واردات عدس

واردات عدس از روسیه به بازار ایران

واردات عدس خارجی از کشورهایی نظیر کانادا، روسیه و ترکیه به ایران انجام می شود. خرید و فروش عمده عدس خارجی با برندهای مختلف و با قیمت روز پس از واردات توسط شرکت های بازرگانی معتبر توجه بازار عدس را برمی انگیزاند. جهت خرید عدس وارداتی با ما همراه باشید.

عدس یکی از حبوبات پرمصرف داخل ایران است که در غذاهای زیادی استفاده می شود. در میان انواع عدس ها نیز، عدس سبز شناخته شده تر و پرمصرف تر است. اما کنار عدس ایرانی در تمام طول سال لازم است عدس خارجی نیز به کشور وارد شود. تقاضای زیاد موجب شده شرکت های بازرگانی فعال در زمینه حبوبات به واردات عدس روی آورده و عرضه عمده آن را در بازار ایران به چرخش درآورند.

اما انواع عدس خارجی که به ایران وارد می شود شامل موارد زیر است:

  • عدس کانادایی
  • عدس روسیه
  • عدس ترکیه

تفاوت انواع عدس خارجی

عدس خارجی به ترتیب نام برده از کشورهای موردنظر وارد می شود. اما در میان سایر عدس ها، خرید عدس سبز عدس کانادایی به صورت عمده بسیار پر رنگ تر است. در واقع عدس کانادایی شامل برندهای مختلفی همچون ساسکن، سیمپسون، ایلتا، ویکتوریا و غیره است. مقاله فروش عدس ساسکن در بازار ایران به معرفی کامل برند پرفروش عدس ساسکن می گردازد.

از طرفی کانادا خود مهد تولید عدس است و کشورهای زیادی را از جمله ایران را در این زمینه ساپورت می کند. خرید عدس کانادا از اولویت های خریداران عدس است. و در موارد زیادی شاهد این هستیم که خریداران عمده عدس به خرید عدس کانادا با یک برند مشخص اشاره می کنند.

عدس روسیه یا همان عدس روس نیز به دلیل قیمت پایین تر از عدس کانادایی، مشتریان مختص به خود را داراست. عدس روسیه با برند معروفی به کشور وارد نمی شود. در واقع واردات عدس روسیه بیشتر به صورت فله به داخل ایران انجام می شود. اما در مواردی این نوع عدس نیز کیفیت خوبی داراست و خرید قابل توجهی را به خود معطوف می کند.

عدس ترکیه یا همان عدس ترک نسبت به دو نوع عدس دیگر واردات کمتری دارد. اما عدس سبز خارجی باکیفیتی محسوب می شود.

فروش عدس خارجی توسط شرکت های بازرگانی

تجار که به صورت شخص کار می کنند و همچنین شرکت های بازرگانی فعال در حبوبات، واردات و فروش عدس سبز خارجی را بدون هیچ محدودیت زمانی انجام می دهند. چرا که واردات عدس مختص به یک زمان مشخص در طول سال نیست و بازار عدس ایران همیشه به این محصول نیاز دارد.

خریداری عمده عدس از این شرکت ها منجر به خرید عدس با قیمت کف خواهد شد. جهت تهیه انواع عدس کانادایی، عدس روسی و عدس ترکی با بازرگانی حاضر نیز می توان در ارتباط بود.
منبع: حبوبات ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *