خرید لوبیا چیتی

خرید لوبیا چینی چیتی و فروش آن

خرید لوبیا چینی در بازار چگونه انجام می شود؟ آیا جز لوبیا چیتی ۱۵۰-۱۶۰ گرد یا ۲۰۰-۱۸۰ کشیده نمونه دیگری از لوبیا چینی در ایران وجود دارد؟ کیسه های ۲۵ کیلویی شناخته ترین نوع بسته بندی لوبیا چیتی چین هستند؟ لوبیا چینی وارداتی در چه حجمی به بازار ایران تزریق می شود؟

بازار لوبیا ایران و حجم خرید و فروش در آن به قدری است که علاوه بر انواع لوبیای داخلی، لوبیاهای وارداتی بسیاری نیز در بازار عرضه و توزیع می شوند. از جمله این لویباها، لوبیا چیتی چینی است که در دو مدل گرد یا همان ۱۶۰-۱۵۰ و نمونه کشیده یا ۲۰۰-۱۸۰ در بازار قابل مشاهده است. پیشتر به طور کامل در مورد انواع لوبیا موجود در بازار ایران صحبت کرده ایم.

خرید لوبیا چینی

در بازار لوبیای ایرانی یکی از پرکاربردترین لوبیاهایی که مورد استفاده قرار می گیرد، لوبیا چیتی چینی است. این محصول با برندهای مختلف و در اندازه های مختلف راهی بازار ایران می شود. لوبیا چیتی چین در دو سایز ۱۶۰-۱۵۰ و ۲۰۰-۱۸۰ عرضه می شود. دو برند عرضه کننده این محصول در کشور برندهای محسن و مهشید هستند. البته برندهای دیگری نیز وجود دارد که هر کدام کیفیت های مختلف خود را دارد.

واردات لوبیا چیتی چین

واردات لوبیا چینی در حجم بسیار بالایی انجام می شود. اکثرا خرید لوبیا چینی در کیسه های ۲۵ کیلویی انجام می شود. عرضه لوبیا چیتی چینی و خرید و فروش آن با هر قیمتی که باشد، در بازارهای سنتی و همچنین فروشگاه های اینترنتی قابل انجام است. پیشتر در مورد خرید و فروش حبوبات در فروشگاه های اینترنتی صحبت کرده ایم.

به طور کلی برندهای مختلفی در بازار ایران عرضه کننده لوبیا چینی می باشند. اگر بخواهیم به دو برند مهم در این زمینه اشاره کنیم، می توان به برند محسن و مهشید اشاره کرد.
منبع: حبوبات ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *