قیمت لوبیا قرمز

قیمت لوبیا قرمز ایرانی و خارجی

قیمت لوبیا قرمز ایرانی و خارجی در بازار بسته به نوع آن متفاوت است. لوبیا قرمز انواع متفاوتی داراست که به آن اشاره خواهیم داشت. لوبیا قرمز ایرانی خمین و لوبیا قرمز خارجی ازبک، اتیوپی و قرقیز دارای چه تفاوتی در نوع، قیمت و کیفیت با یکدیگر هستند؟ نرخ روز لوبیا قرمز در سال جدید چند است؟

انواع لوبیا مانند لوبیا چیتی، لوبیا قرمز، لوبیا سفید، لوبیا چشم بلبلی، لوبیا عروس و لوبیا سیاه در انواع ایرانی و خارجی در بازار داخلی ایران عرضه می گردد.

IMG 1368MZCI0395KUQT9810

انواع لوبیا قرمز ایرانی

لوبیا قرمز ایرانی به خصوص لوبیای خمین در دو نوع بوجاری و دستچین در بازار خرید و فروش می شود. لوبیا قرمز دستچین به دلیل تمیزتر بودن و یکدست تر بودن قیمت بالاتری دارد.

قابل ذکر است لوبیا قرمز جگری یا همان لوبیا قرمز گلی به دلیل رنگ و روی بهتری که دارد جزو لوبیا قرمز گران تر بازار است. لوبیا قرمز کپسولی نیز سایز درشت تر و در نتیجه قیمت بالاتری نسبت به لوبیا قرمز معمولی دارد. تصویر لوبیا قرمز گلی و کپسولی در زیر نشان داده شده است.

IMG E3885SHXU3980

انواع لوبیا قرمز خارجی

لوبیا قرمز اتیوپی، لوبیا قرمز قرقیز و لوبیا قرمز ازبک از جمله لوبیای قرمز وارداتی است.

لوبیا قرمز اتیوپی دارای سایز ریزی بوده و کیفیت به نسبت پایینی داد. قیمت آن از سایر لوبیای قرمز وارداتی کمتر است.

PWCT6950

لوبیا قرمز قرقیز بار مطلوبی بوده و قیمت و کیفیت آن نیز تقریبا مانند لوبیا قرمز ایرانی است.

WGGP6333

لوبیا قرمز ازبک که به لوبیا چیتی قرمز ازبک نیز معروف است تنها دارای مصرف کنسروی در کارخانجات کنسروسازی است. قیمت لوبیا قرمز ازبک از سایر لوبیاهای قرمز پایین تر است.

426221474 227599

جهت دریافت قیمت انواع لوبیا قرمز، چیتی و سفید فله و خرد، هم از نوع ایرانی و هم از نوع خارجی در سال جدید و در بازار تهران با مشاورین این مجموعه در تماس باشید.
منبع: حبوبات ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *