قیمت روز ماش عمده در بازار تهران و دیگر شهرها

قیمت روز ماش عمده در بازار تهران و دیگر شهرها بر اساس کیفیت و نوع این محصول متفاوت است. با این حال در بازار امسال و امروز نرخ خرید هر کیلو ماش ایرانی و خارجی فله چند است؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت روز ماش در بازار چند است؟

ماش از جمله حبوباتی است که مصرف آن در برخی سوپ ها و آش ها می تواند برای سلامتی بدن مفید باشد. از این رو در داخل کشور، ماش به گونه های مختلفی از قبیل ماش ریز یا عمرانی و ماش درشت یا هندی یافت می شود.

البته نوع دیگری ماش در ایران وجود دارد با نام ماش ارتشی که هر کدام با تنوع بالایی در بازار حبوبات ایران قابل خرید و فروش هستند؛ اما در کنار تنوع این محصول و انتخاب بهترین گزینه برای خرید، مهمترین مسئله در معاملات این نوع حبوبات، قیمت روز ماش عمده در بازار تهران و دیگر شهرها است.

در واقع خریداران انواع ماش همیشه این سوال را از مراکز عرضه کننده حبوبات دارند که قیمت روز ماش در بازار چند است؟ در پاسخ این سوال باید گفت که قیمت ماش امروز در بازار تهران و دیگر شهرهای کشور متفاوت می باشد.

زیرا ماش نیز مانند هر نوع حبوبات دیگری در مراکز مختلفی عرضه می شود، پس شاید علت اصلی این تغییر قیمت ها تعداد زیاد واسطه ها و دلالان حبوبات در این میان باشد.

البته یکی از دلایل مهم نوسانات قیمت ماش در بازار، تغییر ارز داخلی و ارزهای  خارجی است، به طوری که این تغییر سبب شده است تا قیمت کلیه حبوبات خصوصا ماش چند برابر سال های گذشته افزایش پیدا کند؛ چرا که امروزه کشت ماش کشاورزان ایرانی نمی تواند جوابگوی نیاز بازارهای داخلی باشد.

بر همین اساس دولت ایران سالانه تناژ بالایی از ماش های خارجی خصوصا ماش ازبکستانی را به صورت کیسه های 50 کیلویی روانه بازار حبوبات ایران می کند.

ضمن اینکه در سال جدید نیز قیمت روز عمده ماش در بازار تهران و دیگر شهرها غالبا متناسب با میزان تقاضا و تولید ماش در داخل کشور تعیین می شود، از همه مهمتر قیمت این محصول با توجه به کیفیت آن می تواند در نرخ های متعددی عرضه شود. پس به خاطر داشته باشند باشید که فاکتورهای مهمی مانند:

  • روش خرید
  • مقدار خرید
  • سطح کیفیت
  • کشور تولید کننده

و عواملی از این قبیل، همه و همه بر قیمت روز ماش در بازار تهران و دیگر شهر های ایران موثر است. در این میان اگر به دنبال قیمت روز ماش در بازارهای تهران و دیگر شهرها هستید می توانید این استعلام قیمت روز ماش را را به صورت اینترنتی و آنلاین در هر شهر و مکانی از ما بخواهید. در حقیقت ما در مجموعه حبوبات الیزا هم به صورت تلفنی و هم از طریق شبکه های اجتماعی در هر زمان و مکانی پاسخگوی شما خواهیم بود، پس تنها کافیست با ما در ارتباط باشید.

 قیمت ماش در سال 1401

قیمت عمده ماش

به طور کلی قیمت ماش در سال 1401 با توجه به ویژگی هایی از قبیل:

  • درشت بودن دانه ماش
  • سبز رنگ بودن ماش
  • یکدست بودن محصول
  • خارجی و ایرانی بودن
  • خوش پخت بودن و داشتن طعم عالی
  • تمیز بودن بار
  • عدم وجود دانه های شکسته و حشره خورده در بار

و بسیاری عوامل دیگر تعیین می شود. در واقع حبوباتی مانند ماش از جمله اقلامی به شمار می آید که می تواند در پخت و پز بسیاری غذاها مورد استفاده قرار بگیرد.

پس با این وجود به غیر از مصرف خانگی بسیاری از کارخانه ها، رستوران ها، هتل ها و مراکز دولتی و خصوصی می توانند به عنوان مصرف کنندگان انواع ماش در کشور باشند‌.

بنابراین علاوه بر ماش ایرانی، واردات ماش از برخی کشورهای تولید کننده در جهان مانند ازبکستان توانسته است منبع مناسبی برای تامین نیاز داخلی کشور باشد‌.

بر همین اساس قیمت روز ماش عمده در بازار تهران و دیگر شهرها ارتباط مستقیمی با میزان وارادات و نرخ ارز دولتی نیز دارد؛ ضمن اینکه باید گفت امروزه در بازار حبوبات، خرید و فروش ماش های خارجی از جمله ماش ازبکی از نظر مرغوبیت و قیمت مناسب، جایگاه بهتری را نسبت به ماش تولید داخل به خود اختصاص داده است‌ و همین موضوع می تواند دلیل اصلی نوسانات قیمت ماش سال 1401 معرفی شود.

‌ از آنجایی که وارادات ماش هر ساله با تناژ بالایی انجام می گیرد، بنابراین بازرگانان زیادی این محصول را به بازارهای داخلی ایران وارد می کنند، بنابراین اگر شما هم در حوزه تجارت حبوبات فعالیت می کنید این امکان را دارید تا هر مقداری از ماش های خارجی را از این نوع شرکت های وارد کننده درخواست نموده و همواره با قیمت های مختلفی روانه بازارهای مصرف کنید.

با این حال در مورد قیمت ماش در سال 1401 باید گفت قیمت ماش وارادتی غالبا متناسب با شرایط اقتصادی کشور مشخص می شود. هر چند که کیفیت محصول و پارامترهای دیگری مانند میزان خرید و نیاز مشتریان، تعیین کننده قیمت اصلی این دسته از حبوبات خواهند بود.

پس بهتر است جهت خرید عمده ماش ازبک و دیگر نمونه سعی کنید محصول مورد نیاز خود را به طور مستقیم از شرکت هایی تهیه نمایید که خود عرضه کننده دست اول یا وارد کننده ماش به ایران هستند‌.

در این میان خوب است بدانید ما در حبوبات الیزا به عنوان عرضه کننده انواع ماش خارجی و ایرانی، این محصول را با پایین ترین نرخ فروش و بدون دخالت هیچ واسطه گری در اختیار شما قرار می دهیم، تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

حبوبات الیزا علاوه بر ارائه قیمت انواع ماش به صورت آنلاین، ارزان ترین قیمت ماش سال 1401 را بدون واسطه به شما عرضه می کند

قیمت عمده فروشی ماش

قیمت عمده فروشی ماش

ماش علاوه بر نوع ایرانی و خارجی که در بازار وجود دارد همواره به 2 شکل ریز و درشت مورد استفاده قرار می گیرد. در این میان ماش درشت چون کیفیت بالاتری دارد پس دارای قیمت بیشتری است‌.

بر همین اساس درشت بودن ماش، قیمت عمده فروشی ماش را نیز در نرخ بالاتری قرار می دهد؛ چرا که بررسی کیفیت ماش به عواملی از قبیل:

  • خوش پخت بودن دانه های ماش
  • یکدست بودن دانه ها از نظر پخت
  • سایز دانه های ماش یا همان درشت بودن
  • سبز بودن

و ویژگی های دیگری بستگی دارد. پس در نهایت در مورد قیمت روز ماش عمده در بازار تهران و دیگر شهرها باید گفت این محصول متناسب با قیمت خرید ماش با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در کشور تعیین می شود.

حتی این موضوع می تواند قیمت ماش صادراتی را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد؛ چرا که علاوه بر کشور ایران مناطق بسیاری در جهان به تولید ماش مشغول هستند، بنابراین علاوه بر تامین نیاز داخلی می توانند بخش از تولیدات خود را به کشورهای متقاضی صادر کنند.

پس قیمت ماش عمده با توجه به انواع ماش داخلی و خارجی همچنین بسته به  میزان صادرات و واردات این محصول نیز نرخ گذاری می شود.

اما چنانچه می خواهید برای خرید حجم زیادی از این نوع حبوبات بدانید که قیمت هر کیلو ماش چند است؟ باید گفت ما در شرکت حبوبات الیزا شرایطی را برای مشتریان فراهم آورده ایم تا قیمت عمده ماش در تناژهای بالا برای متقاضیان ارزان تر تمام شود.

بنابراین شما به عنوان خریدار عمده ماش می توانند جهت تامین نیاز خود به ماش های ایرانی و  خارجی از طریق اینترنتی و یا حضوری با دفتر فروش الیزا ارتباط برقرار  کنند. همچنین با استعلام قیمت از واحد فروش ما از قیمت هر کیلو ماش و قیمت عمده ماش مطلع شوند. 

ارزان ترین ماش خارجی و ایرانی را با قیمت کف بازار از ما در شرکت حبوبات الیزا بخواهید

قیمت انواع ماش فله ای در بازار

فروش عمده ماش ایرانی و خارجی

همانطور که قبلا گفته شد ماش 2 دسته است:

  • ماش ایرانی
  • ماش خارجی یا وارداتی

پس زمانی که در مورد قیمت انواع ماش فله ای صحبت می کنیم ما با دو نوع محصول متفاوت سروکار داریم‌. اگر چه این روزها به دلیل شرایط ارزی واردات ماش های خارجی کم و سخت شده است؛ اما معمولا از کشورهای مختلفی مانند آرژانتین و ازبکستان حجم قابل توجهی انواع ماش به صورت یکدست، درشت و خوشپخت وارد ایران می شود.

معمولا ماش های وارادتی به شکل کیسه های 25 کیلویی هستند، البته در حجم بسیار کمی نیز انواع ماش از استرالیا وارد ایران  می شود که در حال حاضر واردات ماش استرالیایی سخت و به ندرت صورت می گیرد.

امروزه قیمت ماش حبوبات به صورت کیلویی و همچنین قیمت روز عمده ماش در بازار تهران و دیگر شهرها به طور کلی بر اساس خارجی و ایرانی بودن محصول مشخص می شود.

مثلا در مورد قیمت ماش ایرانی باید گفت، ماش ایرانی 2 دسته است.م اش درشت ایرانی یا هندی و ماش ریز ایرانی که به آن ماش عمرانی گفته می شود.

این محصول بیشتر در مناطق گرم کشور مثل شهرهای دزفول، شوش، گتوند، شوشتر و اهواز تولید می شود‌. معمولا ماش ایرانی به صورت کیسه های 50 کیلویی عرضه می شوند و عمدتا بوجاری هستنند، پس این محصول در ایران دستچین کامل نمی شود و به همین دلیل قیمت این محصول به دلیل وجود ضایعات و دانه های شکسته پایین تر است.

همچنین خوب است بدانید ماش های ایرانی درشت و ریز بوده و همچنین رنگ آن سبز و  یکدست است‌. معمولا  پخت خوبی دارند  البته شاید تعدادی از دانه های ماش ایرانی سفت و نپز باشند؛ اما در کل پخت خوبی دارند.

پس در نتیجه جهت تعیین قیمت ماش فله ای از جمله قیمت ماش ایرانی عوامل مختلفی می تواند در این نرخ گذاری تاثیر گذار باشد.

ولی به طور کلی ماش های خارجی درشت تر و خوش طعم تر هستند پس علاوه بر مسائل مربوط به نوسانات ارزی و صادرات و همچنین اوضاع اقتصادی کشور، قیمت انواع ماش فله ای خارجی به دلیل کیفیت آن تا حدودی بالاتر خواهد بود.

خرید اینترنتی ماش باکیفیت ایرانی و وارداتی

خرید اینترنتی ماش

از آنجایی که ماش ازبک در کنار انواع ماش ایرانی از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد؛ بنابراین در بازارهای داخلی، این نوع حبوبات با استقبال خوبی همراه شده است .

 پس درصد بالایی از خریداران سعی می کنند تا مرغوب ترین ماش ایرانی و ماش وارادتی را از طریق خرید اینترنتی به طور مستقیم از شرکت های عرضه کننده به دست آورند‌؛ زیرا امروزه با توجه به وسعت یافتن علم و تکنولوژی دیگر نیازی به خریدهای حضوری و طی کردن مسافت های طولانی بین شهری نمی باشد.

 بر همین اساس خرید اینترنتی ماش با کیفیت ایرانی و وارداتی می تواند بسیار آسان تر، با صرفه تر و سریع تر صورت بگیرد؛ ضمن اینکه قطعا خرید ماش عمده چنانچه به صورت مستقیم از شرکت های بازرگانی و اصلی انجام بگیرید می تواند هزینه های اضافه توسط واسطه ها را حذف کند، همچنین هزینه های حمل و نقل نیز کاهش خواهد یافت.

 از این رو  ما در شرکت حبوبات الیزا با راه اندازی وب سایت معتبر خود که دارای نماد الکترونیکی است این شرایط را برای مشتریان فراهم آورده است تا تازه‌ترین ماش ایرانی و خارجی را  بدونو اسطه به دست مشتریان در سراسر کشور برساند.

 بنابراین شما می توانید از طریق دنبال کردن شبکه های اجتماعی، ارسال ایمیل و روش های مختلف اینترنتی سفارش خود را به  واحد فروش ما اطلاع داده و آن را در هر شهر و استانی تحویل بگیرید.

در واقع این روش ساده ترین راه برای توزیع حبوبات ایرانی و وارداتی  می باشد، همچنین دامنه گسترده ای دارد و تقریبا بدون واسطه خرید ماش عمده خصوصا خرید ماش سبز انجام می گیرد.

 از طرفی دیگر شما خریدار عزیز می توانید با استفاده از شماره تلفن های درج شده در وب سایت شرکت الیزاضمن دریافت مشاوره های رایگان و استعلام قیم،  خرید ماش و سایر حبوبات را انجام دهید.

خرید اینترنتی حبوبات و ماش علاوه بر صرفه جویی در زمان، بسیاری از هزینه ها را نیز برای شما کاهش می دهد

قیمت ماش بسته بندی

قیمت ماش بسته بندی شده 900 گرمی

با توجه به علاقه زیادی که امروزه بیشتر افراد به خرید حبوبات بسته بندی پیدا کرده اند، بنابراین بیشتر تجار در نظر دارند تا معاملات حبوبات از جمله ماش را به غیر از ماش فله به صورت ماش بسته بندی در وزن های مختلف انجام دهند. البته مهمترین مسئله در این میان قیمت ماش بسته بندی شده می باشد؛ زیرا این روزها فاکتورهای مختلفی مانند:

  • نوع پاکت بسته بندی
  • درشت و ریز بودن ماش
  • تمیز بودن محتویات درون بسته بندی
  • شکیل بودن طرح بسته بندی
  • میزان نگهداری ماش بسته بندی در دما و رطوبت های مختلف

و بسیاری عوامل دیگر می تواند قیمت فروش ماش بسته بندی را دستخوش تغییراتی قرار دهد.

البته فراموش نکنید که همیشه در بازارهای خرید و فروش حبوبات بسته بندی، صرف نظر از قیمت روز ماش، هزینه های بسته بندی، انبارداری، حمل و نقل و… عوامل دیگری مانند:

  • عملیات سورت شدن
  • عملیات پولیش شدن
  • عملیات پاک شدن
  • طراحی و چاپ بسته بندی های تبلیغاتی

بر قیمت این محصول تاثیر دارند. پس با این حساب قیمت انواع ماش فله ای بسته بندی می تاوند با توجه به این موارد دستخوش تغییر شود.

اگر شما هم قصد خرید ماش بسته بندی شده را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دارید لازم است بدانید ما در بازرگانی الیزا، علاوه بر فروش انواع ماش عمده و فله، این محصول را در کارخانه خود و تحت عنوان تجاری هومسا تولید و به شما عرضه می کنیم.

در این میان می توان گفت قیمت این محصول به دلیل فروش مستقیم از کارخانه، حذف واسطه ها، تهیه مستقیم مواد اولیه و استفاده از ماشین آلات مدرن(کاهش نیروی انسانی و هزینه های کارگری) با نرخ بسیار مناسب و رقابتی به شما عرضه می شود.

ضمن اینکه با خرید ماش 900 گرمی هومسا در تناژ بالا می توانید از قیمت های ویژه ما نیز بهره مند شوید. در این راستا می توانید برای دریافت لیست قیمت ماش بسته بندی هومسا و دیگر حبوبات بسته بندی ما به وبسایت فروش حبوبات 900 گرمی هومسا مراجعه نموده و یا با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

ماش بسته بندی هومسا محصولی باکیفیت و مناسب برای عرضه فروشگاهی و استفاده در مراکز و ارگان های مختلف می باشد

فروش عمده ماش در تهران

خرید فروش ماش در تهران و دیگر شهرها

اگر می خواهید خرید فروش ماش در تهران و دیگر شهرها را به صورت فله و یا بسته بندی انجام دهید، بهتر است اول از همه ماشی را انتخاب کنید که کیفیت عالی دارد، یعنی به صورت بوجاری شده و غالبا بدون هر گونه ضایعات و شکستگی باشد.

البته ماش چون در سایزهای مختلفی تولید می شود، بنابراین کیفیت و قیمت هر نوع از ماش می تواند متفاوت باشد، ضمن اینکه ماش از جمله محصولاتی است که تنها در مناطق گرم قابل کاشت می باشد، پس استان خوزستان یکی از مراکز مهم تولید ماش در ایران به شمار می آید.

 بر همین اساس ممکن است قیمت ماش در خوزستان نسبت به هر شهر دیگری ارزان تر باشد، البته این موضوع تنها در زمانی صادق است که ماش مورد نظر شما تنها ماش ایرانی باشد؛ اما از آنجایی که ماش وارداتی بیشتر مورد پسند مصرف کنندگان قرار گرفته است پس برای استعلام

  • قیمت ماش در بازار تهران
  • قیمت ماش در مشهد
  • قیمت ماش در بازار اصفهان

باید به دنبال مراکز معتبری باشید که بتوانید نرخ فروش این محصول را به صورت مستقیم و واقعی عرضه کند. اما با وجود ورود واسطه های بسیار در بازار حبوبات امروزه مشتریان زیادی قبل از خرید عمده ماش از قیمت روز ماش عمده در بازار تهران و دیگر شهرها اطلاعات کاملی را به دست آورند.

چرا که در کنار مرغوب بودن محصول و کیفیت مطلوب آن، تعیین قیمت بار برای بازرگانان و تجار بسیار حائز اهمیت است و قبل از انجام معاملات خود قیمت ماش کیلویی را از چندین مرکز فروش معتبر پرس و جو می کنند.

بنابراین ما نیز به عنوان تامین کننده دست اول انواع ماش و حبوبات در انواع مختلف و با رنج قیمت های گوناگون، این امکان را برای شما فراهم نموده ایم تا به راحتی بتوانید از قیمت روز این محصول و دیگر انواع حبوبات مطلع شده و خرید مطمئن را برایتان رقم بزنیم.

شرکت حبوبات الیزا کیفیت و قیمت انواع ماش و حبوبات فله خود را به صورت تضمینی و رقابتی ارائه می دهد

فروش عمده حبوبات

بهترین مرکز خرید حبوبات ماش با قیمت مناسب

قطعا مجموعه ای می تواند پخش ماش داخلی و انواع ماش وارداتی را به طور مستقیم در ایران انجام دهد که خود تامین کننده بدون واسطه این محصول باشد. بر همین اساس امروزه کمتر مراکزی وجود دارد که بتواند انواع حبوبات از جمله ماش را به صورت عمده بدون دخالت هیچ واسطه گری به سراسر کشور عرضه نماید‌.

از طرفی بهترین مرکز خرید حبوبات ماش با قیمت مناسب باید سال ها در حوزه عرضه و توزیع ماش همچنین شناخت انواع ماش فعالیت داشته باشد‌.

ضمن اینکه کارشناسان این مجموعه بتواند علاوه بر مشاوره های سودمند محصولی مرتبط با بازار هدف شما برایتان  تهیه کند و توان تامین بار درخواستی شما را در هر وقتی از سال و هر تناژی که بخواهید داشته باشد.

اگر چه این روزها خرید فروش ماش در بسیاری از مناطق ایران انجام می شود؛ اما گاهی اوقات افراد سودجو با ترکیب کردن حبوبات نامرغوب و ماش پارساله سعی دارند تا جیب خود را از سود بیشتری پر کنند، بنابراین در بازار نمی توان به هر مرکز خریدی اعتماد کرد.

پس لازم است تا یک خریدار ماش با بررسی قیمت روز ماش عمده در بازار، همواره بزرگترین و معتبرترین مراکز پخش ماش در کشور را بشناسد  و حجم بالایی از تازه ترین ماش سبز درشت را بدون واسطه تهیه نماید.

بر همین اساس ما در شرکت حبوبات الیزا با توجه به داشتن فعالیت چند ساله در خرید و فروش ماش و دیگر حبوبات ایرانی و وارداتی توانسته ایم به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید حبوبات ماش در کشور موفقیت گسترده ای در این حوزه به دست آوریم‌.

همچنین با حذف واسطه ها انواع ماش داخلی و وارداتی امساله را با مناسب ترین قیمت عرضه نمایم. ضمن اینکه ما در  شرکت الیزا به صورت تضمینی ماش فله و بسته بندی را به مشتریان خود تحویل می دهیم و سرلوحه کار خود را تنها کسب رضایت مشتریان قرار داده ایم.

4 پاسخ
    • elizauser گفته:

      وقت بخیر
      معمولا ماش های وارداتی کیفیت بالاتری از ماش ایرانی دارن اما از بین ماش های ایرانی ماش هندی یا همون ماش درشت گزینه خوبی هستش.

      پاسخ
    • f.heidari گفته:

      سلام
      بله علاوه بر ماش ایرانی ماش ازبک از نمونه ماش های دیگه ای هست که در بازار موجوده.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *