واردات نخود فرنگی

واردات نخود فرنگی روس با نرخ روز

بازرگانی الیزا پس از واردات نخود فرنگی روس آن را با نرخ روز در سطح کشور به فروش می رساند. جهت دریافت قیمت روز نخود فرنگی خشک روسی و یا خرید نخود فرنگی می توان در هر شهری که بود با این شرکت در ارتباط بود.

واردات نخود فرنگی خشک روسیه چندین سال است به دلیل نرخ و فروش مناسب در زمینه کاری تجار حبوبات قرار گرفته است. به همین دلیل خرید و فروش عمده نخود فرنگی در میان بازاریان رونق زیادی پیدا کرده است. قیمت نخود فرنگی و همچنین نوع مصرف آن چگونه است؟ چگونه می توان این محصول را از نمایندگی های عرضه مستقیم با قیمت روز خریداری نمود؟

نخود فرنگی روسیه یا همان نخود فرنگی خشک روس به دلیل قیمت آن واردات زیادی به داخل کشور دارد. اما نرخ پایین این محصول ناشی از چه چیزی است؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

واردات نخود فرنگیقیمت روز نخود فرنگی روس

نخود فرنگی خشک روس یکی از حبوبات وارداتی پرمصرف در داخل ایران است. انواع نخود روس در ایران با قیمت مشخصی وارد شده و مشتریان مختص به خود را دارد. ما در این مقاله به نوع فرنگی آن اشاره خواهیم داشت. این محصول دارای سایز ریزی (سایز ۶-۵) بوده و از نظر شکل ظاهری و طعم با نخود ایرانی کمی متفاوت است.

ظاهر نخود فرنگی روسیه صاف و آیینه ای شکل است. و همچنین دارای یک رگه تلخی نیز می باشد. همین ویژگی منجر به منحصر به فرد بودن نخود فرنگی شده است. همین یک رگه تلخی نخود فرنگی باعث شده این محصول قیمت پایینی داشته باشد.

دلیل قیمت پایین نخود فرنگی:

  • داشتن یک رگه تلخی
  • داشتن سایز ریز

کارخانه های لپه سازی جهت تولید لپه به خرید نخود فرنگی روس رو می آورند و همچنین این محصول یکی از انواع نخود فلافلی در بازار ایران می باشد. درست است که این محصول دارای یک رگه تلخی است اما خریداران با قلق های خاصی آن را به فلافل و لپه تبدیل کرده و در نتیجه حاشیه سود خود را نیز بالا می برند.

قیمت نخود فرنگی روسقیمت نخود فرنگی سال ۹۸

در سال ۹۸ نیز با توجه به میزان عرضه و تقاضا و نوسانات بازار حبوبات وارداتی، و همچنین ارزش کشور قیمت روز نخود فرنگی مشخص می گردد. به دلیل ثابت نبودن قیمت این محصول بهتر است جهت دریافت نرخ نخود فرنگی خشک در همین لحظه با نمایندگی های فروش ارتباط گرفت.

قیمت عمده حبوبات

واردات نخود فرنگی خشک روسی

یکسری از شرکت ها کنار واردات سایر حبوبات وارداتی، واردات نخود فرنگی خشک روسی را نیز انجام می دهند. واردات این محصول کمک زیادی به خریداران نخود فلافلی کشور می کند. چرا که بسیاری از فلافلی ها به دنبال نخود ارزان قیمت جهت تهیه فلافل هستند.
همچنین قابل به ذکر است که کارخانه های لپه سازی نیز جهت تولید لپه ای ارزان خاستار خرید نخود فرنگی روسی می باشند.

یادداشت

وارد کنندگان نخود فرنگی روس می توانند جهت فروش راحت تر و سریعتر محصول خود با شرکت بازرگانی الیزا در تماس باشند.
خریداران نیز می توانند جهت دریافت قیمت نخود فرنگی و یا خرید بدون واسطه آن با کارشناسان ارتباط بگیرند.

فروش نخود فرنگیبازار فروش عمده نخود فرنگی

نمایندگی ها و مراکزی که واردات نخود فرنگی روس را انجام می دهند بهترین گزینه جهت خرید نخود فرنگی می باشند. خرید و فروش اینترنتی این محصول کنار سایر حبوبات انجام می گردد. اگر فروشنده اینترتی نخود فرنگی، ویژگی های زیر را دارا باشد خرید از او کار بسیار سنجیده ای خواهد بود:

  • خود وارد کننده نخود فرنگی روس باشد.
  • شرکت بازرگانی باشد و به عنوان نماینده، فروش مستقیم نخود فرنگی را به عهده داشته باشد.

بازرگانی حبوبات الیزا فروش عمده انواع حبوبات ایرانی و خارجی از جمله نخود فرنگی خشک روسیه را با قیمت روز انجام می دهد. با ما همراه باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *