فروش بهترین نخود درشت

فروش بهترین نخود درشت

فروش بهترین نخود درشت در مراکز توزیع و پخش حبوبات در سراسر کشور انجام می شود. در این مراکز انواع حبوبات با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می گردد. برای خرید کلی این محصولات به این مراکز مراجعه کنید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

فروش بهترین نخود درشت

فروش بهترین نخود درشت

نخود یکی از حبوبات خوش مزه و پر استفاده در غذاهای ایرانی نظیر انواع آش، آبگوشت، فلافل و بعضی از انواع کتلت ها می باشد. علاوه بر خود نخود، ارد نخود هم مورد استفاده غذایی مزدم است . از آنجایی که نخود بخش اصلی غذایی مثل آبگوشت است، سایز و اندازه آن برای مردم مهم است. هرچه نخود درشت تر باشد طرفداران بیشتری دارد. به نخود درشت نخود آبگوشتی نیز می گویند و مخصوص درست کردن این غذا است. بهترین و مرغوب ترین نخودهای کشور ایران در منطقه کرمانشاه کشت می شود و به آن نخود دو خان می گویند. این نوع نخود دارای بزرگ ترین اندازه می باشد.

خواص نخود

نخود یکی از حبوبات پرخاصیت و مفید است که منبع غنی از پروتئین هاست. این ماد ه غذایی بسیار با ارزش سرشار از منابع پروتینی و ویتامینی می باشد. نخود منبع آنتی اکسیدان های ضروری بدن است . همچنین میزان زیادیاز منابعی چون منیزیم، کلسیم، اسید فولیک، ویتامین ب۶، ویتامین سی، روی، فسفر، پتاسیم و بسیاری خواص دیگر را دارا است . این ماده برای سلامتی قلب و عروق بسیار مفید است و به عملکرد بهتر دستگاه گوارش کمک می کند. نخود سرشار از فیبر است و خیلی زود به شما احساس سیری می دهد و حجم معده را پر میکند، پس از پرخوری جلوگیری میکند. همچنین مقدار زیادی آهن در خود دارد که مشکلات کم خونی را رفع می نماید.

اثر نخود روی پوست

نخود برای زیبایی و جوان سازی پوست اثرات فوق العاده ای دارد، از جمله:

رفع کردن چین و چروک پوست
روشن سازی پوست
رفع لکه ها و کک و مک پوست
برطرف کننده لکودرما
درمان کننده عفونت های قارچی پوست

تاثیرات نخود در رشد مو

جلوگیری و درمان ریزش مو
تقویت کننده ریشه مو
درمان کننده شوره سر

نخود راهی برای کاهش وزن

فروش بهترین نخود درشت

از آنجایی که نخود یک منبع غنی فیبر و همچنین پروتئین می باشد و انرژی زیادی دارد، خیلی زود معده را پر کرده، انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند و به شما احساس سیری میدهد. با خوردن نخود برای مدت طولانی تری سیر می مانید و دیرتر احساس گرسنگی می کنید. به مرور اضافه وزن با خوردن نخود کم می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *