قیمت عمده لپه ایرانی

قیمت لپه آذرشهر و خرید عمده از کارخانه

خرید عمده لپه آذرشهر از کارخانه تنها راه برای دریافت مناسب ترین قیمت و حذف واسطه هاست. شما هم می توانید ارزانترین نرخ فروش لپه فله ای را در انواع ایرانی و خارجی این محصول به طور مستقیم از کارخانه ما به دست آورید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت لپه آذرشهر امروز چند است؟

فروش عمده لپه آذرشهر

در بازار خرید و فروش عمده لپه، لپه آذرشهر فروش بالایی را به خود اختصاص داده است چرا که این محصول در واقع بهترین لپه ایران است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. اما در زمینه قیمت لپه ی آذرشهر لازم است بدانید انواع لپه آذرشهر نیز به نوبه خود می تواند از نرخ های مختلفی برای فروش برخوردار باشد.

به طور مثال کارخانه های لپه سازی آذرشهر، لپه ریز آذرشهر را با نرخ بیشتری نسبت به لپه درشت اذرشهر به فروش می رسانند. ضمن اینکه خرید لپه آذرشهر ایرانی نرخ متفاوت تری نسبت به خرید لپه وارداتی دارد.

هر چند که قیمت لپه درجه یک آذرشهر بالاتر از دیگر نمونه های این محصول در بازار می باشد. اما لازم است بدانید نرخ فروش عمده لپه در آذرشهر با توجه به برخی معیارهای مهم تعیین می شود که در این میان می توان به موارد بسیاری اشاره کرد به طور مثال اگر :

  • نخود لپه استفاده شده باکیفیت باشد (ترجیحا ایرانی باشد)
  • لپه ریز و یکدست باشد (به اصلاح دستچین، سورت و یا لیرز شده باشد.)
  • خوش پخت باشد (نه زودپز یا دیرپز)
  • رنگ زرد روشن داشته باشد.

و همچنین در هنگام پخت لعاب خوبی به غذا بدهد، حتماً جزو بهترین لپه های بازار بوده و از نرخ بالاتری برخوردار می باشد.

بنابراین با توجه به معیارهای موثر بر قیمت لپه آذرشهر امروز، مراکز متعددی بر اساس ویژگی های لپه موجود این محصول را به صورت عمده و در نرخ های گوناگونی عرضه می کنند.

در این راستا اگر شما نیز به دنبال قیمت روز لپه آذرشهر در بهترین کیفیت هستید می توانید با ما در بازرگانی حبوبات الیزا در ارتباط باشید و مناسب ترین نرخ این محصول را به صورت تضمینی دریافت کنید.

کارخانه تولید لپه آذرشهر تبریز

کارخانه های تولید لپه آذرشهر یکی از معروف ترین مراکز در تولید و عرضه لپه در ایران هستند که در میان افراد فعال در حوزه حبوبات به دلیل کیفیت اقلام تولیده شده شهرت بسیاری دارند. به همین سبب است که لپه ای که نام آذرشهر را در بازار به یدک می کشد بیشترین میزان تقاضا برای خرید را دارد.

غالباً از آنجایی که لپه حاصل فرآوری نوعی نخود است بنابرای بر خلاف سایر حبوبات برای اینکه بتوان لپه را در بازار عرضه کرد نیاز است تا یک سری مراحل جهت فرآوری آن اجرا شود که این امر در کارخانه هایی ویژه که به طور خاص برای تولید لپه راه اندازی شده اند؛ انجام می گیرد.

به منظور عرضه لپه درجه یک در بازار باید به یک سری از پارامترها توجه شود تا محصولی مشتری پسند در بازار روز عرضه شود. تجهیز کارخانه به ماشین آلاتی مدرن و درجه یک که بتوان لپه ها را بدون شکستگی تولید کند دارای اهمیت است البته به منظور تولید لپه ای بازار پسند باید از نخود باکیفیت نیز استفاده شود.

از مجهزترین کارخانه هایی که به امر لپه سازی در ایران مشغول می باشند، کارخانه های آذرشهر تبریز هستند که تاسیس آن ها به سال ها قبل باز می گردد و در طی این سال ها توانسته اند محصولی با کیفیت را در به دست مصرف کنندگان برسانند.
با توجه به تقاضای بازار، میزان تولید این کارخانه ها بسیار بالا بوده و به همین دلیل علاوه بر تولید لپه ایرانی، امکان تولید لپه از نخودهای وارداتی نیز فراهم شده است.

فروش عمده لپه تبریز با توجه به تنوع این محصول و همچنین ایرانی یا خارجی بودنش در نرخ های مختلفی به بازار عرضه می شود.

فروش لپه ایرانی عمده

خرید عمده لپه آذرشهر از کارخانه تولیدکننده

افرادی که در بازار عمده برای خرید لپه اقدام می کنند در مورد اینکه بهترین لپه از نظر کیفی را از کجا می توانند خریداری کنند نگران هستند و دغدغه خرید بهترین محصول تولیدی را دارند.
خوشبختانه در آذرشهر ایران کارخانه های بسیاری به امر تولید لپه می پردازند که غالب تولیدات عرضه شده توسط این کارخانه ها کیفیت هایی قابل قبول دارند و به موجب همین امر است که برای دسترسی به محصولی درجه یک و باکیفیت می توان خرید عمده لپه را از کارخانه های آذرشهر انجام داد.

هر چند که در اغلب موارد تولیدکنندگان عمده لپه، از بهترین نخود در تولید لپه استفاده می کنند که موجب می شود محصول نهایی در بالاترین ضریب کیفی به دست مشتری برسد اما نمی توان فروش لپه بی کیفیت را نیز در بازار کتمان کرد.

بنابراین خریدار باید توجه کند که خرید از کارخانه های معتبر و قدیمی که در طی سال ها توانسته اند بین فعالان شناخته شوند بهترین راه برای دسترسی به محصولی ایده آل و خوش پخت خواهد بود.

برای خرید لپه ای درجه یک می توان به راحتی نسبت به خرید از معتبرترین مراکز پخش لپه آذرشهر اقدام کرده و بار سفارش داده شده را با همان کیفیت مورد انتظار در شهر و استان خود تحویل بگیرید. بنابراین تنها کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت عمده لپه آذرشهر

قیمت روز لپه آذرشهر

غالباً خرید مستقیم لپه آذرشهر از کارخانه تولیدکننده موجب حذف واسطه ها به عنوان اصلی ترین عاملان گران فروشی شده و در این راستا شما می توانید این محصول را با نرخ واقعی و مطابق قیمت درب کارخانه تهیه کنید.

به همین دلیل افراد بسیاری که قصد خرید لپه آذرشهر را به صورت عمده دارند به دنبال بهترین شرکت لپه آذرشهر یا کارخانه لپه سازی در این شهر هستند تا بتوانند با خرید مستقیم و بدون واسطه از این مراکز، بهترین قیمت لپه در آذرشهر را پرداخته و همواره خریدی مقرون به صرفه داشته باشند. البته اگر مایل هستید که بدانید لپه در تهران چه قیمتی دارد، پیشنهاد می کنیم مقاله قیمت لپه در تهران را مطالعه کنید.

اما متاسفانه امروزه افراد سودجوی بسیاری در بازار حبوبات ایران خود را به عنوان مرکز پخش لپه آذرشهر در بازار معرفی می کنند و این در حالیست که این افراد به عنوان واسطه، محصولات کارخانجات لپه آذرشهر را با هزینه های بالا و حتی چند برابری با حقه های بسیار به خریداران عمده عرضه می کنند. بنابراین در هنگام خرید لپه آذرشهر، علاوه بر پرس و جو در زمینه قیمت ها بهتر است حتماً در زمینه شرکت پخش کننده حبوبات آذرشهر و سابقه آن در بازار نیز تحقیقات لازم را انجام بدهید.

الیزا با داشتن کارخانه اختصاصی تولید لپه در ایران و سابقه بالا در بازار حبوبات ایران بهترین محصولات را با ارزان ترین قیمت ها به شما عرضه می کند

فروش انواع لپه آذرشهر

فروش انواع لپه ایرانی

همان طور که پیش تر نیز به این موضوع اشاره شد شهرستان آذرشهر واقع در تبریز، به عنوان قطب تولید انواع لپه در ایران، پاسخگوی نیاز بازار داخلی و صادراتی است. به همین دلیل قیمت لپه آذرشهر در این استان از همه جا پایین تر است.

انواع مختلف لپه، از نخود لپه های ایرانی و خارجی در کارخانه های صنعتی این استان تولید می شود که می توان به

  • لپه ایرانی
  • لپه اتیوپی
  • لپه روسی
  • لپه هندی

اشاره نمود و فروش لپه آذرشهر با توجه به نوع هر یک از این محصولات با قیمت های مختلفی صورت می گیرد. در بازار کشور تمامی انواع لپه به اسم لپه آذرشهری به فروش می رسند. چرا که انواع مختلف لپه در کارخانه های این شهر تولید می شوند و تنها مورد اختلاف، تهیه این محصولات از نخود لپه های ایرانی و خارجی است که البته عامل مهمی برای تنوع محصول در کیفیت، رنگ، سایز و همچنین قیمت فروش عمده لپه خواهد بود.

در این راستا اطلاع از تفاوت انواع لپه قبل از خرید می تواند در قیمت و کیفیت محصول مورد نظر به خریدار کمک کند. بنابراین برای شناخت بهترین لپه در بازار ایران و همچنین تفاوت کیفیت انواع لپه ی آذرشهر می توانید مقاله قیمت خرید انواع لپه در بازار عمده فروشی را نیز مطالعه بفرمایید.

قیمت روز لپه آذرشهر

قیمت روز لپه آذرشهر چند است؟

همان طور که گفته شد قیمت انواع لپه با یکدیگر برحسب کیفیت متفاوت است. اینکه چه نوع نخود لپه ای، با چه کیفیتی، ایرانی و یا خارجی در تولید لپه به کار گرفته می شود بسیار مهم است.

اما موارد دیگری نیز می تواند در قیمت روز لپه آذرشهر موثر باشد که در این میان می توان به

  • قیمت روز حبوبات عمده
  • کاهش یا افزایش نرخ ارز
  • هزینه های حمل و نقل
  • فروش مستقیم و بدون واسطه
  • کیفیت بار از نظر سلامت دانه ها
  • تازه و کهنه بودن محصول

و همچنین یکدست بودن آن اشاره نمود. بنابراین اگر شما نیز به دنبال قیمت فروش عمده لپه آذرشهر هستید می توانید جهت دریافت قیمت روز انواع لپه ایرانی و وارداتی با کارشناسان فروش ما ارتباط تلفنی برقرار کنید.

استعلام قیمت خرید انواع لپه ایرانی و خارجی به صورت آنلاین و در کمترین زمان از طریق شبکه های اجتماعی حبوبات الیزا به راحتی امکانپذیر می باشد.

فروش عمده لپه از کارخانه در سراسر کشور

با توجه به اینکه نرخ فروش لپه در بازار امروز دچار نوسان شده است و به دلایل مختلفی دستری به قیمتی که همواره یکسان باشد امکان پذیر نیست. به همین دلیل خریداران غالبا با مشکل در خرید خود مواجه می شوند و نمی توانند به راحتی به یک قیمت مناسب دست یابند.

از این رو ما در شرکت پخش حبوبات الیزا، با توزیع مستقیم لپه و در دیگر انواع حبوبات در بازار عمده فروشی تا حدودی توانسته ایم بستری را برای خریداران فراهم کنیم که به واسطه آن بتوانند بدون واسطه به لپه دست یابند و این امر تا حدودی توانسته مشکل دسترسی به قیمت ایده آل را برای آنها ممکن سازد.

اما برای سهولت بیشتر مشتریان خود در سراسر کشور، استفاده از راه های آنلاین را برای دریافت قیمت روز لپه در کشور فراهم نموده ایم که به واسطه آنها قیمت های جدید و به روز در دسترس خریداران عمده قرار می گیرد.

از آنجایی که راه های آنلاین ارتباط گیری با مشتریان در طی سال های اخیر مورد استفاده بسیاری از مشاغل قرار گرفته است و به موجب تجربیات خوب در این زمینه تولید کنندگان به سمت استفاده از این راه اطلاع رسانی ترغیب شده اند. از این رو فروش عمده لپه از این طریق در بازار موجب شده تا این محصول با نرخی کاملاً منصفانه و با قیمت دست اول در سراسر کشور عرضه شود و خریدی ایده آل را برای مشتریان امکان پذیر نماییم.

در توزیع مستقیم لپه درجه یک و باکیفیت واسطه معنایی ندارد و این یعنی قیمت ها به واسطه افراد در مسیر فروش تغییر نمی کند و خریداران با راحتی بیشتری می توانند نسبت به خرید لپه با قیمت مناسب اقدام کنند و نگران افزایش قیمت بی دلیل نباشند.

قیمت خرید لپه فله ای

قیمت روز لپه آذرشهر

هر چند که پیش تر درباره عوامل موثر بر قیمت عمده لپه صحبت کردیم و در این میان به

  • سایز لپه
  • ایرانی و خارجی بودن آن
  • رنگ، طعم و کیفیت پخت
  • امساله و پارساله بودنش
  • کیفیت بار تحویلی

و همچنین خرید عمده لپه بدون واسطه اشاره کردیم. اما مسئله دیگری که می توانیم به عنوان یکی دیگر از پارامترهای تعیین کننده قیمت لپه فله ای در نظر گرفت تناژ خرید شماست. بنابراین به میزانی که حجم خرید عمده لپه افزایش یابد، قیمت فروش فله این محصول نیز کاهش می یابد و این مسئله به خودی خود می تواند یک امتیاز مثبت از سوی ما در حبوبات الیزا برای شما باشد.

چرا که علاوه بر کسب سود اولیه از این معامله، شما می توانید محصول خریداری شده را با قیمتی رقابتی تر در بازارهای هدف خود عرضه کنید و از طرف دیگر میزان فروش و سود قابل توجهی را نیز داشته باشید.

بنابراین برای دریافت مناسب ترین قیمت لپه آذرشهر تنها کافیست میزان خرید عمده خود را به واحد فروش ا اعلام نموده تا رقابتی ترین نرخ فروش این محصول را در اختیار شما قرار بدهیم.

خرید اینترنتی لپه و تحویل فوری

فروش اینترنتی لپه ایرانی

خرید انواع لپه از خود آذرشهر به دو شکل رواج دارد:

خرید سنتی: رفتن به آذرشهر و خرید مستقیم از کارخانه لپه سازی.

خرید مدرن یا اینترنتی: ارتباط مستقیم و آسان با کارخانه لپه سازی و یا نمایندگی های آنان در شهرهای بزرگ از طریق اینترنت.

خرید سنتی لپه، منجر به صرف زمان و هزینه زیادی می شود. اما خرید مدرن و اینترنتی منجر به خریدی آسان، سریع و مقرون به صرفه خواهد بود

در سال های گذشته خرید حبوبات بدون حضور در محل هیچ معنایی نداشت. اما در با گذر زمان با تمایل بیشتر افراد به راحت طلبی و صرفه جویی در زمان و همچنین هزینه های رفت و آمد، خرید غیرحضوری و یا به عبارتی خرید اینترنتی گسترش پیدا کرده است.

بنابراین می توان گفت با استفاده از خرید اینترنتی لپه این روزها دسترسی به قطب تولید لپه یا همان آذرشهر امری بسیار آسان شده و به راحتی در منزل و یا در محل کار می توان به این شهر سفر کرده و خریدی مقرون به صرفه و سریع انجام داد.

همان گونه که اشاره شد در بازار عمده فروش حبوبات، امروزه استفاده از راه های فروش که پایه اصلی آنها مسیر اینترنتی است در دستور کار تولیدکنندگان و عرضه کنندگان عمده حبوبات قرار گرفته است. خرید اینترنتی مزیتی بزرگ نیز برای خریداران است پس نمی توان تنها به این فکر کرد که فروش اینترنتی برای تولید کنندگان اهمیت دارد.

بسیاری از خریداران نیز به جهت راحتی دسترسی به لپه و هر نوع حبوباتی ترجیح می دهند خرید خود را اینترنتی انجام دهند. واحد فروش اینترنتی که به عرضه انواع حبوبات می پردازد با ایجاد بستر یکنواخت و بدون واسطه امکان تحویل فوری محصولات را نیز فراهم کرده است.

در این میان مشتری می تواند اطمینان داشته باشد که پس از مدت کوتاهی بعد از ثبت سفارش و خرید بار مورد نظر برای او ارسال می شود.

از طرفی فروش اینترنتی حبوبات و کسب اعتماد از این راه سبب شده تا فروشنده بهترین محصول خود را در دسترس خریدار قرار دهد. البته بار ارسالی برای مشتری مطابق با خرید او است مشتری در صورتی که سفارش بار درجه یک را داده باشد همان را تحویل می گیرد و اگر اقدام به خرید نمونه درجه دو کرده باشد بار مطابق با سفارش ارسال می گردد.

توجه به این نکته از آنجایی اهمیت دارد که نشان می دهد فروش لپه از مسیر اینترنتی تنها محدود به یک نوع خاص نیست‌ و ضمن تنوع بالا هم در کیفیت و هم در قیمت نیز می تواند عامل خوبی برای استقبال خریداران عمده حبوبات از این روش نوین باشد.

خرید اینترنتی لپه امکان خرید مستقیم لپه از آذرشهر را فراهم کرده است تا مشتریان بی محدودیت های موجود اقدام به خرید لپه ای ایده آل نمایند.

فروش لپه بسته بندی 900 گرمی

خرید لپه بسته بندی 900 گرمی

لازم است بدانید ما در شرکت حبوبات الیزا علاوه بر عرضه و پخش مستقیم انواع لپه آذرشهر در بازارهای داخلی، محصول باکیفیت دیگری را به صورت بسته بندی و در بسته های 900 گرمی سلفونی با نام هومسا تولید و روانه بازار کرده ایم تا بتوانیم به خوبی نیاز تمامی مشتریان این محصول را برآورده سازیم.

در این میان باید گفت یک برند یا کارخانه تولیدی برای اینکه بتواند در بازار هدف خود به تولید محصول ادامه دهد نیازمند این است که محصولی مشتری پسند را تولید کرده و در بازار توزیع نماید. هرگونه بی توجهی به مراحل تولید موجب می شود تا هدف مورد نظر تحقق نیابد و بازار از دست برود.

اما از آنجایی که در بازار حبوبات که یک بازار پر رقابت به شمار می آید دست یافتن به نامی نیکو و شهره شدن از نظر کیفیت کار چندان ساده ای نیست. بنابراین ما در کارخانه تولید لپه بسته بندی هومسا که زیر مجموعه شرکت حبوبات الیزا می باشد؛ از همان ابتدا در تلاش بوده ایم تا محصولی درجه یک و مرغوب را به دست مشتری برسانیم و به همین دلیل بهترین ماشین آلات را جهت این امر خریداری کرده و از برترین نخود لپه های ایرانی برای تولید لپه بسته بندی هومسا استفاده کرده ایم.

در نظر گرفتن شرایط تولید محصول درجه یک و پایبند بودن به آن موجب می شود که در پروسه تولید محصولی درجه یک همواره موفق باشیم. ایجاد شرایط مناسب برای تولید لپه در کارخانه آذرشهر به خوبی مورد توجه قرار گرفته است و به همین دلیل است که حاصل کار لپه ای مرغوب و یکدست است که توزیع آن در بازار کار سختی نیست زیرا که مشتریان بسیاری برای خرید آن انتظار می کشند.

پس شما نیز برای خرید عمده لپه بسته بندی هومسا و دیگر حبوبات بسته بندی ما می توانید ابتدا از بخش قیمت عمده حبوبات بسته بندی هومسا، نرخ فروش عمده این محصول را دریافت کنید سپس برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

لپه 900 گرمی بسته ای هومسا محصولی رقابتی برای عرضه در فروشگاه های زنجیره ای و یا مصارف عمده در ارگان های دولتی و خصوصی می باشد.

مرکز فروش لپه به صورت عمده

بهترین مرکز فروش لپه به صورت عمده


علاوه بر تمامی مواردی که در بخش های پیش تر به آن ها پرداختیم، انتظار شما به عنوان خریدار عمده لپه در بازار از یک مرکز معتبر و اصطلاحاً عمده فروشی لپه و دیگر انواع حبوبات علاوه بر حذف واسطه ها، ارائه محصول باکیفیت و قیمت مقرون به صرفه موارد دیگری نیز می باشد.

به طور مثال داشتن اطلاع کامل از وضعیت بازار، شناخت بازار هدف و همچنین ارائه مشاوره های کاربردی از سوی این مرکز فروش به خریدار نیز اهمیت بسیاری دارد.

همچنین باید گفت تامین بار درخواستی شما در هر زمانی از سال و در هر تناژی که بخواهید نیز از دیگر مواردی است که باید مدنظر گرفت.

ار این رو ما در شرکت حبوبات الیزا با سال ها تجربه درخشان در حوزه تولید، خرید و فروش عمده انواع لپه ایرانی و وارداتی این تضمین را به شما می دهیم که بهترین محصولات بازار را عرضه کنیم، قیمت رقابتی ارائه بدهیم محصول را در هر زمانی از سال و با توجه به نیاز مشتریان و بازارهای هدف در اختیارتان قرار داده و با مشاوره های دلسوزانه خود، مسیر شما را در تجارتتان هموارتر و شیرین تر بسازیم

4 پاسخ
  1. خودکار قمی گفته:

    خاستم تشکر کنم از توضیحات کامل مشاورای خوبتون خانم کریمی، خانم امیری ممنون که هوای مارو دارید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *