425602764 93763

قیمت فروش لپه باکیفیت ایرانی

چرا لپه ایرانی در بین تمامی لپه ها به عنوان باکیفیت ترین و مرغوب ترین لپه موجود در بازار مطرح است؟ قیمت فروش این محصول چند است؟

در بازار با این موضوع مواجه هستیم که خریدارانی که به دنبال حبوبات باکیفیت و درجه یک و اعلا هستند در زمان خرید لپه نیز به دنبال مرغوب ترین آن هستند و اشاره به لپه ایرانی دارند. در بازار فروش انواع لپه کنار لپه ایرانی با لپه های خارجی مانند لپه اتیوپی، لپه استرالیا، لپه تانیزانیا، لپه روسیه و غیره نیز مواجه هستیم. لپه خارجی نیز دارای کیفیت های ضعیف، متوسط و باکیفیت است، اما لپه ایرانی ریز سورت شده که در کارخانه های لپه سازی آذرشهر تبریز تولید می گردد، به دلیل استفاده از نخود لپه های مرغوب دارای بهترین کیفیت است، به همین دلیلی است قیمت فروش آن نیز نسبت به دیگر انواع لپه بیشتر است. قاعدتا هر نوع حبوباتی که کیفیت بهتری دارا باشد قیمت فروش بالاتری دارد.

قیمت این محصول در بازار با توجه به عوامل زیادی بالا و پایین باشد و در سال هیچ گاه ثابت نیست. جهت دریافت قیمت روز این محصول می توان با بازرگانی های فعال در حوزه حبوبات ارتباط گرفت تا بتوان قبل از خرید و فروش این محصول در جریان جزییات بازار آن بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *