قیمت نخود عمده کرمانشاه در بازار داخلی

اگر می خواهید بدانید قیمت نخود عمده کرمانشاه در بازار امروز چند است تنها کافی است با ما تماس بگیرید. هر چند قیمت خرید عمده نخود کرمانشاه در سال 1401 نیز مانند سال های گذشته با رشد چشمگیری روبرو شده است، اما می توانید مناسب ترین قیمت روز نخود صادراتی کرمانشاه را در بازار از ما بخواهید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت روز نخود عمده و فله کرمانشاه

فروش نخود صادراتی

اگر بخواهیم به دنبال این مسئله باشیم که چرا نخود صادراتی کرمانشاه در میان تاجران و خریداران عمده این محصول محبوبیت بالایی دارد؛ باید به موارد بسیاری اشاره نمود. در واقع می توان گفت از آنجایی که نخود عمده کرمانشاه

  • در انواع مختلف و سایزهای متنوع کشت و برداشت می شود.
  • سایزهای مختلف این محصول در تناژ دلخواه موجود است.
  • از نظر کیفیت ، طعم و پخت، درجه کیفی بالایی دارد.

و همچنین نسبت به نمونه های مشابه قیمت بسیار مناسبی دارد؛ بنابراین گزینه بسیار مناسبی جهت صادرات به بازارهای خارجی می باشد.

اما جدای از تمامی ویژگی های مثبتی که می توان برای صادرات نخود عمده و فله کرمانشاه در نظر گرفت، قیمت روز نخود کرمانشاه نیز موضوع مهمی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

بنابراین قیمت نخود عمده کرمانشاه مسئله مهمی برای تاجران این محصول است و عمدتاً این افراد به دنبال مناسب ترین قیمت فروش نخود فله کرمانشاه در بازار فعلی هستند.

در این میان  اگر شما نیز از جمله فعالان بازار صادرات نخود عمده کرمانشاه هستید قطعاً می دانید که قیمت روز نخود عمده و فله کرمانشاه چند سالی است که تغییر چندانی نداشته است. اما در سال ۹۹ و 1400 با رشدی دو برابری روبرو شد و در این میان عوامل مختلفی در این افزایش قیمت موثر بودند.

در واقع قیمت نخود عمده کرمانشاه در سال 1401 نیز با توجه به شرایط و موارد مختلفی تعیین می شود که می توان به

  • شرایط ارزی کشور و نوسانات به وجود آمده
  • میزان تولید نخود در سال جاری
  • میزان واردات و صادرات نخود
  • حجم خرید نخود عمده کرمانشاه
  • هزینه های کشت و برداشت نخود

و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود که هر یک از این موارد می تواند قیمت عمده نخود کرمانشاه را دستخوش تغییر کند. بنابراین اگر شما نیز به دنبال قیمت روز نخود فله کرمانشاه هستید می توانید با کارشناسان فروش ما در حبوبات الیزا در ارتباط باشید و جدیدترین قیمت نخود عمده کرمانشاه را از ما در مناسب ترین نرخ دریافت کنید.

شناخت انواع نخود کرمانشاه

انواع نخود کرمانشاه در بازار

همان طور که پیش تر به این موضوع اشاره شد، تنوع بالا در تولید نخود عمده کرمانشاه برای فروش در بازارهای داخلی و خارجی یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این محصول در میان خریداران می باشد.

اما گفتی است که قیمت نخود عمده کرمانشاه علاوه بر شرایط اقتصادی کشور به سایز و نوع نخود صادراتی نیز بستگی دارد و هر یک از انواع نخود کرمانشاه در بازار می تواند بر اساس نوع و سایز خود دارای نرخ جداگانه ای نیز باشد.

در رابطه با قیمت روز نخود عمده کرمانشاه این نکته را نیز می توان یادآور شد که معمولاً هر چه سایز نخود درشت باشد از مرغوبیت و در نتیجه قیمت بالاتری برخوردار است.

هر چند که موارد مختلفی از جمله درصد ترکیب نخودها در سایزهای مختلف و همچنین میزان ضایعات موجود در این محصول نیز می تواند عامل مهمی برای تعیین قیمت نخود عمده کرمانشاه بشمار برود.

و اما با توجه به اینکه امروزه انواع نخود صادراتی کرمانشاه در بازارهای گوناگون مشتریان خاص خود را دارد، در این بخش قصد داریم به معرفی انواع نخود کرمانشاه در بازار بپردازیم.

انواع نخود کرمانشاه و سایز این محصول تاثیر مستقیمی در قیمت نخود عمده برای صادرات و عرضه در بازار دارد.

نخود فلافلى کرمانشاه

نخود فلافلی کرمانشاه که با نام نخود ریز کرمانشاه نیز شناخته می شود؛ غالباً برای تهیه فلافل یا حمص در ایران و عراق مورد استفاده قرار می گیرد.

این نخود که در سایز ۵-۶ تهیه می شود غالبآ ریزترین نخودی است که در اولین مرحله سورت کردن به دست می آید و غالباً در کیسه های ۳۰ کیلویی و با ۲ الی ۳ درصد ضایعات وارد بازار می شود.

در این راستا می توان گفت قیمت نخود عمده فلافلی کرمانشاه با توجه کیفیت این محصول، سایز و میزان ضایعات موجود در آن مشخص می شود.

نخود پاییزه کرمانشاه

نخودی که در سایز ۶- ۷ میلی متری تولید و روانه بازار می شود همان نخود پاییزه کرمانشاه است که معمولاً برای مشتریانی که به دنبال مناسب ترین قیمت نخود عمده کرمانشاه جهت عرضه و فروش در بازارهای خارجی هستند گزینه مناسبی است.

لازم است بدانید این محصول با ترکیب مساوی هر دو نخود سایز ۶ و ۷ تولید و جهت عرضه در بازار در کیسه های مخصوص بسته بندی می شود.

نخود سایز ٧-٨ کرمانشاه

یکی دیگر از انواع نخود کرمانشاه در بازار، نخود سایز ۷- ۸ است که این محصول به صورت ۵۰ -۵۰ از هر دو نوع نخود سایز ۷ میلی متر و ۸ میلی متر تهیه می شود.

نخود سایز ۷ – ۸ کرمانشاه یکی از محصولات صادراتی است که در بازارهای عراق مشتریان خوبی دارد و می تواند گزینه مناسبی برای تاجران نخود در این بازار به شمار برود. ضمن اینکه قیمت نخود عمده در این سایز نیز نرخ مناسبی نیز دارد.

نخود سه خان کرمانشاه

نخود سه خان کرمانشاه از جمله گزینه های پرطرفدار برای صادرات نخود کرمانشاه در بازار به شما می رود که نیمی از حجم آن را نخود سایز ۸ تشکیل می دهد.

در واقع ترکیب اصلی این محصول را می توان معمولاً به صورت ۵۰ درصد نخود سایز ۸، ۲۵ درصد نخود سایز ۷ و ۲۵ درصد نخود سایز ۹ دانست.

اما لازم است بدانید قیمت نخود عمده سه خان کرمانشاه می تواند بر اساس ترکیب میزان بیشتری از نخود سایز کوچک تر، در نرخ پایین تر و مناسب تری قرار بگیرد. این محصول نیز از جمله نخودهای مورد پسند در بازار عراق نیز محسوب می شود.

نخود دو خان کرمانشاه

از جمله مرغوب ترین انواع نخود کرمانشاه در بازار می توان به نخود دو خان کرمانشاه و یا نخود سایز ۸- ۹ اشاره نمود. در واقع این محصول با ترکیب ۵۰% و مساوی از نخود سایز ۸ و نخود سایز ۹ کرمانشاه تهیه می شود و جزو نخودهای سایز درشت این منطقه بشمار می رود که در حقیقت انتخاب بسیاری از تاجران برای عرضه و صادرات به کشورهای عراق، پاکستان و افغانستان می باشد.

نخود سایز ٩-١٠ کرمانشاه

و اما اگر در میان انواع نخود عمده کرمانشاه به دنبال محصولی باکیفیت بهتر، درشت تر و البته با قیمت مناسب تر برای صادرات در بازار هستید، می توانید نخود سایز ۹ – ۱۰ را انتخاب کنید.

این محصول ضمن کیفیت خوبی که دارد جزو نخودهای پرفروش در بازار افغانستان بشمار می رود. در این میان هر چند که قیمت نخود عمده سایز ۹ -۱۰ نسبت به نوع دو خان و سه خان بالاتر است اما این محصول نسبت به نخود تک خان از قیمت مناسب تری نیز برخوردار است و گزینه اقتصادی تری برای افرادی است که به دنبال محصول باکیفیت و سایز درشت هستند.

نخود تک خان کرمانشاه

خاص ترین نخود کرمانشاه را که غالباً در بازار با عنوان بهترین، درشت ترین و البته مرغوب ترین نخود در بازار می شناسند؛ نخود سایز ۱۰ یا همان نخود تک خان است که به صورت ۱۰۰ درصدی از درشت ترین سایز نخود یعنی همان ۱۰ میلی متر تهیه و بسته بندی می شود.

قیمت نخود عمده تک خان را می توان گران ترین قیمت انواع نخود کرمانشاه دانست که غالباً مشتری خاص خود را دارد و به بازارهای هدف، تحت عنوان نخود ایرانی درجه ۱ صادر می شود.

قیمت نخود عمده کرمانشاه در سایزهای مختلف و درصد ترکیب این محصول متفاوت خواهد بود

لیست قیمت نخود کرمانشاه

لیست قیمت عمده نخود کرمانشاه

در مباحث بالا درباره برخی عوامل موثر در قیمت نخود عمده کرمانشاه اشاره کردیم اما لازم است این نکته را نیز به یاد داشته باشید که پارامترهای متعدد دیگری می تواند قیمت روز نخود کرمانشاه را تحت تاثیر قرار بدهد.

بنابراین دریافت لیست قیمت عمده نخود کرمانشاه قبل از تهیه این محصول امر مهمی برای تاجران خواهد بود. پس بهتر است هنگام دریافت لیست قیمت روز نخود عمده کرمانشاه به موارد بسیاری از قبیل

  • سورت بودن و بوجاری بودن نخود کرمانشاه
  • میزان ضایعات و ناخالصی محصول
  • امساله و پارساله بودن آن
  • کیفیت پخت نخود
  • میزان سلامت دانه های نخود
  • هزینه های گمرکی و حمل و نقل

و بسیاری موارد دیگر توجه نمود تا ضمن بررسی کیفیت محصول از واقعی بودن قیمت های ارائه شده اطمینان پیدا کنید. در این راستا اگر به دنبال مناسب ترین و کامل ترین لیست قیمت عمده نخود کرمانشاه هستید می توانید با کارشناسان فروش ما در حبوبات الیزا تماس بگیرید و یا اینجا کلیک کنید تا قیمت روز نخود صادراتی کرمانشاه را در اختیار شما قرار بدهیم.

تولید و فروش نخود

تولید و فروش نخود کرمانشاه

هر چند که نخود صادراتی کرمانشاه در بازار بهترین و باکیفیت ترین نخود محسوب می شود اما غالباً خریداران عمده، این محصول را به صورت بوجاری شده، سورت شده و در بسته بندی های تجاری و مناسب خریداری می کنند.

بنابراین از آنجایی که نخود برداشت شده از زمین های کشاورزی مناسب عرضه در بازار نیست امروزه این محصول توسط شرکت های بسیاری از جمله مجموعه حبوبات الیزا در کارخانه بوجاری حبوبات و توسط ماشین آلات مدرن و صنعتی، بوجاری شده و فاقد هر گونه ضایعات، کلوخ، سنگ ریزه و خاشاک تولید می شوند.

مهم ترین بخشی که در تولید نخود کرمانشاه در هنگام بوجاری کردن انجام می شود، عملیات سورت کردن محصول است که در واقع ما نخود کرمانشاه را توسط دستگاه های مخصوص در سایزهای گوناگون جداسازی کرده و جهت تامین نیازهای مختلف در بازار عرضه و بسته بندی می کنیم.

در این میان لازم است بدانید ما در مجموعه الیزا تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تانخود کرمانشاه را به صورت

  • بوجاری، دستچین و سورت شده
  • از تازه ترین نخود امساله
  • با کمترین میزان ناخالصی و ضایعات
  • بدون دانه های سوراخ و کرم خورده
  • در سایز و تناژ دلخواه

و در بهترین کیفیت به دست شما برسانیم تا در میان رقبای خود بتوانید نخود عمده کرمانشاه را در بهترین کیفیت ارائه داده و تجارتی پرسودتر را تجربه کنید.

قیمت نخود عمده

مجموعه الیزا، نخود عمده کرمانشاه را در بهترین کیفیت و در انواع سایز به صورت دستچین و بوجاری عرضه می کند

قیمت فروش نخود در بازار کرمانشاه

با وجود بسیاری از عوامل موثر در قیمت نخود عمده کرمانشاه که پیش تر گفته شد، خوب است این نکته را نیز یادآور شویم که ۲ عامل اصلی دیگر هم می تواند تاثیر مستقیمی در قیمت فروش نخود کرمانشاه در بازار داشته باشد و این دو مورد می تواند

  • خرید نخود صادراتی کرمانشاه بدون واسطه
  • خرید نخود کرمانشاه از مراکز معتبر

باشد. در واقع امروزه واسطه ها بیشترین نقش را در افزایش قیمت ها غیرواقعی و گران شدن این محصول در بازار دارند. بنابراین در صورتی که قصد تجارتی پرسودتر و سالم تر را دارید بهتر است خرید نخود عمده صادراتی را از تولیدکنندگان دست اول در بازار کرمانشاه انجام بدهید تا علاوه بر پرداخت هزینه کمتر برای خرید محصول مورد نظر خود، بتوانید با ارائه قیمت رقابتی در بازار بتوانید مشتریان بیشتری جذب کرده و در نهایت سهم بیشتری را از آن خود کنید.

اما مورد دوم مسئله اعتماد و اعتبار مجموعه تولیدی است که شما قرار است نخود کرمانشاه را جهت صادرات به بازارهای خارجی از آنجا تهیه و خریداری کنید. حقیقت این است که با خرید نخود صادراتی از یک مجموعه معتبر شما می توانید قیمت نخود عمده کرمانشاه را در نرخی بسیار منصفانه تر، با نرخی واقعی و کیفیت صدرصدی به دست آورید.

صادرات نخود کرمانشاه

اما متاسفانه امروزه مشاهده می شود افراد سودجوی بسیاری در بازار کرمانشاه هستند که این محصول را با نام نخود دو خان و یا سه خان به مشتری عرضه می کنند و این در حالیست که با ترکیب نخود امساله و پارساله و یا ترکیب چند درصدی نخودهای سایز کوچک در محصول نهایی، محصول را با نرخی پایین تر اما کیفیت غیر واقعی به دست مشتری می دهند.

به طور مثال نخود دو خان کرمانشاه ترکیبی مساوی از نخود سایز ۸ و ۹ می باشد، اما افراد سودجو در یک مرکز غیرمعتبر می توانند با داخل کردن ۱۰ درصد نخود سایز ۷ در این محصول، نه تنها می توانند قیمت محصول را تا حد چشمگیری کاهش بدهند، بلکه کیفیت آن را نیز پایین آورده و این امر به راحتی قابل تشخیص نخواهد بود.

در برخی موارد نیز میزان ضایعات و دانه های سوراخ و کرم زده در محصول بالا بوده و در صورت فروش این محصول بی کیفیت، قطعاً اعتماد شما در دیدگاه مشتریانتان در بازارهای خارجی سلب می شود.

بنابراین اگر قصد دارید انواع نخود کرمانشاه را در ترکیبی صدرصد منصفانه و بدون ترکیب دانه های نامرغوب و ریزتر به صورت تازه، امساله، دستچین، کاملا بوجاری شده و فاقد هر گونه دانه کرم زده و سوراخ خریداری کنید می توانید با کارشناسان فروش ما در حبوبات الیزا تماس گرفته و ضمن تهیه مرغوب ترین نخود کرمانشاه، مناسب ترین قیمت نخوده عمده کرمانشاه را برای خرید این محصول بپردازید.

قیمت روز نخود کرمانشاه

چگونه از قیمت روز نخود درجه یک مطلع شویم؟

با وجود واسطه های بسیاری که امروزه در بازار عرضه و فروش نخود کرمانشاه وجود دارد، ما در شرکت حبوبات الیزا بر آن شده ایم تا از طریق وبسایت خود امکان یک خرید امن و مستقیم را برای تمامی خریداران این محصول فراهم نماییم و با حذف واسطه ها در این میان قیمت نخود عمده را از تولیدکننده دست اول به شما ارائه بدهیم.

بنابراین در صورتی که تمایل دارید از قیمت روز نخود کرمانشاه جهت عرضه در بازار و صادرات مطلع شوید می توانید از طریق تماس تلفنی با تیم فروش ما قیمت انواع نخود کرمانشاه را در سایزهای مختلف دریافت کنید.

روش دیگری که ما برای دریافت قیمت روز انواع نخود درجه یک بازار کرمانشاه برای شما در نظر گرفته ایم، دنبال کردن شبکه های اجتماعی ما و دریافت لیست قیمت از طریق این شبکه ها از جمله واتساپ، تلگرام و همچنین اینستاگرام می باشد.

قیمت نخود عمده کرمانشاه در مجموعه تولیدی الیزا بدون واسطه و به طور مستقیم در بازار ارائه می شود

صادرات انواع نخود کرمانشاه

ایران سالانه حجم بالایی از نخود عمده کرمانشاه را در سایزهای مختلف و بنابر تقاضای بازارهای مختلف روانه دیگر کشورها از جمله عراق، پاکستان و افغانستان می کند.

هر چند که ممنوعیت صادرات نخود در سال های گذشته خسارات متعددی را به کشاورزان و فعالان در این حوزه وارد کرد اما کیفیت بالای نخود ایرانی و همچنین مناسب بودن قیمت نخود عمده کرمانشاهی موجب شده تا این محصول همچنان محبوبیت خود را در بازارهای خارجی حفظ کند.

از طرفی نزدیکی مسافت و کاهش هزینه های حمل و نقل را نیز می توان از دیگر عوامل مهم برای صادرات انواع نخود کرمانشاه از این استان به کشورهای همجوار دانست.

اما اگر قصد صادرات نخود کرمانشاه درجه ۱ را در بازارهای خارجی دارید لازم است بدانید توجه به نیاز بازار و نوع تقاضای مصرف کنندگان در این کشورها تعیین کننده محصول صادراتی خواهد بود. به همین دلیل شناخت بازار صادرات نخود ایران می تواند کمک شایانی به شما کرده و تجارتی مطمئن تر را برایتان رقم بزند. به همین دلیل در بخش های بعدی شما  را با صادرات انواع نخود کرمانشاه به مهم ترین کشورهای هدف آشنا می کنیم.

صادرات نخود به افغانستان

تاجران بازار افغانستان، خریدار نخودهای سایز درشت تولید شده در کرمانشاه هستند و اغلب خواهان نخود سایز ۸-۹ و حتی سایز ۱۰ در بهترین کیفیت هستند.

برای صادرات نخود کرمانشاه به افغانستان غالباً این محصول از پایانه های مرزی دوغارون، میل ۷۸ یا همان ماهیرود عبور می کنند که هزینه حمل محصول از انبار کرمانشاه تا این مرزها نیز می تواند بر قیمت نخود عمده کرمانشاه موثر باشد.

صادرات نخود به پاکستان

کشور پاکستان نیز از مشتریان اصلی نخود کرمانشاه هستند و هر ساله حجم بالایی از صادرات نخود به پاکستان صورت می گیرد. در این میان لازم است بدانید این کشور نیز خریدار نخود سایز درشت کرمانشاه از جمله نخود سایز ۸-۹ و ۹-۱۰ بوده و محصول مورد نظر از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد این کشور می شود.

صادرات نخود به عراق

یکی از کشورهایی مهم که به عنوان اصلی ترین بازار صادرات نخود کرمانشاه شناخته می شود، کشور عراق است. این کشور معمولاً نخود ریز و درشت کرمانشاه را در نوع باکیفیت و در تمامی ایام سال خریداری می کنند. اما بیشتر تمایل به خرید نخود در سایز های  ۷-۸ و همچنین نخود دو خان و سه خان کرمانشاه را دارند.

برای صادرات نخود ایرانی به عراق نیز محموله می تواند از طریق مرزهای مهران، شلمچه، پرویزخان و باشماق وارد کشور همسایه شده و عرضه شود. در این میان لازم است بدانید قیمت نخود کرمانشاه عمده با توجه به هزینه حمل بار از انبار کرمانشاه تا هر یک از این مرزها در سال 1401 می تواند چیزی بیشتر از 10-15 میلیون تومان افزایش بیاید.

صادرات نخود کرمانشاه

مزیت خرید نخود صادراتى از حبوبات الیزا

علاوه بر مزایای بسیاری که در زمینه خرید نخود صادراتی از مجموعه حبوبات الیزا و تهیه محصولی مطمئن، یکدست، امساله و باکیفیت گفته شد، لازم است مناسب بودن قیمت نخود عمده کرمانشاه را جهت عرضه در بازارهای صادراتی از دیگر مزایای خرید از شرکت الیزا بدانیم. ضمن اینکه با خرید نخود صادراتی کرمانشاه از این مجموعه شما می توانید

  • در هر زمانی از سال محصول درخواستی خود را سفارش داده و تحویل بگیرید.
  • سفارش شما در هر سایز و هر نوعی که بخواهید تامین می شود.
  • در صورت درخواست شما، کیسه ها به وزن دلخواه تهیه می شوند.
  • انجام امور گمرکی و پلمپ گمرکی توسط کارشناسان ما صورت می گیرد.

ضمن اینکه در صورت درخواست شما این امکان برایتان فراهم شده تا بتوانید محصول خریداری شده را با برند و نام تجاری مورد نظرتان تولید و صادر کنید.

خرید نخود کرمانشاه

نتیجه گیری

بازار صادرات نخود کرمانشاه با توجه به تنوع بالایی که در سایز این محصول وجود دارد، بازار پر ریسکی خواهد بود. به همین دلیل خرید نخود درجه ۱ صادراتی با ترکیب اصلی، در کنار قیمت نخود عمده کرمانشاه امر مهمی است که باید در این بازار به آن توجه شود. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید این محصول حتماً تمامی جوانب را مورد بررسی قرار داده و در صورت رضایت از کیفیت و اطمینان از شرکت عرضه کننده برای خرید اقدام نمایید.

5 پاسخ
    • f.heidari گفته:

      وقت بخیر
      درشت ترین سایز نخود ایرانی، نخود سایز ۱۰ میلی متر کرمانشاه است اما پرفروش ترین نوع نخود نخود سه خان است.

      پاسخ

تعقیب

  1. […] برای خرید انواع نخود کرمانشاه مقاله ای تحت عنوان قیمت نخود کرمانشاه را مطالعه […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *