قیمت هر کیلو لوبیا قرمز مرغوب

قیمت لوبیا قرمز مرغوب در بازار بسته به کیفیت این محصول متفاوت است. امسال هر کیلو لوبیا قرمز درجه یک، در بازار روز چه قیمتی دارد؟ تامین کننده دست اول را برای خرید لوبیا قرمز ایرانی و خارجی از کجا بیابیم؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت هر کیلو لوبیا قرمز مرغوب

خرید حبوبات از جمله لوبیا قرمز در بازار کشور همواره مورد توجه بوده است؛ لذا همه ما می دانیم که گنجاندن لوبیا قرمز در سبد غذایی بسیار مهم و حیاتی است. ضمن اینکه این محصول در غذاهای ایرانی مصرف و جایگاه بالایی دارد.

 لوبیا قرمز که جزو حبوبات پرطرفدار می باشد، در شهرهای مختلف کشور تولید می شود. همچنین در حال حاضر انواع مختلف لوبیا قرمز خارجی عرضه می ‌شود که هر کدام از این نمونه ها، کیفیت مختلفی دارد.

در این بین چنانچه شما هم میخواهید بدانید لوبیا قرمز کیلو چنده؟ باید توجه داشته باشید که قیمت هر کیلو لوبیا قرمز در بازار اول از هر چیزی به سطح کیفیت آن وابسته است. همچنین از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت لوبیا قرمز فله ای عبارتند از:

  • میزان صادرات و واردات
  • میزان عرضه و تقاضا
  • قیمت فروش لوبیا های دیگر

و.. همگی سبب شدند که قیمت هر کیلو لوبیا قرمز به صورت مکرر یکنواخت نباشد. همچنین باید گفت کیفیت لوبیا که قیمت آن را در بازار حبوبات تحت تاثیر قرار می دهد، شامل موارد زیر می باشد:

  1. پوچ بودن یا نبودن لوبیا
  2. سایز دانه لوبیا
  3. طعم و عطر لوبیا
  4. ایرانی و وارداتی بودن آن
  5.  میزان تمیز بودن آن و…

علاوه بر آنچه گفته شد باید توجه داشته باشید که قیمت لوبیا قرمز هر کیلو، بسته به نحوه خرید شما متفاوت می باشد. طبیعتا خرید مستقیم و بدون واسطه این نوع حبوبات می تواند جزو عوامل بسیار موثر در قیمت لوبیا قرمز مرغوب باشد.

چنانچه شما قصد خرید لوبیا قرمز با قیمت مناسب را داشته باشید لازم است از تامین کننده های اصلی اقدام به خرید نمایید. همچنین همانطور که می ‌دانید قیمت حبوبات کیلویی همچون لوبیا قرمز، بدون شک بسته به مقدار خرید شما متفاوت است. چنانچه شما بخواهید این محصول را به صورت عمده تهیه کنید تخفیف های خوبی شامل حالتان خواهد شد.

فروش لوبیا قرمز - مرجع عرضه حبوبات ایرانی و خارجی | حبوبات الیزا

قیمت لوبیا قرمز مرغوب در سال ۱۴۰1

علاوه بر آنچه گفته شد از دیگر موارد بسیار مهم که در قیمت لوبیا قرمز امسال تاثیر می گذارد، تورم و افزایش قیمت ها در تمامی محصولات است.

به طوری که باید بدانید قیمت لوبیا قرمز ۱۴۰1 همچون دیگر حبوبات و محصولات دوباره دست خوش تغییرات صعودی شده است. این تغییر قیمت در نمونه های ایرانی به گونه ای بوده که هزینه کاشت، داشت و برداشت محصول به مراتب بیشتر از سال ‌های قبل شد.

ضمن اینکه این افزایش قیمت در حمل و نقل و بسته بندی لوبیا به چشم می خورد که تمامی موارد منجر به افزایش نسبی قیمت لوبیا قرمز 1401 شده است.

همچنین در خصوص قیمت لوبیا قرمز مرغوب خارجی نیز باید بدانید که افزایش هزینه های واردات، تاثیر مستقیم در قیمت لوبیا داشته است.

توجه داشته باشید قیمت لوبیا قرمز مرغوب به صورت عمده همانطور که گفته شد از خرید خرده این محصول ارزان تر است؛ البته در اینجا نیز کیفیت این حبوبات حرف اول را می زند و چنانچه شما قصد خرید بهترین لوبیا قرمز ایرانی یا خارجی را داشته باشید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

در مراکز معتبر از جمله بازرگانی الیزا که هم اکنون امکان خرید مستقیم لوبیا قرمز وجود دارد، شما میتوانید بهترین لوبیا قرمز دستچین شده را با سایز مطلوب تهیه کنید.

خرید لوبیا قرمز مرغوب از بازار

در هنگام خرید لوبیا قرمز مرغوب از بازارهای داخلی، چنانچه قصد تهیه محصول ایرانی داشته باشید، باید بدانید در ایران، خمین یکی از اصلی ترین قطب های تولید لوبیا قرمز مرغوب در بازار است.

این منطقه حتی میزان قابل توجهی از لوبیا قرمز مرغوب تولیدی خود را به بازار جهانی عرضه می کند. محصول شهر خمین سایز متوسطی دارد که نه تنها در این شهر که در شهرهای الیگودرز، خنداب ازنا و غیره نیز کشت می شود و با نام لوبیا قرمز خمین به فروش میرسد.

آنچه موجب شده است که لوبیا قرمز خمین در قیمت های مختلف موجود باشد، کیفیت متنوع این محصول است. به طوری که شما میتوانید این لوبیا را در دو نوع بوجار و دست چین تهیه کنید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که نوع دستچین لوبیا قیمت متفاوتی با نوع بوجاری این محصول خواهد داشت.

البته چنانچه در بین لوبیا قرمزهای ایرانی به دنبال خرید بهترین نوع محصول باشید باید بدانید که لوبیا قرمز زنجان نسبت به نوع کشت شده در خمین هم سایز درشت تری دارد و هم از کیفیت بهتری برخوردار میباشد که طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر است.

به طور کلی هر دو نوع لوبیا  قرمز خمین و زنجان در کیسه‌ های ۳۰ کیلویی عرضه میشود و گزینه ای بسیار مناسب برای شرکت های بسته ‌بندی حبوبات به شمار می ‌روند.

با این حال اگر قصد خرید بهترین و باکیفیت ترین لوبیا در بازار را دارید لازم است بدانید لوبیا قرمز مرغوب معمولا

  • ایرانی است.
  • دست چین است.
  • تمیز و بدون نخاله است.
  • سایزبندی یکنواختی دارد.
  • خوش رنگ، خوش طعم و خوش پخت است.

به منظور خرید لوبیا قرمز و مرغوب از بازار و اطلاع از قیمت آن سری به سایت بازار حبوبات ایران بزنید. توجه داشته باشید عوامل موثر دیگر در قیمت روز لوبیا قرمز در بازار میزان تولید و عرضه آن می باشد. بنابراین اگر خشکسالی و کم آبی نباشد و کشاورزان زمین های زراعی بیشتری را زیر کشت ببرند قطعاً تولیدات بیشتر شده و با افزایش حجم توزیع لوبیا چیتی در بازار، قیمت فروش این محصول نیز مناسب تر خواهد شد.

برای خرید لوبیا چیتی مرغوب و درجه 1 با قیمت مناسب بهتر است محصول را در فصل برداشت این محصول خریداری نمایید

قیمت انواع لوبیا قرمز وارداتی

بهترین لوبیا قرمز مرغوب در بازار ایران کدام است؟

هنگامی که مشتریان به بازار خرید و فروش حبوبات مراجعه می ‌کنند و قصد خرید عمده لوبیا قرمز را دارند، مهمترین سوالی که برای آنها پیش می ‌آید این است که بهترین لوبیا ایرانی تولید شده در کشور کدام است؟

یا اینکه بهترین لوبیا قرمز وارداتی و خارجی در بازار ایران کدام است؟ از طرفی مناسب ترین قیمت لوبیا قرمز مرغوب را از کجا تهیه کنیم ؟

همان ‌طور که پیش ‌تر هم اشاره شد لوبیا قرمز خمین و زنجان جزو محصولات با کیفیت و پرطرفدار ایران هستند. از آنجایی که مناطقی در خمین، ازنا و لرستان دارای زمین ‌های حاصل خیز کشاورزی می باشند در حال حاضر به عنوان اصلی ‌ترین قطب های تولید لوبیا در کشور فعالیت دارد.

در خصوص کشورهای تولید کننده خارجی لوبیا قرمز نیز باید بدانید کشور اتیوپی از جمله تولیدکنندگان بزرگ لوبیا قرمز می باشد که محصولی به رنگ تیره و با سایز ریز به بازار ایران وارد می کند.

 این محصول در کیسه ‌های ۲۵ کیلویی به بازار عرضه می شود که کیفیت پایین تری نسبت به محصول ایرانی دارد. از این رو قیمت آن نیز کمتر است.

دیگر کشور وارد کننده لوبیا قرمز کشور قرقیزستان است که محصول خود کاملاً درشت و با کیفیت و به صورت دست چین شده می باشد عرضه می کند. لوبیا قرمز قرقیزستان نیز در کیسه های ۲۵ کیلویی موجود است. با این حال طبیعتا قیمت روز لوبیا قرمز  قرقیزستان بیشتر از قیمت لوبیا قرمز کیلویی اتیوپی می باشد.

قیمت لوبیا قرمز ایرانی

با توجه به آنچه گفته شد قیمت لوبیا قرمز امروز با توجه به نوع این محصول متفاوت است. بنابراین اگر به دنبال قیمت لوبیا قرمز عمده در بازار هستید قبل از هر چی باید به ایرانی یا خارجی بودن آن توجه کنید.

قبل از پرداختن به قیمت لوبیا قرمز ایرانیباید گفت لوبیا قرمز بسیار با کیفیتی در شهرهای مختلف ایران از جمله خمین تولید می ‌شود شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چرا باز هم این محصول از کشورهای دیگر وارد ایران می شود؟

دقت داشته باشید سرانه مصرف بالای لوبیا در کشور موجب شده است که در کنار لوبیا قرمز ایرانی، انواع خارجی این حبوبات به فروش برسد. و اما در خصوص قیمت لوبیا قرمز در بازار تهران و دیگر شهرهای کشور توجه به این نکته که تفاوت هایی در انواع لوبیا قرمز ایرانی نیز وجود دارد بسیار مهم می باشد. به طوری که

  • قیمت لوبیا قرمز ریز
  • قیمت لوبیا قرمز درشت
  • قیمت لوبیا قرمز تازه و امساله
  • قیمت لوبیا قرمز پارساله
  • قیمت لوبیا یکدست
  • و..

با یکدیگر تفاوت دارد. مثلاً قیمت لوبیا قرمز خمین کمتر از قیمت لوبیا قرمز زنجان می باشد، در واقع محصول زنجان سایز درشت تری دارد و مشتری پسند تر است.

شهر ازنا که دیگر تولید کننده لوبیا قرمز در ایران است، اگرچه شاید محصول آن ناشناخته باشد و بیشتر با نام لوبیای خمین به فروش برسد اما قیمت لوبیا قرمز ازنا نیز بسته به کیفیت آن و دست چین و بوجاری بودنش متفاوت خواهد بود.

با این حال شما می توانید برای اطلاع سریع قیمت لوبیا قرمز در مشهد، قیمت لوبیا قرمز در شیراز، قیمت لوبیا قرمز در زنجان، قیمت این محصول در خمین و دیگر شهرهای کشور با مشاورین ما در ارتباط باشید.

با الیزا قیمت آنلاین حبوبات عمده و لوبیا قرمز ایرانی را در نمونه های مختلف و در کمترین زمان به دست آورید

قیمت لوبیا قرمز خارجی

توجه داشته باشید دو محصول پرفروش از لوبیا قرمز خارجی در ایران مربوط به قرقیزستان و اتیوپی می باشد. اگر بخواهیم در خصوص تفاوت های این دو محصول مواردی بیان کنیم باید بدانید عمده تفاوت ظاهری آن در سایز دانه بندی لوبیا قرمز می ‌باشد.

لوبیا قرمز قرقیزستان دانه های درشتی دارد در حالی که لوبیا قرمز اتیوپی به شدت ریز و سیاه رنگ است. اما لوبیا قرمز قرقیز رنگ جگری و بسیار خوش رنگ و رویی دارد.

با این تفاوت ها چنانچه شما به دنبال مناسب بودن قیمت لوبیا قرمز خارجی هستید، بهتر است محصول کشور اتیوپی را تهیه کنید. اما چنانچه کیفیت برای تان حرف اول را می ‌زند در بین محصولات خارجی، ما لوبیا قرمز قرقیزستان را به شما پیشنهاد می کنیم.

از آنجایی که اطلاع از قیمت خرید لوبیا قرمز خارجی برای مشتریان اهمیت بسیاری دارد، ما در مجموعه حبوبات الیزا امکانی فراهم کرده ایم که خریدار می تواند قبل از ثبت سفارش، با استعلام قیمت لوبیا قرمز قرقیز و قیمت لوبیا قرمز قزاق به صورت آنلاین خرید بهتر و مطمئن تری را تجربه کنید.

5 فایده طلایی که مصرف لوبیا قرمز برای شما در پی خوهد داشت

قیمت لوبیا قرمز مرغوب در بازار امروز

از آنجایی که مسئله‌ ی بسیار مهم برای خرید و فروش عمده لوبیا قرمز، قیمت به روز لوبیا قرمز می باشد. بنابراین مشتریان نیاز به استعلام لحظه ‌ای این قیمت دارند. از طرفی اینترنتی شدن کارها و پیشرفت تکنولوژی راهی بسیار آسان جهت استعلام قیمت لوبیا قرمز مرغوب در تهران و دیگر شهرهای کشور فراهم کرده است.

به طوری که شما میتوانید هم اکنون به سایت الیزا مراجعه کنید و با برقراری ارتباط با مشاورین ما در واحد فروش از قیمت جدید لوبیا قرمز آگاه شوید.

با این حال دیگر نیاز نیست شما زمان زیادی را صرف کنید و با حضور در بازارهای سنتی به مقایسه قیمت حبوبات لوبیا قرمز بپردازید. در نهایت هر زمانی که برایتان سوال پیش آمد قیمت لوبیا قرمز چنده؟ تنها با چند کلیک می توانید لیست قیمت لوبیا قرمز مرغوب خمین

  • لوبیا قرمز زنجان
  • لوبیا قرمز ازنا
  • لوبیا قرمز اتیوپی
  • لوبیا قرمز قرقیزستان

و غیره را مطلع شوید. در نهایت می توانید قیمت این محصول ارائه شده در سایت ما را با دیگر سایت ‌ها نیز مقایسه کنید و خرید مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید.

قیمت لوبیا قرمز خمین امروز

از آنجایی که لوبیا قرمز خمین جزو شناخته شده ‌ترین لوبیا قرمز های ایرانی موجود در بازار است، همواره افراد به دنبال اطلاع از قیمت لوبیا قرمز به روز خمین هستند.

اگرچه این محصول با توجه به کیفیتی که دارد در نرخ های متفاوتی به فروش می رسد اما در نهایت آن دسته از مشتریانی که به دنبال سفارش عمده لوبیا قرمز خمین باشند می توانند این محصول را با ارزان ترین قیمت و البته بالاترین کیفیت از مراکز معتبر تهیه کنند.

در این میان علاوه بر اینکه برای خریداران عمده تخفیف ‌های خوبی در نظر گرفته شده است؛ شما می توانید با مراجعه به واحد فروش ما در شرکت بازرگانی الیزا این محصول را بدون واسطه تهیه کرده و مناسب ترین قیمت لوبیا قرمز مرغوب خمین را در بازار روز بپردازید.

قیمت لوبیا قرمز بسته بندی - نماشا

قیمت لوبیا قرمز بسته بندی 900 گرمی

از آنجایی که محصولات بسته بندی شده به خصوص حبوبات با کیفیت بهتر و بدون هیچگونه نخاله و آشغالی به دست مشتری می رسد امروزه بسیاری از افراد اقدام به خرید لوبیا قرمز بسته بندی می کنند.

تفاوت قیمت لوبیا قرمز بسته ای با نوع فله ای این است که محصول بسته بندی شده کاملا دست چین می باشد و سایز یکدستی دارد. البته موارد دیگری نیز در قیمت لوبیا قرمز درجه یک بسته بندی شده تاثیر دارد که مهمترین آنها نوع بسته بندی این محصول است.

مثلاً چنانچه شما بخواهید لوبیا قرمز بسته بندی سلفونی را تهیه کنید قیمت آن نسبت به بسته های وکیوم یا سطلی مناسب تر خواهد بود. کیفیت برند انتخاب شده نیز در قیمت یک بسته لوبیا قرمز تاثیر دارد و چنانچه شما بخواهید از برند های نام آشنا که لوبیا قرمز را با کیفیت بهتری ارائه می دهند اقدام به خرید این حبوبات کنید، باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید.

میزان تمیزی محصول نیز دیگر گزینه بسیار مهم و تاثیرگذار در قیمت لوبیا قرمز ۹۰۰ گرمی می باشد. در نهایت باید بدانید هزینه‌ هایی که برای انبارداری ،خط تولید و کارگری جهت بسته بندی لوبیا قرمز اخذ می ‌شود موجب شده که قیمت لوبیا قرمز بسته ای بیشتر از نوع فله باشد.

در این بین چنانچه شما بخواهید یک برند معتبر با قیمت کاملا رقابتی را تهیه کنید ما به شما حبوبات بسته بندی شده هومسا را پیشنهاد می کنیم .این محصولات که در بسته های ۹۰۰ گرمی عرضه می شوند به صورت اینترنتی و آنلاین امکان ارسال به سراسر کشور را دارد.

در واقع ما در حبوبات الیزا علاوه بر تامین انواع حبوبات و ارائه ارزان ترین قیمت لوبیا قرمز مرغوب به طور مستقیم از کارگاه بوجاری خود، امکان خرید عمده حبوبات بسته بندی شده را از کارخانه اختصاصی خود نیز فراهم نموده ایم.

شما می توانید بهترین لوبیای بسته بندی شده را با قیمت کف بازار برای فروشگاه زنجیره ای، ارگان ها و سازمان های مختلف تهیه کنید

لیست قیمت لوبیا قرمز در حبوبات الیزا

با وجود این که گفته شد قیمت فروش لوبیا قرمز در حبوبات الیزا کاملا رقابتی و مناسب می باشد، شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که دلیل این امر چیست؟

همان طور که گفته شد کیفیت محصول در بهترین حد خود قرار دارد. توجه داشته باشیم دلالان و واسطه ها مهمترین عامل رشد قیمت محصولات در بازار سنتی هستند. با این وجود از آنجایی که در سایت الیزا امکان ارتباط مشتری با تامین کننده و تولید کننده دست اول به وجود می آید هزینه های اضافی از میان برداشته شده و در نهایت قیمت روز لوبیا قرمز فله ای و بسته بندی شده کاملا مناسب و ارزان خواهد بود.

هرچند که ممکن است قیمت لوبیا قرمز روز در بازار سنتی بالا باشد اما در وب سایت ما جایی برای گران فروشی وجود ندارد. در کنار این امر جالب است بدانید ما در الیزا وارد کننده دست اول هستیم و مناسب ترین قیمت لوبیا قرمز خارجی را برای شما در نظر گرفته ایم. درنهایت تامین لوبیا قرمز در تناژ مورد نظر مشتری برای ما به راحتی و در تمامی فصل های ممکن می باشد.

از این رو شما می توانید ارزان ترین و مناسب ترین لیست قیمت لوبیا قرمز مرغوب را از ما دریافت کرده سپس برای خرید غیرحضوری یا حضوری اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *