قیمت لپه در تهران همین امروز چند است؟

قیمت لپه در تهران (قیمت همین امروز) در جدول زیر آمده است. خرید حضوری و خرید اینترنتی، دو روش خرید لپه از تهران است، که ما آنان را برایتان به راحتی میسر میکنیم.

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت لپه در تهران و بازار امروز

قطب تولید لپه در ایران، شهرستان آذرشهر در استان آذربایجان شرقی می باشد که انواع لپه در کارخانه های لپه سازی آن تولید و روانه بازار فروش می شود. این محصول از نظر کیفیت و قیمت در رده بندی های مختلفی قرار دارد و به همین دلیل بسیاری از خریداران عمده لپه با دریافت قیمت انواع لپه و بنا بر نیاز و سلیقه بازار هدف خود برای خرید انواع لپه آذرشهر اقدام می کنند.

در این میان یکی از بهترین، بزرگترین و معتبرترین بازارهایی که می توان جهت دریافت  قیمت لپه آذرشهر به آن مراجعه کرد بازار تهران است.

در حقیقت به این دلیل که در بازار تهران بسیاری از تامین کنندگان اصلی و واردکنندگان دسته اول فعالیت دارند و شما می توانید قیمت لپه ایرانی و خارجی را به راحتی در این بازار استعلام بگیرید.

همچنین اگر می خواهید بدانید لپه فله امروز در بازار تهران چند است می توانید با مراجعه به عمده فروشان این مرکز معتبر جدیدترین قیمت لپه امروز را دریافت نموده و برای خرید اقدام کنید.

اما در خصوص قیمت لپه کیلویی امروز باید گفت نرخ فروش این محصول همانطور که پیش تر به آن اشاره شد به خرید مستقیم و غیر مستقیم بستگی دارد.

به همین دلیل حتماً سعی کنید علاوه بر تحقیق و پرس و جو در زمینه قیمت لپه در تهران به دنبال مراکز فروشی باشید که بتوانید این محصول را بدون واسطه از آنجا خریداری کنید.

قیمت جدید لپه درجه یک - مرجع عرضه حبوبات ایرانی و خارجی | حبوبات الیزا

قیمت لپه آذرشهر امروز

اما علاوه بر مراجعه به بازار حبوبات تهران برای دریافت لیست قیمت لپه جدید، بسیاری از خریداران عمده این محصول به دنبال قیمت عمده حبوبات لپه آذرشهر در بازارهای دیگری نیز هستند.

به طوری که افرادی که می‌خواهند بدانند قیمت لپه کیلویی چنده و یا به دنبال قیمت لبه درشت قیمت لپه درجه یک ریز هستند با مراجعه به بازار حبوبات آذرشهر، بازار حبوبات شیراز، بازار حبوبات مشهد، بازار حبوبات زنجان، بازار حبوبات قم و دیگر شهرهای کشور قصد خریدی با کیفیت و ارزان را دارند.

در این میان می توان گفت خرید عمده لپه با قیمت مناسب از هر بازاری در سراسر کشور با توجه به نوع این محصول و کیفیت آن متفاوت است. هر چند که نرخ فروش عمده لپه فله ای با توجه به

  • حجم تولید نخود لپه در کشور
  • حجم واردات نخود لپه به کشور
  • افزایش هزینه های کشاورزی
  • قیمت نخود لپه خارجی

و همچنین دیگر هزینه های جانبی از قبیل هزینه خط تولید کارخانه لپه سازی در آذرشهر، هزینه ی کارگری، حمل و نقل و جابجایی، هزینه انبارداری و بسیاری موارد دیگر از این قبیل تحت تاثیر قرار می گیرد.

ضمن اینکه کیفیت مهمترین اصل در تعیین کردن قیمت لپه در تهران و دیگر شهرها شمار می‌رود که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

تفاوت قیمت لپه ایرانی و لپه خارجی

پیش تر به این موضوع اشاره کردیم که کیفیت لپه یکی از مهمترین موارد برای قیمت این محصول می باشد. با این حال خوب است بدانید انواع لپه فله موجود در بازار کشور به دو دسته لپه ایرانی و لبه خارجی تقسیم بندی می شوند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که هر دو نوع لپه ایرانی و خارجی در کارخانه های لپه سازی آذرشهر تولید می شوند.

توجه داشته باشید که تفاوت این دو محصول نخود لپه ایرانی و تولید شده در کشور و نخود لپه های وارداتی که از دیگر کشورها برای تولید لپه به ایران وارد می شوند.

در این میان باید گفت با توجه به ویژگی های کیفی و ظاهری که هرکدام از انواع لپه ایرانی و لپه خارجی دارند قیمت این محصولات نیز متفاوت خواهد بود.

در خصوص ویژگی های لپه درجه یک، می توان به ریز بودن آن اشاره کرد. هرچه لپه ریزتر باشد، خوش پخت تر بوده و زمان پخت آن کمتر است که این خود یک  ویژگی مثبت محسوب می شود.

با توجه به این مشخصات می توان گفت لپه ایرانی که با نام لپه ریز آذرشهر شناخته می شود جزو بهترین لپه های ایرانی است که البته از نظر قیمت نیز نرخ بالاتری دارد.

نمونه های دیگر لپه که اغلب وارداتی هستند در کیفیت و سایزهای مختلفی عرضه می شوند که در این میان می توان به

  • لپه اتیوپی
  • لپه هندی
  • لپه روسی

اشاره کرد. لپه روسی که دارای سایز درشتی است کیفیت ظاهری خوبی ندارد و با نرخ کمتری هم به فروش می رسد. نمونه دیگر لپه هندی است که از نظر سایز شباهت زیادی به لپه ایرانی دارد اما از نظر کیفیت در سطح پایین تری قرار گرفته و قیمت مناسب تری هم دارد.

اما باید گفت لپه درجه ۱ هندی هم در بازار عرضه می شود که با لپه ریز آذرشهر رقابت می کند و کیفیت و ظاهر خوب و بازار پسندی دارد.

نمونه دیگر این محصول در بازار حبوبات ایران، لپه اتیوپی است. حتماً شما هم این نوع لپه ها را دیده اید که دارای سایز ریز و رنگ متمایل به نارنجی هستند. این نوع لپه هم مشتری خاص خود را دارد و با نرخ های مختلفی به فروش می رسد.

لیست قیمت عمده فروشی لپه

حال که با تفاوت قیمت لپه در تهران و دیگر شهرها و در انواع ایرانی و خارجی آشنا شدید به طور حتم می دانید قیمت لپه به روز در نمونه های مختلف متفاوت است.

ضمن اینکه قیمت لپه در تبریز، قیمت لپه در تهران و قیمت لپه فله ای در دیگر بازارها با توجه به عوامل مختلف از جمله فروش با واسطه یا بدون واسطه عرضه می شود.

با این حال اگر شما هم به دنبال خرید عمده لپه آذرشهر هستید می توانید ضمن خرید این محصول را عمده فروشی ها و بدون واسطه، انواع لپه درخواستی خود را در تناژ بالا خریداری کنید.

در این صورت قیمت روز لپه آذرشهر با نرخ بسیار مناسب تری در اختیار شما قرار می گیرد. بنابراین شما می توانید با افزایش حجم خرید خود و به دست آوردن قیمت های رقابتی ضمن کسب سود بیشتر به فروش بالاتری نیز دست پیدا کنید.

از این رو ما نیز در شرکت بازرگانی الیزا با توجه به شرایط و موقعیت مشتریان خود این امکان را فراهم کرده‌ایم که قیمت لپه ریز و درشت آذرشهر را در تناژ بالا به صورت کف بازار و کمترین نرخ در اختیار شما قرار بدهیم.

بنابراین اگر شما هم به دنبال خرید ارزان لپه فله در بازار هستید می توانید با سفارش این محصول به طور مستقیم انواع لپه ایرانی و خارجی را از کارخانه تهیه کرده و ضمن افزایش حجم خرید خود قیمت کمتری را برای آن بپردازید.

حبوبات الیزا مناسب ترین قیمت لپه در تهران و دیگر شهرها را برای سفارش های تناژ بالا در نظر گرفته است

قیمت روز لپه بسته بندی

با توجه به فروش بالایی که لپه فله در بازار کشور دارد باید گفت این محصول به عنوان یکی از پرمصرف ترین حبوبات در کشور به شمار می رود.

به همین دلیل خریداران بسیاری به دنبال قیمت لپه در تهران و دیگر بازارها برای خرید و فروش این نوع حبوبات در بازار هستند. انواع امروزه با توجه به تغییری که در سبک زندگی ما ایجاد شده است می ‌توان گفت علاوه بر لپه فله لپه بسته بندی نیز در مقادیر قابل توجهی تولید و روانه بازار می‌شود.

از این رو قیمت لپه بسته بندی شده نیز اهمیت بسیاری دارد چرا که افراد بسیاری با توجه به مزایای استفاده از انواع حبوبات بسته بندی خرید لپه بسته بندی شده را به خرید لپه فرعی ترجیح می‌دهند.

میان اصلی ترین موضوعی که می تواند قیمت لپه بسته بندی شده را تحت تاثیر خود قرار بدهد قیمت عمده لپه امروز است.

ضمن اینکه قیمت فروش لپه بسته بندی با توجه به نوع محصول، اندازه آن، نوع بسته بندی، معتبر بودن برند تولید کننده، کیفیت پخت و لعابی که ایجاد می کند و همچنین مقدار تمیزی محصول و عدم وجود نخاله در آن متفاوت خواهد بود.

به علاوه اینکه قیمت لپه در کارخانه حبوبات بسته بندی کمترین نرخی است که شما می توانید آن را از آن خود کنید.

پس شما می توانید در صورت نیاز به خرید عمده حبوبات بسته بندی بخصوص لپه بسته بندی شده، این محصول را به طور مستقیم از ما خریداری کنید.

در واقع ما در شرکت بازرگانی الیزا سعی کرده ایم بهترین نوع لپه آذرشهر را انتخاب کرده و با هدف تامین نیاز بازار این محصول را در شرایط کاملاً بهداشتی و با کیفیت بالا در کارخانه اختصاصی خود بسته بندی و روانی بازار کنیم.

محصولات بسته بندی ما با برند هومسا در اختیار شما قرار می گیرد و در حجم های مختلف قابل سفارش هستند.

از این رو شما می توانید این محصولات را جهت فروش جزئی در فروشگاههای زنجیره ای، تامین سبد کالا برای ارگان های مختلف، عرضه و فروش در میان هتل ها، رستوران ها و مراکز پخت غذا و بسیاری موارد دیگر خریداری نمایید.

با این حال برای دریافت قیمت عمده لپه آذرشهر بسته بندی شده توانید به وبسایت حبوبات بسته بندی هومسا مراجعه کرده و با شماره های درج شده در این وب سایت تماس بگیرید.

از این طریق کارشناسان فروش ما شما را برای خرید و ثبت سفارش راهنمایی کرده و پس از مقایسه قیمت‌ها و کیفیت محصولات می توانید با خیالی آسوده بهترین و با کیفیت ترین حبوبات بسته بندی را با قیمت کف بازار و نرخ کارخانه تهیه نمایید.

لپه بسته بندی شده با بهترین قیمت - صنایع غذایی هومسا

قیمت خرید اینترنتی لپه ۹۰۰ گرمی

شاید تا چند سال گذشته دسترسی به کارخانه تولید لبی بسته بندی و یا تامین کنندگان دسته اول انواع حبوبات کاری سخت و زمان بر بود.

آیا اینکه خریداران عمده حبوبات مجبور بودند مسافت های بسیاری را طی کنند تا به بازارهای عمده فروشی حبوبات در کشور دسترسی پیدا کرده و بتوانند زمان تحقیق در زمینه قیمت لپه و دیگر انواع حبوبات امکان مقایسه کیفیت ها و دین موارد مهم را داشته باشد.

سپس بتوانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. اما این مسئله برای افراد بسیاری زمانبر بود و علاوه بر اتلاف وقت و انرژی بسیار نیاز به صرف هزینه های دیگری از جمله هزینه های جابجایی داشت.

اما امروزه با کمک دنیای مجازی و وب سایت های اینترنتی شما می توانید از شهر و محل زندگی خود به قیمت لپه در بازار امروز و قیمت عمده انواع حبوبات در بازار های کشور دسترسی داشته باشید.

در واقع زمانی که شما می خواهید بدانید قیمت هر کیلو لپه در بازار چند است تنها با چند کلیک ساده می توانید به فروشندگان عمده در این زمینه دسترسی پیدا کنید و به صورت آنلاین قیمت هر کیلو گرم لپه را به دست آورید.

همچنین از طریق خرید اینترنتی لپه شما می توانید بدون اتلاف وقت و در سریع‌ترین زمان ممکن وب سایت های مختلف را مورد بررسی و مقایسه قرار بدهید.

بنابراین با مقایسه محصولات نوع آن‌ها و قیمت ارائه شده به راحتی می توانید به فروشندگان دسته اول و قیمت های کف بازار دسترسی داشته باشید.

در این میان یکی از محصولاتی که می توانید به طور مستقیم از کارخانه خریداری کنید لپه بسته بندی شده ۹۰۰ گرمی است که ما آن را با برند هومسا و بدون واسطه از کارخانه به سراسر کشور عرضه می کنیم.

در این میان باید گفت از آنجایی که شما خرید اینترنتی لپه را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه انجام می دهید قیمت لپه 1401 بسیار مناسب تر از دیگر مراکز است. ضمن اینکه ما علاوه بر فروش عمده لپه بسته بندی هومسا انواع دیگر حبوبات و غلات بسته بندی شده خود را به صورت کاملاً تضمینی و با کیفیت عالی انجام می دهیم.

پس برای اینکه یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنید می توانید به وبسایت فروش عمده حبوبات بسته بندی شده هومسا بروید و با واحد فروش این مجموعه تماس بگیرید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان، قیمت آنلاین انواع حبوبات هومسا را در اختیار شما قرار داده و سفارش خود را ثبت نمایید.

شما می توانید با خرید عمده حبوبات بسته بندی هومسا در مقادیر بالا ارزان ترین قیمت لپه 900گرمی را به دست آورید.

بازار خرید و فروش لپه ایران - قیمت خرید و فروش حبوبات ایرانی و خارجی |  حبوبات الیزا

بهترین مرکز خرید عمده لپه آذرشهر

با توجه به تمامی مواردی که در زمینه قیمت لپه فله و بسته بندی گفته شد اگر شما هم قصد خرید عمده این محصولات را با توجه به نیاز مشتریان خود و بازار هدف تان دارید بهتر است خرید حبوبات مورد نظر خود را از مراکز معتبر انجام بدهید.

بنابراین قبل از هر کاری لازم است از چندین مرکز فروش عمده حبوبات قیمت روز لپه فله را پرس و جو کنید.

سپس با درخواست نمونه محصولات و همچنین آنالیز آنها کیفیت و دیگر پارامترهای مهم را در مقایسه با قیمت ارائه شده مورد بررسی قرار بدهید.

در این صورت قطعاً شما متوجه خواهید شد چه مرکزی بهترین محصول را با مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه می دهد و کدام فروشنده تامین کننده بدون واسطه است.

در این میان ما به عنوان شرکت بازرگانی الیزا علاوه بر ارائه مناسب ترین و ارزان ترین قیمت لپه ی آذرشهر، تمامی محصولات خود را به صورت تضمینی از لحاظ کیفیت تازه بودن محصول و همچنین نرخ ارائه شده به شما عرضه می کنیم.

ضمن اینکه شما می توانید محصولات مورد نظر خود را هم به صورت آنلاین و اینترنتی از طریق کارشناسان فروش ما سفارش بدهید و هم به صورت حضوری و با مراجعه به دفتر فروش ما شخصاً پیگیر خرید محصول مورد نظرتان باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *