photo 2018 02 03 09 36 16 4

قیمت پخش لوبیا چیتی وارداتی

لوبیا چیتی وارداتی از جمله حبوبات خارجی پرمصرف در داخل ایران است که به دلیل کیفیت و قیمت پخش مناسب مورد توجه بازار داخلی کشور است.

در مناطق مزروعی زیادی در ایران کشت و برداشت انواع لوبیا چیتی، قرمز و سفید انجام می گردد. ولی در کنار تولید انواع لوبیا در ایران، لوبیا وارداتی نیز در بازار داخلی پخش و توزیع می گردد. لوبیا چیتی خارجی استفاده شده  در بازار ایران به طور عمده از کشورهای چین، ازبک و آفریقا وارد شده و از استقبال خوبی نیز برخوردار است.

قیمت پخش چیتی خارجی در ایران به کیفیت بار توزیع شده و کهنه و نو بودن بار بستگی دارد. کنار تنوع کیفیت بار چیتی وارداتی، قیمت مناسب بودن این محصول نیز مزید بر علت شده تا توجه تجار به این محصول جلب گردد. علاوه بر اینکه لوبیا چیتی چین، لوبیا چیتی ازبک و لوبیا چیتی آفریقا با دارا بودن مصرف خوراکی و کنسروی خریداران زیادی در داخل ایران داراست.

قابل ذکر است که علاوه بر کیفیت بار، قیمت بار به حجم خرید و فروشنده بار نیز بستگی دارد. قاعدتا خرید از واسطه ها و یا حتی عمده فروشان حبوبات به اندازه خرید از شرکت های وارد کننده به صرفه نخواهد بود. در سال های اخیر با زیاد شدن وارد کننده حبوبات در داخل ایران این نوع خریداری کار سختی نبوده، بطوریکه فعالان حوزه حبوبات به راحتی می توانند خرید آسان تر و ارزان تری خواهند داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *