قیمت بازار عدس

آخرین و جدیدترین قیمت بازار عدس چند است

قیمت بازار عدس در سال ۱۴۰1 در مقایسه با سال گذشته با افزایش روبرو بوده است. امروز نرخ خرید عمده عدس کانادایی روس و قزاق در بازار تهران و در عمده فروشی ها چند است؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت عدس در بازار تهران

قیمت عدس فله از جمله مهم ترین مواردی است که قبل از خرید عمده این محصول باید پرس و جو شود. به همین دلیل بسیاری از فعالان حوزه خرید و فروش حبوبات با مراجعه به بازار تهران و عمده فروشی های معتبر در این بازار به دنبال قیمت عدس به روز هستند.

قیمت عدس امروز در عمده فروشی ها بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود که در این میان تورم به عنوان یک معضل بزرگ سبب شده تا این محصول در کنار دیگر انواع حبوبات با روندی صعودی در بازار به فروش برسد.

به طوری که قیمت عدس کیلویی از سال ۹۹ تا کنون با افزایشی چند درصدی همراه بوده و با نرخی دو برابر و حتی بیشتر عرضه می شود.

اما در کنار تمامی مواردی که از سال ۹۹ تا ۱۴۰1 موجب افزایش قیمت بازار عدس شده است باید گفت خرید بدون واسطه این محصول از بازار تهران و دیگر بازارهای معتبر کشور می تواند در کاهش نرخ فروش این محصول موثر باشد. بنابراین اگر شما هم به دنبال ارزان ترین

  • قیمت عدس ریز
  • قیمت عدس تازه
  • قیمت عدس درشت

و… هستید بهتر است قبل از هر اقدامی به دنبال مراکز معتبر ای باشید که با حذف واسطه ها و همچنین حذف قیمت های اضافی محصولی با کیفیت تازه و درجه یک را با قیمت کف بازار به شما عرضه کند.

قیمت بازار عدس در سال ۱۴۰1

همانطور که پیشتر به این موضوع اشاره شد قیمت عدس امسال مانند سال گذشته با سیری صعودی همراه بود و علیرغم انتظارات ما کاهش قیمت ها و یا به صورت رسیدن بازار بود این نرخ همچنان رو به افزایش است.

اما با وجود مصرف بالایی که انواع عدس در میان خانوارهای ایرانی دارد خرید و فروش این محصول در بازار پابرجا است. به همین دلیل اگر شما هم به عنوان یکی از خریداران عمده انواع عدس می خواهید بدانید امسال و در بازار امروز عدس کیلویی چنده باید گفت قیمت عدس در بازار علاوه بر نوسانات ارزی و ارزش پول کشور به موارد دیگری بستگی دارد.

به طوری که قیمت عدس سال ۱۴۰1 برای عدس باکیفیت و امساله بیشتر از قیمت عدس کیلویی فله ای در نمونه های معمولی تر است.

همچنین می توان گفت قیمت عدس کیلویی ۱۴۰1 با در نظر گرفتن فصل تولید و برداشت این محصول نیز متفاوت است. بنابراین اگر قصد خرید عمده عدس را با قیمت مناسب تر دارید لازم است در فصل های برداشت تناژ درخواستی خود را خریداری کنید. چرا که در فصل های انتهایی سال بازار با کمبود بار مواجه می شود و همین امر نیز می تواند قیمت بازار عدس را تحت تاثیر قرار بدهد.

حالا که درباره فصل خرید عدس و مناسب بودن قیمت این محصول در این زمان صحبت کردیم لازم است بدانید قیمت بازار عدس در هر سال با توجه به

  • میزان تولید عدس
  • حجم واردات عدس
  • حجم صادرات عدس

و همچنین میزان تقاضای موجود در بازار نیز تغییر می کند. بنابراین در سالی که مقدار این محصول در بازار بیشتر از تقاضا باشد قطعا قیمت مناسب تری دارد. و برعکس در صورتی که میزان تقاضا در مقابل عرصه کمتر باشد قطعا نرخ فروش این محصول تا برداشت جدید یا واردات محصول در بازار افزایش خواهد یافت.

قیمت بازار عدس

قیمت عمده عدس خارجی

بحث واردات عدس در بازار حبوبات ایران یکی از مهم ترین موضوعاتی است که برای تامین بازار و همچنین تامین نیاز مشتری انجام می شود.

به همین دلیل در اغلب موارد زمانی که شما برای استعلام قیمت هر تن عدس به بازارهای عمده فروشی مراجعه می کنید حتما ایرانی یا خارجی بودن محصول را باید در نظر بگیرید.

اما علاوه بر تفاوت قیمت عدس خارجی با نمونه های ایرانی باید به این موارد نیز توجه کنید که سایز، نوع، کیفیت، کشور تولیدکننده و برند عرضه کننده نیز اهمیت بسیاری در این میان دارد. بنابراین باید گفت به طور مثال

  • قیمت عدس ریز خارجی
  • قیمت عدس درشت خارجی
  • قیمت عدس چینی
  • قیمت عدس روسی
  • قیمت عدس کانادایی
  • قیمت عدس ساسکن
  • قیمت عدس ویکتوریا
  • و…

در نمونه های مختلف متفاوت است. علاوه بر این لازم است بدانید تناژ خریداری شده شما نیز می تواند قیمت بازار عدس را دستخوش تغییر کند.

بنابراین در صورتی که میخواهید مناسب ترین قیمت بازار عدس را داشته باشید می توانید با سفارش محصول درخواستی خود در حجم بالا رقابتی ترین قیمت ها را از آن خود کنید.

ما نیز در شرکت الیزا با توجه به حجم خرید شما مناسب ترین قیمت ها را ارائه می دهیم

بهترین عدس خارجی در بازار ایران

در بازار حبوبات  از جمله انواع عدس وارداتی که بیشترین سهم فروش را به خود اختصاص داده‌اند می توان به عدس کانادایی، عدس روسی و عدس قزاق اشاره نمود.

هر چند که قیمت بازار عدس برای خریداران این محصول اهمیت دارد اما باید گفت در میان مصرف کنندگان و افرادی که انواع عدس را به صورت جزئی تهیه می کنند کیفیت نیز نقش موثری دارد و حتی در برخی موارد در مقایسه با قیمت فروش عدس نیز در اولویت قرار می‌گیرد.

با این حال اگر بخواهیم از میان انواع عدس ایرانی و خارجی بهترین گزینه را انتخاب کنیم لازم است بدانید عدس های ایرانی طعم بسیار خوبی دارند اما از نظر ظاهری خیلی بازار پسند نیستند به همین دلیل افراد بسیاری برای موارد متعدد از قبیل

  • فروش جزیی عدس باکیفیت
  • تولید عدس بسته بندی درجه ۱
  • تهیه سبد کالای ارگان ها و سازمان ها
  • خرید عمده عدس برای هتل ها، رستوران ها و…

عدس های خارجی را انتخاب می کنند. اما باید گفت عدس های وارداتی نیز بسته به نوع آنها و همچنین با توجه به اینکه محصول چه کشوری است و چه ویژگی‌هایی دارد از نظر قیمت و کیفیت در سطح کیفی مختلفی قرار دارند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

capture

خرید عمده عدس کانادایی

 یکی از بهترین نمونه‌های عدس خارجی و وارداتی در بازار ایران بعد از کانادایی است. این عدد که در برندهای مختلفی از قبیل  ساسکن، AGT، ویکتوریا، سیمپسون، سارا…  در بازار عرضه میشود دارای نمونه های ریز و درشت است. عدس کانادایی یکی از بهترین محصولاتی است که در ایران اغلب برای تولید عدس بسته بندی توسط شرکت های بسته بندی حبوبات خریداری می شود. در واقع باید گفت این نوع عدس دارای ظاهری بسیار زیبا و تمیز سبز رنگ تو پر و سایز بسیار خوب است. ضمن اینکه از نظر کیفیت پخت و طعم این محصول سطح بسیار بالایی نسبت به دیگر نمونه‌های مشابه در بازار قرار دارد.

خرید عمده عدس روس

 از دیگر نمونه‌های عدس وارداتی که در بازار خرید و فروش می شود می‌توان به عدس روس اشاره کرد. همانطور که از نامش پیداست این محصول از کشور روسیه وارد می‌شود و تنها در سایز درشت و به عنوان عدس درشت خارجی مورد معامله قرار می‌گیرد. همچنین خوب است بدانید که انواع عدس روسی معمولاً بدون برند وارد بازار ایران می شوند اما از جمله معروفترین برندهای این محصول می‌توان به عدس روس شاکار، عدس روس عدالت و عدس روس ogt اشاره نمود. همچنین باید گفت گفت که این محصول کیفیت متوسطی دارد معمولاً به دلیل قیمت مناسب آن در بازار به فروش می‌رسد.

خرید عمده عدس قزاق

 عدس قزاق از دیگر نمونه‌های عدس موجود در بازار ایران است که بر خلاف عدس روز این نمونه عدس تنها در سایز ریز عرضه می‌شود. بنابراین با نام عدس ریز قزاق نیز شناخته می شود. این محصول برند شناخته شده ای ندارد.تما در دو نمونه عدس قزاق بوجاری و عدس قزاق لیزری عرضه میشود که اگر به دنبال خرید عدس خارجی ارزان هستید نوع بوجاری این محصول گزینه مناسبی است.

عدس روس و قزاق مناسب بسته بندی نیستند و این محصولات اغلب برای فروش فله ای انتخاب می شوند

قیمت بازار عدس

مرکز خرید عمده عدس وارداتی در کشور

حتما شما هم به عنوان یکی از خریداران عمده عدس در بازار کشور می دانید که عدس های وارداتی در مقایسه با محصولات ایرانی طرفدار بیشتری در بازار دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد که برای دریافت قیمت عدس عمده با واحد فروش ما تماس می گیرند، اغلب به دنبال استعلام قیمت عدس وارداتی ب ویژه قیمت عدس سبز کانادایی هستند.

به همین دلیل ما نیز علاوه بر تامین انواع عدس خارجی و ارائه قیمت روز عدس فله، مناسب ترین لیست قیمت عدس فله را در اختیار شما قرار می دهیم چرا که این محصول را به طور مستقیم وارد کرده و در بازار سراسر کشور عرضه می کنیم.

همچنین با هدف حذف واسطه ها و آسان کردن مسیر خرید مستقیم برای شما، خرید آنلاین انواع عدس وارداتی و حبوبات درجه ۱ را فراهم کرده ایم.‌ضمن اینکه می توانید برای  استعلام قیمت عدس در بازار امروز سراسر کشور از قبیل

  • قیمت عدس در تبریز
  • قیمت عدس در زنجان
  • قیمت عدس در شیراز
  • قیمت عدس در مشهد
  • قیمت عدس در قم

و دیگر شهرها و بازارهای کشور به راحتی از طریق وبسایت ما و کارشناسان فروش الیزا اقدام کنید. بعلاوه اینکه شما می توانید از هر شهر و استانی در سراسر کشور خرید خود را به صورت آنلاین یا حضوری انجام بدهید.

قیمت بازار عدس

فروش عمده انواع عدس خارجی

در شرکت بازرگانی الیزا شما به راحتی می توانید از قیمت جدید عدس در بازار مطلع شوید. بعلاوه اینکه ما انواع عدس خارجی را به صورت فله و بسته بندی بدون واسطه به شما عرضه می کنیم.

همچنین علاوه بر عرضه مناسب ترین و ارزانترین قیمت عدس سبز فله و بسته بندی، محصولات مورد نظرتان را در تنوع بالا و رنج قیمتی متفاوت عرضه می کند تا شما بتوانید به راحتی و با توجه به نیاز بازار هدف تان بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نموده و در بازار عرضه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *