فروش نخود درجه یک کرمانشاه

فروش نخود درجه یک محصول تولیدی کرمانشاه، با قیمتی بسیار مناسب در سایت بازرگانی حبوبات الیزا انجام می شود. خریداران داخلی و صادراتی می توانند برای خرید نخود درجه یک کرمانشاه بدون حضور در محل، سفارش خود را در هر میزانی ثبت نمایند.

نخود یکی از حبوباتی است که قطب تولید آن در ایران، استان کرمانشاه می باشد. نخود درجه یک کرمانشاه، تنها در بازار ایران متقاضی ندارد، بلکه کشور های زیادی برای پاسخ به نیاز مردمان خود، خواهان انواع نخود کرمانشاه هستند. امروزه سایت بازار حبوبات که یک سایت قوی در حوزه عرضه حبوبات است، فروش نخود درجه یک کرمانشاه را با قیمتی رقابتی آغاز کرده تا بتواند به بهترین شکل پاسخگوی نیاز بازار داخلی و حتی خارجی باشد.

فروشنده نخود کرمانشاه

انواع نخود کرمانشاه

ایران یکی از کشور های موفق در زمینه تولید انواع حبوبات از جمله انواع نخود می باشد.

  • کرمانشاه
  • لرستان

و غیره ، از قطب های تولیدی نخود در ایران بوده که سالانه بخش عظیمی از تولیدات آن ها در دسترس کشور های خارجی خریدار قرار می گیرد. یعنی ایران توانسته به سبب نخود درجه یک کرمانشاه، تجارتی جدید را آغاز کرده و در این حوزه هم موفق باشد. اما در خصوص انواع نخود کرمانشاه باید بیان کرد که نخود ها از نظر سایز به چند دسته تقسیم بندی می شوند:

  1. نخود های سایز ۵ و ۶ (ریز یا فلافلی)
  2. نخود های سایز ۷، ۸ و ۹ (سه خان یا آبگوشتی)
  3. نخود های سایز ۹ و ۱۰ (دوخان، درشت یا آبگوشتی)

این نخود ها به صورت درهم و یا سورت شده در اختیار خریداران قرار می گیرد.

خرید و فروش نخود درجه یک

هر کس در پی راهی است تا خرید فروش نخود درجه یک را در زمان کم انجام دهد. تاسیس شدن سایت هایی نظیر بازار نخود الیزا که در حوزه فروش نخود درجه یک کرمانشاه و لرستان فعالیت می کنند، خرید را برای مشتریان ایرانی و خارجی، عمده و خرده و آسان نموده است.

خرید نخود دیم

قیمت نخود کرمانشاه در بازار

قیمت نخود کرمانشاه در بازار، به نسبت کیفیت متفاوت است.

به عنوان مثال، نخود های سایز ۹ و ۱۰ که با نام نخود درشت، آبگوشتی و یا نخود دو خان در بازار شناخته می شوند، نخود های گران قیمتی هستند که دارای ویژگی های زیر می باشند:

  • سایز درشت
  • عدم وجود رگه تلخی
  • زمان پخت کم
  • رنگ روشن

نخود های ریزتر که زمان پخت آن ها طولانی تر است و کمی آشغال دارند، را نخود ارزان قیمت تری در بازار به شمار می آورند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *