قیمت حبوبات عمده

قیمت حبوبات عمده مختلف در بازار

قیمت حبوبات عمده در بازار شهرهای بزرگ ایران کمی نسبت به هم متفاوت است. اما دلیل این موضوع چیست؟ چگونه می توان از قیمت عمده انواع حبوبات مختلف در بازار مولوی تهران و دیگر شهرها همچون مشهد، کرمان، اصفهان، شیراز، قزوین، کرج و غیره آگاه شد؟ آیا راهی وجود دارد که خرید انواع حبوبات را با کمترین قیمت روز در سال ۹۷ انجام داد؟

یکی از دغدغه هایی که فعالان حوزه حبوبات همیشه با آن روبرو هستند، تغییر و نوسان دایم قیمت انواع حبوبات ایرانی و خارجی در بازار است. نوسانات نرخ حبوبات در بازار ایران موضوع همیشگی این حوزه بوده است. به همین دلیل هر خریدار و فروشنده ای قبل از خرید حبوبات و یا فروش حبوبات در پی اطلاع از قیمت روز آن است.

بازار شهرهای بزرگ همچون مشهد، کرمان، اصفهان، شیراز، قزوین، کرج و غیره حبوبات را همچون دیگر مواد غذایی با قیمت کف عرضه می دارند. اما قیمت حبوبات عمده در خود شهرهای بزرگ نیز با یکدیگر متفاوت است. این موضوع به قیمت خرید آنان و همچنین میزان حاشیه سود در نظر گرفته شده توسط آنان برمی گردد. در موارد بسیاری قیمت حبوبات بازار مولوی تهران از همه کمتر است که این موضوع نیز به مرجع بودن تهران در قیمت عرضه تمامی محصولات برمی گردد.

فروش حبوبات در بازارهای اینترنتی

خوشبختانه این روزها با گسترش فضای اینترنت و کشانده شدن حوزه های کاری به این فضا، دیگر محدودیت مکانی بین تمامی شهرهای بزرگ و کوچک برداشته شده و هر خریدار حبوباتی با هر حجم خریدی، چه خرید عمده و چه خرید خرد، می توانند حبوبات را از هر شهری با کمترین قیمت تهیه کنند.

فروشگاه اینترنتی حبوبات که در سطح کشور فعالیت دارند انواع حبوبات را با کمترین قیمت موجود عرضه می دارند. این فروشگاه ها مراکز خوبی نیز برای ارایه لیست قیمت روز در تمامی طول سال هستند.

جهت دریافت لیست قیمت روز حبوبات در بازار تهران و دیگر شهرها در سال ۹۷ و همچنین خرید هر نوع حبوباتی با مشاورین مرکز حبوبات حاضر در ارتباط باشید.

منبع: حبوبات ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *