36

واردات انواع لوبیا چیتی چین

لوبیا چیتی چین از جمله لوبیای خارجی وارداتی است که سالانه واردات انواع گرد و کشیده آن در دو نوع کهنه و نو، توسط تجار به بازار ایران انجام می گردد.

حبوبات که شامل نخود، لوبیا، عدس، لپه و ماش است به عنوان یک ماده غذایی خام پرمصرف در سبد غذایی خانواده های ایرانی از دیرباز بوده و است. لوبیا خود به عنوان دسته ای از حبوبات شامل انواع مختلفی است، از جمله لوبیا چیتی، قرمز، سفید، سیاه، کشاورزی، عروس و کپسولی. انواع لوبیا به خصوص نوع چیتی از کشورهای دیگر نیز به ایران وارد شده و کنار لوبیای چیتی ایرانی عرضه می گردد. چین از جمله کشورهایی است که سالانه حجم زیادی از لوبیا چیتی تولید شده آن در کیفیت های مختلف وارد ایران میگردد. این لوبیا وارداتی به دلیل قیمت مناسب و تنوع کیفیت، استقبال خوبی را در کشور ما داراست، به همین دلیل است که توجه تجار را جهت واردات به خود جلب کرده است.

لوبیا چیتی گرد و کشیده چین

لوبیا چیتی وارد شده از چین دارای دو نوع گرد و کشیده است. که هر دو دارای مصرف غذایی و کنسروی می باشد. تفاوت این دو نوع لوبیا در سایز آن است. لوبیا چیتی کشیده دارای سایز 200-180 بوده و نوع گرد آن نیز سایز 160-150 را داراست. قابل ذکر است که هر دو نوع این لوبیا هم به صورت نو و هم به صورت کهنه وارد می شود که باعث عرضه آن در قیمت های مختلف می گردد. هم نوع نو و هم نوع کهنه آن مصرف غذایی و کنسروی دارد و خرید زیاد آن از سمت فعالان حوزه مواد غذایی و کارخانه های کنسروسازی تاجران زیادی را به واردات واداشته است.

به طور معمول لوبیای وارداتی از جمله چینی بار کاملا تمیز و به اصطلاح دستچین بوده و خریدار دغدغه ای بابت تمیز بودن آن ندارد، کنار اینکه کیفیت مطلوبی را نیز داراست.

لینک شدن و ارتباط گرفتن با شرکت هایی که خود واردات و توزیع لوبیا چیتی چین را در ایران به عهده دارند موجب خرید راحت تر، سریع تر و با صرفه اقتصادی بیشتر می گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *