قیمت بروز لوبیا چیتی

قیمت به روز لوبیا چیتی به ازای هر یک کیلو

قیمت به روز لوبیا چیتی در نمونه های ایرانی و خارجی متقاوت است. نرخ خرید عمده لوبیا چیتی خمین و زنجان در بازار امسال چند است؟ ارزان ترین قیمت عمده فروشی لوبیا چیتی ازبک را از کجا می توان تهیه کرد؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت به روز لوبیا چیتی در بازار

لوبیا چیتی یکی از پرطرفدارترین انواع لوبیا در خانواده حبوبات است که وجود درصد زیادی پروتئین در آن، سبب شده تا جایگزین مناسبی برای گوشت باشد. همچنین طعم مطلوب این محصول موجب شده تا در بسیاری از غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار بگیرد.

به همین دليل مقادیر بالایی از این محصول در استان های مختلف کشور از جمله لرستان و مرکزی کشت و برداشت می شود و در این ميان افراد سیاری برای تامين نیاز بازار به خرید و فروش عمده لوبیا چیتی در بازار می پردازند‌.

در رابطه با این مسئله  باید گفت قیمت به روز لوبیا چیتی ایرانی و خارجی به ازای هر یک کیلو، متناسب با کیفیت آن تعیین می شود.  به گونه ای که قیمت روز لوبیا چیتی خمین  نسبت به قیمت روز لوبیا چیتی زنجان با توجه به کیفیت و سایزی که دارد متفاوت است.
البته نمی توان تاثیر عوامل دیگر را بر قیمت لوبیا چیتی ایرانی یا خارجی در بازار داخلی کشور نادیده گرفت.

در این میان خرید مستقیم و بدون واسطه یکی از مهم ترین عوامل موثر در قیمت به روز لوبیا چیتی است. بنابراین اگر شما می خواهید مناسب ترین قیمت روز لوبیا چیتی عمده را بپردازید لازم است این محصول را از مراکز معتبری که خود تامین کننده اصلی هستند تهیه نمایید.

همچنین قیمت لوبیا چیتی در بازار امروز با توجه به میزان تولید و عرضه آن در بازار تغییر می کند. بنابراین اگر می خواهید بدانید قیمت لوبیا چیتی چنده باید بدانید نرخ فروش این محصول در فصل های برداشت آن و زمانی که در بازار عرضه بیشتر است مناسب تر بوده و شما می توانید آن را با قیمت کمتری خریداری کنید.

اما عوامل بسیار دیگری در قیمت به روز حبوبات تاثیر دارند که در ادامه بیشتر به آنها می پردازیم.

فروش لوبیا چیتی خارجی آفریقا و اوگاندا - مرجع عرضه حبوبات ایرانی و خارجی | حبوبات  الیزا

قیمت لوبیا چیتی کیلویی چند است؟

افرادی که می‌خواهند بدانند قیمت لوبیا چیتی کیلویی چنده به طور حتم بر این مسئله نیز آگاه هستند که قیمت لوبیا چیتی به صورت عمده در ۲ نمونه بوجار و دستچین متفاوت است.

در این میان باید گفت بار بوجار بسته به کیفیت خود میزان ضایعات مختلفی دارد و با قیمت های متفاوتی در بازار روز عرضه می شود.

اما اگر لوبیا چیتی مورد نظر بدون ضایعات باشد؛ دستچین است که در مقایسه با نوع بوجاری آن قیمت بالاتری دارد.

مورد دیگری که در قیمت هر کیلو لوبیا چیتی تاثیر بسیاری دارد واردات لوبیا چیتی می باشد. بنابراین قیمت یک کیلو لوبیا چیتی با توجه به حجم واردات این محصول و میزان موجودی آن در بازار روز تغییر می کند‌.

با این حال باید گفت برای استعلام قیمت هر کیلو لوبیا چیتی امروز علاوه بر میزان و حجم موجود در بازار نوع محصول نیز اهمیت بسیاری دارد. به طوری که در اغلب موارد قیمت به روز لوبیا چیتی خمین و زنجان با توجه به کیفیتی که دارد در مقایسه با نمونه های مشابه موجود در بازار بیشتر است.

در ادامه نیز می توان گفت قیمت کیلویی لوبیا چیتی در بازار، به ازای میزان خرید شما نیز متفاوت خواهد بود.

در واقع هر چه میزان بیشتری از لوبیا چیتی را خریداری کرده و به اصطلاح اقدام به خرید عمده لوبیا چیتی کنید، بی شک قیمت کیلویی آن به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

برای همین است که به خریدارن و  مصرف کنندگان عمده، پیشنهاد می شود تا به منظور کاهش هزینه و قیمت هر کیلو لوبیا چیتی، خرید عمده آن را در حجم بالا از مراکز فروش معتبر انجام دهند.

قیمت لوبیا چیتی 1401

در کنار تمامی موارد موثری که در زمینه قیمت لوبیا چیتی فله گفته شد‌. به طور حتم شما هم می دانید که قیمت لوبیا چیتی امسال مانند سال گذشته با روندی صعودی همراه بوده است. بنابراین قیمت لوبیا چیتی سال 1401مانند

  • قیمت لوبیا سفید فله صادراتی
  • قیمت لوبیا قرمز فله ای
  • قیمت لوبیا چشم بلبلی فله

و دیگر حبوبات با افزایش همراه بوده است که البته این قیمت در مراکز معتبری مانند شرکت حبوبات الیزا به طور مستقیم و با نرخ کف بازار عرضه می شود.

بنابراین برای دريافت قیمت لوبیا چیتی 1401 در بازار روز می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و ضمن استعلام قیمت روز از موجودی محصولات مختلف ما در بازار مطلع شوید.

اما خوب است بدانید قیمت لوبیا چیتی تازه  با لوبیای سردخانه ای نیز متفاوت است. همچنین  قیمت لوبیا چیتی خمین در مقایسه با دیگر نمونه های بازار تفاوت دارد چرا که از کیفیت و محبوبیت بیشتری در بازار برخوردار است.

برای استعلام قیمت لوبیا چیتی امروز علاوه بر تماس تلفنی می توانید از طریق شبکه های اجتماعی نیز اقدام کنید.

خریداری لوبیا چیتی ایرانی از مرکز تولید - مرجع عرضه حبوبات ایرانی و خارجی | حبوبات  الیزا

انواع لوبیا چیتی در ایران کدامند؟

حال که درباره قیمت به روز لوبیا چیتی صحبت کرده ایم بد نیست درباره انواع این محصول که در بازار حبوبات ایران خرید و فروش می شود نیز بدانید.

در این راستا باید گفت لوبیای چیتی موجود در بازار ایران در ۲ نمونه

  • لوبیا چیتی ایرانی
  • لوبیا چیتی خارجی

مورد معامله قرار می‌گیرد. لوبیا چیتی ایرانی که با نام لوبیا چیتی خمین معروف است در اصل در شهرهای مختلفی از قبیل خمین، ازنا، الیگودرز، شازند و… کشت و برداشت می شود‌.

سپس این محصولات به کارگاه های بوجاری در شهر خمین فرستاده می شوند و در آنجا بوجاری و بسته بندی می شوندکه به همین دلیل اغلب با نام لوبیا چیتی خمین شناخته می شوند.

در این ميان اگر قیمت لوبیا چیتی ایرانی برایتان اهمیت دارید خوب است بدانید علاوه بر لوبیا چیتی خمین این محصول در منطقه دیگری از ایران کشت و برداشت می شود که با نام لوبیا چیتی زنجان شناخته می شود.

این محصول که در شهرهای ابهر، هیدج و زنجان تولید می شود دارای سایز درشت تر و کیفیت پخت بالاتری است که البته از لحاظ قیمت نیز قیمت لوبیا چیتی زنجان با نرخ گرانتری عرضه می شود‌.

در ادامه بحثمان در زمینه قیمت به روز لوبیا چیتی در بازار باید گفت لوبیا چیتی وارداتی نرخی متفاوت با نوع ایرانی آن دارد. این محصول طی سال های قبل تر از کشورهای متعددی به کشور وارد می شده است. اما هم اکنون این در حجم بالایی از ازبکستان وارد می شود‌.

این نوع لوبیا چیتی که باری کاملا تمیز و دستچین دارد معمولا در کیسه های ۲۵ کیلویی عرضه می شود و از نظر سایز نیز بسیار درشت تر و کشیده تر از نوع ایرانی است.

و اما نمونه دیگری از لوبیا چینی موجود در بازار کشور لوبیا چیتی چینی است که در ۲ نمونه گرد و کشیده روانه بازار می شود‌.

در زمینه قیمت به روز لوبیا چیتی ایرانی و خارجی خوب است بدانید لوبیا چیتی ایرانی از نظر کیفیت پخت، طعم و رنگ در سطح بالاتری قرار دارد. اما از نظر شکل ظاهری نوع خارجی به ویژه لوبیا چیتی ازبک مشتری پسندتر است.

همچنین با توجه به کیفیت بهتری که لوبیا چیتی ازبک دارد باید گفت قیمت لوبیا چیتی ازبک در مقایسه با قیمت به روز لوبیا چیتی چینی بالاتر است.

همچنین خوب است بدانید در اغلب موارد به دلیل قیمت مناسب و یکدست بودن، خرید لوبیا چیتی چینی برای کارخانه های کنسروسازی انجام می شود.

آخرین قیمت لوبیا چیتی

همانطور که به این موضوع اشاره شد نمونه های متنوعی از انواع لوبیا چیتی در بازار وجود دارد که موجب می شود قیمت لوبیا چیتی ارگانیک با توجه به نوع آن و کیفیتش متفاوت باشد.

به همین دلیل افراد بسیاری که به دنبال خرید عمده لوبیا چیتی در بازار روز هستند در بازارهای مختلف قیمت به روز لوبیا چیتی را استعلام می گیرند. با این حال اگر شما می خواهید بدانید قیمت لوبیای چیتی خمین و دیگر نمونه های آن در بازار چند است و یا به دنبال جدیدترین قیمت لوبیا چیتی در بازار از قبیل

  • قیمت لوبیا چیتی در تبریز
  • قیمت لوبیا چیتی در شیراز
  • قیمت لوبیا چیتی در اراک
  • قیمت لوبیا چیتی در زنجان
  • قیمت لوبیا چیتی در شهرکرد
  • قیمت لوبیا چیتی در کرج
  • قیمت لوبیا چیتی لرستان
  • قیمت لوبیا چیتی در مشهد
  • قیمت لوبیا چیتی در اصفهان

و دیگر بازارهای کشور هستید می توانید آخرین قیمت این محصول  را در کمترین زمان و به راحتی دریافت کنید.

در این راستا باید گفت شاید در گذشته برای استعلام قیمت به روز لوبیا چیتی و دیگر انواع حبوبات نیاز به مراجعه به بازارهای مختلف بود. اما امروزه می توانید با چند کلیک ساده و برقراری تماس با واحد فروش ما در شرکت حبوبات الیزا به صورت آنلاین لیست به روز قیمت لوبیا چیتی را در نمونه های مختلف دریافت نمایید.

همچنین خوب است بدانید ما در مجموعه الیزا با فعالیت درخشان و تجربه بالایی که در بازار حبوبات ایران داریم می توانیم علاوه بر اعلام آخرین قیمت لوبیا چیتی در بازار، مشاوره های لازم را در زمینه خرید این محصول با توجه به نیاز شما و بازار هدفتان ارائه بدهیم.

مشاوره های لازم برای خرید عمده لوبیا چیتی و انواع حبوبات به صورت کاملا رایگان ارائه می شوند.

اخبار - قیمت خرید و فروش حبوبات ایرانی و خارجی | حبوبات الیزا

قیمت لوبیا چیتی بسته بندی شده

امروزه با تغییر شیوه زندگی و سبک پخت و پز، افراد بسیاری تمایل به خرید لوبیا چیتی بسته بندی دارند‌. بنابراین افرادی که در بازار حبوبات کشور فعالیت می کنند علاوه بر قیمت لوبیا چیتی بوجاری به دنبال قیمت لوبیا چیتی پاک شده یا همان بسته بندی و خرید ین محصول نیز هستند.

در واقع هدف از استعلام قیمت لوبیا چیتی بسته بندی شده پیدا کردن مرکز معتبری است که ضمن فروش عمده بهترین برند حبوبات بسته بندی، ارزانترین قیمت فروش این محصول را ارائه بدهند.

با این حال اگر شما هم به عنوان خریدار عمده لوبیا چیتی بسته بندی به دنبال ارزان ترین قیمت لوبیا چیتی 900 گرمی و بسته بندی هستید قبل از هر کاری باید به دنبال خرید مستقیم از کارخانه بسته بندی حبوبات باشید.

اما موارد دیگری نیز بر قیمت به روز لوبیا چیتی بسته بندی تاثیر دارند که لازم است قبل از خرید به آن توجه کنید. از جمله مهم ترین این موارد می توان به

  • کیفیت و تازه بودن محصول
  • میزان تمیزی و عدم وجود نخاله در آن
  • نوع بسته بندی
  • سایز محصول و میزان یکدستی آن

و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. با این حال اگر قصد خرید بهترین برند حبوبات بسته بندی را از کارخانه و بدون واسطه دارید تنها کافیست به وبسایت هومسا مراجعه کنید‌.

در حقیقت ما در حبوبات الیزا با توجه به رفاه حال مشتریان خود و به دنبال راه اندازی کارخانه بسته بندی حبوبات هومسا، بهترین و باکیفیت ترین حبوبات بسته بندی از جمله لوبیا چیتی ۹۰۰ گرمی را با قیمت رقابتی و کف بازار عرضه می کنیم.

بنابراین شما می توانید برای دريافت لیست قیمت خرید عمده حبوبات بسته بندی هومسا و ثبت سفارش با شماره های درج شده در وبسایت هومسا تماس بگیرید.

فراموش نکنید که هومسا بهترین گزینه برای فروش در بازار و همچنین تامین سبد کالای کارمندان به مناسبت های مختلف نیز می باشد. از طرفی ما قیمت فروش عمده محصولات خود را با توجه به حجم خرید شما کاهش داده ایم تا با سود بیشتری بهترین محصولات را تهیه کنید.

پیش بینی قیمت لوبیا چیتی

طی چند سال اخیر قیمت لوبیا چیتی عمده نوسانات کمی داشته و با درصد بسیار ناچیزی کاهش یا افزایش می یافت. اما در سال 1401 نیز قیمت لوبیا چیتی روز با رشد بسیاری روبرو شد. به طوری که نرخ فروش عمده این محصول مانند سالهای گذشته همچنان رشدی صعودی داشت.

در سال ۱۴۰1 نیز انتظار می رفت قیمت جدید لوبیا چیتی با کاهش و یا حتی ثبات روبرو شود که متاسفانه این نرخ باز هم به دلایل گوناگون از جمله تورم و افزایش هزینه های تولید با افزایش بیش از پیش مواجه شد.

اما مسئله مهمی که باعث بالا رفتن قیمت به روز لوبیا چیتی در بازار شد معضل خشکسالی و کمبود این محصول در کنار دیگر انواع حبوبات در بازار است.

در واقع کم آبی و عدم تولید حبوبات در سال ۱۴۰1 بهانه ای شد تا قیمت لوبیا چیتی خارجی و ایرانی به طور جهانی افزایش یابد.

هم اکنون نیز پیش بینی می شود نرخ جدید لوبیا چیتی در بازار با توجه به کاهش موجودی بازار و البته افزایش تقاضا باز هم افزایش داشته باشد که البته این افزایش قیمت ممکن است تا رسیدن محصول جدید مقطعی و کوتاه مدت باشد.

قیمت روز لوبیا چیتی پولیش خمین :: فروش حبوبات ایرانی و خارجی

قیمت فروش عمده لوبیا چیتی در شرکت الیزا

در نهایت باید گفت مهم ترین عاملی که باعث می شود در بازار قیمت به روز لوبیا چیتی در کنار قیمت بروز حبوبات افزایش یابد دلالان و واسطه ها هستند.

چرا که با فروش و عرضه این محصول توسط واسطه ها، قیمت هر تن لوبیا چیتی به دلیل حضور دلالان با افزایش بسیاری روبرو می شود. بنابراین شما می توانید با مراجعه به تامین کننده و تولیدکننده دست اول و کارخانه حبوبات بسته بندی از جمله مجموعه الیزا مناسب ترین قیمت فرش عمده لوبیا چیتی را به دست بیاورید.

ضمن اینکه ما در حبوبات الیزا به عنوان واردکننده دست اول مناسب ترین قیمت لوبیا چیتی وارداتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

تنها کافیست برای دریافت قیمت لوبیا چیتی به قیمت روز با ما در ارتباط باشید تا ضمن ارائه جدیدترین  لیست قیمت لوبیا چیتی ایرانی و خارجی و تامین تناژ دلخواه شما در هر زمانی از سال، اقدامات لازم را برای خرید حضوری یا غیرحضوری شما از کارخانه حبوبات فراهم نماییم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *