قیمت عدس کانادایی در بازار

چگونه عدس کانادایی را بشناسیم

قبل از خرید هر نوع عدس کانادا ، جهت دریافت قیمت هر کیلو عدس سبز کانادایی در بازار سال 1401 می توانید علاوه بر مطالعه لیست قیمت عدس کانادایی که در زیر آمده است، با کارشناسان فروش نیز در ارتباط باشید.

عدس سبز کانادایی با نرخ مناسبی که دارد سال هاست مورد توجه کشورهای زیادی قرار گرفته است. در این مطلب سعی بر این داریم که اطلاعات جامعی در خصوص انواع عدس کانادایی موجود در ایران و قیمت آن به خریداران و فروشندگان عدس کانادا عرضه داریم.

از آنجایی که کانادا از بزرگترین تولیدکنندگان عدس در سطح بین المللی است یکی از صادرکنندگان اصلی انواع عدس کانادایی با برند های مختلف به بازار ایران بوده و تامین عمده عدس را انجام می دهد.
بنابراین با در نظر داشتن درجات کیفی متفاوت و مطابق با نیاز های مردم انواع عدس خوش پخت با طعمی عالی را عرضه نموده و متقاضیان گرامی می توانند این محصول را با راهنمایی کارشناسان ماهر در وب سایت های آنلاین خریداری نمایند.

عدس ریز و درشت کانادایی

عدس کانادایی هر کدام با برند مشخصی که متعلق به یک کمپانی است به ایران صادر می شود. هر کدام از برندهای عدس سبز کانادایی با هر نامی که باشد دارای دو نوع ریز و درشت است. به فرض عدس کانادایی ساسکن در کیسه های چهل و پنج کیلویی به صورت ریز و درشت در بازار به فروش می رسد. غالبا نوع ریز عدس هر برندی از نوع درشت آن گران تر است.

عدس ریز که بیشتر به عدس آشی معروف است در حجم کمتری نسبت به عدس درشت وارد می گردد. چرا که عدس درشت که به آن عدس پلویی نیز می گویند دارای مصرف غذایی بیشتری در بین ایرانیان است. به همین دلیل معمولا عدس ریز کانادایی (به خصوص اگر در حجم بالا باشد) سخت تر از عدس درشت قابل خریدارای است.

قیمت روز انواع حبوبات

قیمت خرید عمده عدس کانادایی

خوب می دانیم عدس نسبت به سایر مواد غذایی قیمت مناسب تری دارد، چرا که به علت خواص بسیار زیادی که دارد، جایگزین مناسبی برای فرآورده های گوشتی و دیگر موادی است که افراد توان خرید آن محصولات را ندارند.

انواع مختلف عدس نیز در قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. قیمت عدس کانادایی به یکسری پارامترها مربوط می شود:

  • عدس ریز است یا درشت.
  • اینکه چه برندی خریداری می شود.
  • عدس بار نو امساله است، سردخانه ای است و یا بار پارساله.

عدس در کانادا در میزان بسیار بالایی تولید می شود. به همین دلیل قیمت تمام شده در کانادا قیمت بسیار مناسبی است. اما وجود عواملی منجر می شود که قیمت عدس کانادایی در بازار ایران بالا بیفتد:

  • کاهش ارزش ارز کشور
  • وجود تحریم ها
  • توقع حاشیه سود بالای تاجران
ارز صادراتی نخود

همه موارد بحث شده منجر به این می گردد که در طول سال ما قیمت عدس کانادایی را با اعداد متفاوتی در بازار بشنویم. به هر حال قبل از خرید و فروش عدس کانادایی و حتی هر نوع عدس دیگر لازم است که با مرکز فروش معتبری در ارتباط بود تا قیمت روز و آنلاین در همان لحظه را جویا شد.

بازرگانی حبوبات الیزا با بکارگیری نیروهای ماهر سال هاست در این مهم کنار فعالان حوزه عدس است.

4 پاسخ
    • elizauser گفته:

      وقت بخیر
      شاید سوالتون تا حدودی ایراد داشته باشه اما مسلما سود خرده فروشی از عمده فروشی بیشتر هستش.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *