را به متقاضیان ارائه داده و این محصول را به تمامی افرادی که فرصت سفر و یا خرید حضوری را به هر دلیلی ندارند در هر مکانی عرضه کند.

مرکز خرید و فروش نخود کرمانشاه

بهترین مرکز خرید و فروش نخود کرمانشاه

قطعاً بهترین مرکز خرید و فروش نخود کرمانشاه در کشور شرکتی است که خود تامین کننده و توزیع کننده مرغوب ترین نخود کرمانشاه باشد و توانایی برقراری ارتباط با مشتری را بدون دخالت واسطه گر داشته باشد.

از این رو شرکت الیزا با تکیه بر سال ها تجربه در بازار حبوبات ایران و با مجموعه ای مجرب و متعهد توانسته است به عنوان بهترین مرکز فروش عمده نخود در ایران فعالیت کند و با تضمین قیمت نخود کرمانشاه در بازار تهران و دیگر شهرها همچنان مناسب ترین قیمت خرید نخود عمده آبگوشتی، قیمت نخود فلافلی فله ای کرمانشاه را بدون دخالت هیچ دلال و واسطه گری در اختیار شما قرار دهد.

ضمن اینکه در زمینه صادرات نخود نیز علاوه بر ارائه مشاوره های رایگان امور گمرکی را برای شما انجام داده و کیسه های نخود صادراتی را برند و نام درخواستی شما در محل مورد نظر تحویلتان بدهد.

5 پاسخ
    • f.heidari گفته:

      وقت بخیر
      با توجه به کشور مقصد متفاوت هست اما به طور کلی نخود سه خان و نخود دو خان بهترین گزینه برای صادرات نخود هستن.

      پاسخ

تعقیب

  1. […] با خرید نخود صادراتی از یک مجموعه معتبر شما می توانید قیمت نخود عمده کرمانشاه را در نرخی بسیار منصفانه تر، با نرخی واقعی و کیفیت […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *