قیمت روز عدس

قیمت عدس کیلویی فله ای کیسه ۴۵ کیلویی

قیمت عدس کیلویی فله تازه در بازار عمده فروشی حبوبات و بازار مولوی تهران کیلویی چند است؟ قیمت خرید عمده عدس فله ای کیسه 25 و ۴۵ کیلویی و همچنین عدس بسته بندی در کنار افزایش قیمت انواع حبوبات فله در سال 1401با نرخ جدیدی عرضه می شود. با این وجود در بازار امروز قیمت هر کیلو عدس عمده چند است؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت عدس کیلویی فله ای در سال 1401

بالا رفتن نرخ فروش انواع حبوبات در سال 99 و 1400 امری کاملا محسوس بوده و این موضوع بر هیچ کسی پوشیده نیست. در این میان قیمت عدس فله از جمله حبوباتی است که با نرخی 2 برابری همراه بود و هم اکنون فعالان حوزه حبوبات، قیمت عدس فله سال 1401را با نرخی جدید معامله می کنند. اما لازم است بدانید قیمت عدس فله 1401 با توجه به موارد دیگری نیز سنجیده می شود. بنابراین اگر بخواهیم عواملی را که برای تعیین قیمت عدس فله موثر هستند؛ نام ببریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم

  • نوع عدس و سایز آن
  • کیفیت عدس
  • داخلی یا وارداتی بودن آن
  • خرید عمده یا خرد
  • خرید از مراکز اصلی یا فرعی
  • دست اول بودن فروشنده
  • کاهش هزینه های مربوط به خرید عدس فله

هر چند که قیمت روز عدس فله ای نسبت به سال های قبل به دلیل تورم و نوسانات ارزی در کشور دارای قیمت بالایی در بازار خواهد بود اما باز هم قیمت این محصول با توجه به تنوع بالایی که در بازار موجود است با نرخ های متفاوتی عرضه می شود.

خوشبختانه امروزه قیمت عدس کیلویی فله را به راحتی و از طریق وبسایت های معتبر می توان استعلام کرد و در صوت خرید انواع عدس درجه 1 از عرضه کننده دست اول می توان این محصول را با نرخ مناسب تری تهیه نمود و در نتیجه آن را با سود مناسب تری و با قیمت رقابتی در بازار عرضه کرد.

اگر شما نیز به دنبال استعلام قیمت انواع حبوبات عمده در سال 1401 هستید و یا می خواهید جدیدترین قیمت عدس فله را در سال 1401 به دست آورید تنها کافیست با مشاوران فروش ما در وبسایت الیزا تماس بگیرید.

نرخ فروش عدس فله در شرکت حبوبات الیزا بدون واسطه و با قیمت واقعی ارائه می شود.

قیمت هر کیلو عدس تازه و درجه یک

قیمت عدس خارجی

امروزه با توجه به نوسانات زیادی که در بازار وجود دارد به دست آوردن قیمت روز عدس در بازار اهمیت بسیاری دارد، در واقع قیمت عدس فله امروز در بازار بسته به نوع آن تعیین می شود.

بنابراین بسیاری از خریداران عمده این محصول برای یافتن پاسخ این سوالات که امروز قیمت عدس کیلویی چند است؟ آیا قیمت به روز عدس کانادایی و روسی وارداتی از عدس داخلی بیشتر است؟ تفاوت میان انواع عدس های موجود در بازار ایران را می دانید؟ آیا ریز و یا درشت بودن عدس در قیمت آن تاثیر می گذارد؟ به عنوان یک خریدار عدس کانادایی به دنبال خرید و فروش عدس ساسکن هستید یا ترجیح می دهید برند پکت و یا نوع دیگری را انتخاب کنید؟ و بسیاری سوالات دیگر همواره به دنبال مراکز معتبر در بازارهای منطقه ای هستند تا نرخ واقعی این محصول را برای خرید عدس عمده تازه و امساله و البته باکیفیت عالی بدست آورند.

اما لازم است بدانید قیمت هر کیلو عدس فله ای در بازار به خیلی از چیز ها بستگی دارد و می توان گفت، قیمت عدس تازه به کیفیت پخت آن و سایز این محصول و همچنین نوع تولید شدنش بستگی دارد و دارای نرخ متنوعی می باشد.
اما مسئله دیگری که در قیمت خرید عمده عدس تازه و درجه یک موثر است، میزان ضایعات موجود در این محصول می باشد. بنابراین اگر عدس عمده به صورت بوجاری و یا دستچین ارائه شود قطعاً نرخ های متفاوی نیز خواهند داشت.

ضمن اینکه قیمت عدس کیلویی تازه و درجه نیز بر اساس میزان سالم بودن دانه ها و عدم وجود دانه های خراب، کرم خروده و شکسته نیز تعیین می شود.  بنابراین نباید گفت هر چه قیمت روز عدس تولید شده بیشتر باشد قطعاً دارای کیفیت بیشتری است بلکه حتما در زمان خرید عدس فله و بررسی نرخ فروش این محصول در بازار باید موارد بسیاری را مورد بررسی قرار داد تا بر اساس نوع و کیفیت عدس خریداری شده نرخ مناسبی را بپردازید.

اما از آنجایی که استعلام قیمت هر کیلو عدس تازه  در بازارهای منطقه ای می توان بسیار زمانبر باشد بنابراین امروزه فروشندگان بسیاری انواع محصولات خود را از طریق فروش اینترنتی عدس عمده فراهم کرده اند و علاوه بر فروش محصولات خود بدون واسطه، امکان دریافت قیمت آنلاین عدس فله را نیز برای خریداران عمده این محصول فراهم کرده اند.

عدس تازه اگر به صورت کیلویی و عمده خریداری شود دارای تخفیفات مناسب تری خواهد بود و می توانید این محصول را با حاشیه سود بیشتری در بازار روز به عموم مشتریان عرضه کنید.

چه عدسی بخریم بهتر است؟

فروش عمده انواع عدس

عدس در بازار ایران به عنوان یک محصول ضروری شناخته شده و جز کالاهای اساسی در بازار است. نیاز به این محصول در ایران به قدری است که عدس تولید داخل پاسخگو نبوده و این امر موجب شده است تا واردات عدس کانادایی و روسی به ایران در ججم بسیار بالا صورت بگیرد.

همانطور که گفته شده امروزه انواع عدس مختلفی در بازار وجود دارد. عدس ایرانی در نمونه های ریز و درشت، دیم و آبی و عدس روسی و کانادایی و قزاق در سایز های مختلف قابل مشاهده و تهیه هستند.
اینکه قیمت عدس فله چند است و یا اینکه ما چه عدسی بخریم به نوع مصرف ما و همچنین بودجه مالی مان برمی گردد. بنابراین نمی توان با صراحت گفت که عدس ایرانی بهتر است یا خارجی؟ و یا اینکه عدس ریز بهتر است یا درشت؟ اما اگر می خواهید در زمینه انواع عدس موجود در بازار ایران بیشتر بدانید می توانید در ادامه با ما همراه شوید.

عدس دیم یا ریز ایرانی

عدس ریز ایرانی که محصول استان های غربی کشور از جمله لرستان و ایلام است بیشتر در مصارف خانگی و یا برای تهیه عدسی به کار می رود.

عدس آبی یا درشت ایرانی

عدس درشت ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. عدس مغان بهترین این نمونه است. اگر حجم تولید این محصول بالا باشد، گزینه بسیار مناسبی برای صنعت بسته بندی کشور خواهد بود. اما متاسفانه اینگونه نبوده و حجم تولید عدس درشت ایرانی در بازار به صورت فله خرید و فروش می شود.

عدس ریز قزاقستان

عدس ریز قزاقستان یا همان قزاق به عنوان یکی از جایگزین های عدس ریز ایرانی است. نوع مصرف این عدس به علت قیمت مناسب تری که دارد، برای تهیه عدسی و آش بسیار مناسب است. ویژگی بارز عدس قزاق:

  • عدس با دانه های ریز
  • ارزان قیمت
  • در 2 نوع بوجاری و لیزری عرضه می شود.
فروش عدس ریز قزاق

عدس سبز و درشت روسیه

روسیه طی سال های اخیر یکی از صادرکنندگان اصلی عدس به ایران بوده است. مقدار واردات عدس روسی در سال های اخیر بالا بوده و روز به روز در حال افزایش است. علاوه بر عرضه فله عدس روسی در بازار، شرکت های بسته بندی نیز به دلیل قیمت مناسب این محصول، آن را به صورت بسته بندی روانه بازار می کنند.
عدس روس در کیسه های ۲۵ و 45 کیلویی در بازار ایران به فروش می رسد و ویژگی های بارز زیر را داراست:

  • کیفیت قابل قبول
  • ظاهر یکدست و مناسب
  • قیمت ارزان تر از بار ایرانی و کانادایی
فروش عدس روسیه

عدس ریز و درشت کانادایی

عدس کانادا بیشترین سهم بازار عدس ایران را به خود اختصاص داده است. ریز و درشت بودن و تنوع کیفی و اسمی عدس کانادایی به گونه ای است که اکثر معاملات عدس در ایران تحت نام عدس کانادایی انجام می شود. اگر شناخت کاملی نسبت به انواع عدس موجود در ایران ندارید، ما پیشتر راجع به عدس های موجود در بازار عدس ایران صحبت کرده ایم.

اما بطور کلی ویژگی های بارز عدس کانادایی را می توان

  • کیفیت ها و برندهای مختلف در بازار
  • عرضه عدس در دو نوع ریز و درشت
  • عدس باکیفیت عالی و قیمت مناسب
  • ظاهری عالی و مشتری پسند
  • از نظر ظاهری توپر و دارای سطح صاف است

لازم است بدانید با توجه به کیفیت بسیار عالی عدس کانادایی به وِزه عدس ساسکن کانادایی که با نام عدس سبز کانادایی نیز شناخته می شود تا امروزه بسیاری از مصرف کنندگان و خریداران عمده، خرید این محصول را به دیگر انواع عدس موجود در بازار ایران ترجیح بدهند. حتی امروزه از عدس کانادایی درجه 1 نیز برای تولید عدس بسته بندی نیز استفاده می شود.

فروش عدس کانادایی

قیمت عدس عمده در بازار امروز

بنابر هر آنچه پیش تر گفته شد قیمت عدس فله چه در کیسه های ۴۵ کیلویی باشد چه ۲۵ و یا ۵۰ کیلویی، به نوع آن و کیفیت عدس بر می گردد.
مسلماً قیمت عدس سبز درشت ایرانی با عدس کانادایی و روسی متفاوت است و علت آن نیز کیفیت متفاوت عدس های موجود در بازار است.

اما مسئله مهم دیگری که در می تواند در قیمت روز عدس عمده تاثیر بسزایی داشته باشد، خرید عدس عمده امساله می باشد. بنابراین ضمن خرید عمده این محصول حتما این موضوع را مد نظر داشته باشید که نرخ فروش عدس امساله، پارساله و حتی ترکیبی کاملا متفاوت است و قطعاً عدس امساله با نرخ بیشتر و البته کیفیت بالاتر در بازار عرضه می شود.

متاسفانه با وجود اینکه امروزه در بازار فروش انواع عدس عمده، برخی از سودجویان با ترکیب کردن درصد کمی نمونه های نامرغوب در بار عدس امساله و تازه، این محصول را به عنوان بهترین عدس بازار با نرخی بالا اما کیفیت پایین تر عرضه می کنند، بنابراین به شما توصیه می کنیم حتما پس از استعلام قیمت عدس فله در بازار تهران و دیگر شهرهای کشور، نمونه محصول را نیز به خوبی مورد بررسی قرار بدهید و از همه مهم تر سعی کنید از مراکز معتبر و نام آشنا در این زمینه محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

حبوبات الیزا با سال ها تجربه در حوزه خرید و فروش حبوبات، باکیفیت ترین عدس را با قیمت کف بازار به شما عرضه می کند. بنابراین کارشناسان فروش ما در شرکت الیزا علاوه بر ارائه کامل ترین لیست قیمت روز عدس به ویژه عدس کانادایی، قیمت حبوبات فله ای امروز را نیز تنها با یک تماس تلفنی ارائه می دهند.

برای استعلام قیمت عدس فله امروز می توانید شبکه های اجتماعی ما را نیز دنیال کنید.

بهترین مرکز خرید عمده عدس

خرید عمده عدس

با توجه به اینکه امروزه خرید عدس خوب فله افزایش چشم گیری پیدا کرده است، بنابراین مشتریان زیادی خواهان خرید عدس مرغوب می باشند. پس پیدا کردن بهترین مرکز فروش عمده عدس درجه 1 اهمیت بسیاری برای خریداران این محصول دارد تا بتوانند از این طریق

  • عدس درجه 1 و کیفیت پخت عالی را تهیه کنند.
  • محصول را به طور مستقیم و بدون واسطه بخرند.
  • عدس امساله را با نرخ واقعی تهیه کنند.
  • از کیفیت محصول و ترکیبی نبودن ان اطمینان خاطر داشته باشند.
  • محصولی یکدست و بدون دانه های شکسته تهیه کنند.

بعلاوه اینکه با خرید عمده عدس از این مرکز فروش بتوانند تخفیفات ویزه ای را نیز دریافت کنند و با توجه به بالا بودن حجم خرید خود قیمتی پایین تر و ارزان تر را بپردازد، بنابراین ما مرکز فروش عمده الیزا را به شما پیشنهاد می دهیم.

الیزا به عنوان بهترین مرکز فروش عمده عدس مرغوب با توجه به قیمت روزعدس در بازار آن را ارائه می کند و حتی زیر قیمت بازار به صورت عمده آن را به فروش می رساند.

فروش عمده عدس کانادایی

با توجه به ویژگی هایی که برای انواع برندهای عدس موجود در ایران گفتیم، غالباً می دانید که فروش عمده عدس کانادایی در ایران بیشتر حجم را به خود اختصاص داده است و در این میان بسیاری از خریداران این محصول ضمن مناسب بودن قیمت عمده عدس خارجی، به دنبال کیفیت برتر این محصول نیز هستند و به همین دلیل خرید عمده عدس کانادایی را ترجیح می دهند.

اما در میان انواع برندهای عدس کانادایی از جمله عدس ویکتوریا و AGT، عدس سبز ساسکن یکی از برترین برندهایی است که امروزه مورد توجه

  • خریداران عمده عدس
  • خرده فروشان حبوبات در بازارهای منطقه ای
  • ارگان هاو مصرف کنندگان عمده این حبوبات
  • شرکت های بسته بندی حبوبات

 و همچنین مصرف کنندگان خرده و خانگی قرار گرفته است.از این روز مناسب بودن قیمت خرید عمده عدس کانادایی اهمیت بسیاری برای این دسته از افراد اهمیت دارد. به همین دلیل ما در شرکت حبوبات الیزا این محصول را با مناسب ترین نرخ و در تناژهای مختلف ارائه می دهیم.

قیمت عمده عدس ساسکن

قیمت عمده عدس کانادایی

قیمت عدس سبز عمده ساسکن علاوه بر اینکه از نوع عدس زیر کانادایی سا عدس درشت کانادایی باشد متفوت است. ضمن اینکه قیمت عدس فله ساسکن بر اساس اینکه محصول تازه و امساله باشد و یا سردخانه ای نیز نرخ های گوناگونی دارد. اما موضوع حائز اهمیت دیگر در خرید عمده عدس ساسکن کانادا، حجم خرید و نحوه خرید این محصول است.

در واقع اگر شما به عنوان خریدار عمده عدس ساسکن این حصول را از مراکز عرضه کننده مستقیم و بدون واسطه و در تناژ بالا بخرید، بدون شک علاوه بر برداشتن واسطه ها از مسیر تهیه این محصول، امکان بهره مندی از مناسب ترین قیمت عدس فله را توسط شرکت عرضه کننده را نیز دارید.

خرید عدس فله ای کیسه 25 و 45 کیلویی

فروش عدس ساسکن و ویکتوریا

 امروزه انواع عدس فله معمولا در کیسه های 25 و 45 کیلویی عرضه می شوند که برخی از این کیسه ها برند و مارک شرکت عرضه کننده را دارند و یا اینکه بدون مارک وارد بازارهای ایران می شوند. به طور مثال یکی از معروف ترین مارک های عدس روسی برند شاکار است که محصولات خود را درکیسه های 45 کیلویی عرضه می کند. از طرفی برندهای مختلف عدس کانادایی و قزاق نیز محصولات خود را در همین وزن به دیگر کشورها از جمله ایران صادر می کنند.

در زمینه دریافت لیست قیمت عدس فله از نوع روسی، کانادایی و قزاق در کیسه های ۴۵ کیلویی با برند مشخص لازم است بدانید این قیمت ها در بازرگانی الیزا به صورت روزانه و آپدیت شده به اطلاع خریداران عمده عدس می رسد

بنابراین جهت دریافت قیمت آنلاین عدس و یا خرید فله عدس سبز میتوانید با مشاوران ما از هر شهر و استانی در ارتباط باشید.

قیمت روز عدس بسته بندی شده عمده

با وجود سرانه مصرف بالای عدس در ایران امروزه علاوه بر فروش عدس عمده و فله در فروشگاه های مختلف، فروش عدس بسته بندی نیز با استقبال خوبی وبرو شده است.

در این میان مانیز به عنوان عرضه کننده مستقیم بهترین عدس کانادایی ساسکن، این محصول را به صورت عدس بسته بندی 900 گرمی و با برند هومسا تولید و روانه بازار کرده ایم. این محصول در کیفیت عالی و قیمت مناسبی عرضه می شود، بنابراین گزینه مناسبی برای عرضه فروشگاهی، صادرات و همچنین مصرف توسط سازمان ها، شرکت ها، ارگان ها و… نیز خواهد بود. برای استعلام نرخ فروش این محصول تنها کافیست بر روی قیمت عدس بسته بندی هومسا کلیک کرده و یا با کارشناسان فروش وبسایت هومسا تماس بگیرید.

قیمت عدس بسته بندی

فروش عمده عدس وارداتی در شرکت الیزا

ما در شرکت الیزا به عنوان یکی از فروشندگان عمده عدس و دیگر حبوبات در بازار ایران فعالیت باسابقه ای داریم که ضمن فروش عدس به صورت عمده و در تناژ بالا توان تامین دیگر انواع حبوبات فله ای را نیز داریم. از طرفی با حذف واسطه ها و راه اندازی وبسایت خود مسیر دستیابی به فروشنده دست اول را برای تمامی مشتریان دور و نزدیک خود فراهم کرده ایم تا بتوانند در کوتاه ترین زمان و با راحت ترین روش ها ضمن دریافت قیمت عدس فله و قیمت حبوبات فله ای، بدون حضور فیزیکی مراحل ثبت سقارش و خرید را طی نموده و بار را در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرند.

این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز فروش عمده عدس وارداتی خدمات بی نظیری را به شما ارائه می دهد و این محصول را در هر تناژی و در هر زمانی از سال برای شما فراهم می کند.

از طرفی ما در شرکت حبوبات الیزا امکان مشاوره رایگان را در زمینه فروش عدس عمده نیز برای شما فراهم نموده ایم و تجارب چند ساله خود را بدون هیچ چشم داشتی در اختیارتان قرار می دهیم تا شما نیز بتوانید در مسیر تجارت خود موفق تر و مصمم تر باشید.

خرید عدس خارجی

ضمن اینکه دفتر فروش ما همیشه به روی مشتریانی که قصد خرید عمده عدس و دیگر انواع حبوبات را به صورت حضوری از حبوبات الیزا دارند همیشه باز است و با کمال میل پذیرای حضور گرمتان هستیم.

4 پاسخ
    • f.heidari گفته:

      سلام
      عدس نمونه های مختلفی رو با کیفیت های مختلفی داره.
      با مشاورین فروش ما صحبت کنید شما رو راهنمایی می کنن.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *