لیست قیمت لپه

قیمت لپه فله ایرانی و اتیوپی

قیمت لپه فله از نوع ایرانی و خارجی به ازای هر یک کیلوگرم وزن در جدول زیر قید شده است. همانطور که مشاهده می کنید قیمت لپه ریز و درشت ایرانی و خارجی همچون لپه اتیوپی، لپه استرالیا و غیره با یکدیگر تفاوت کامل دارد.

قیمت لپه فله در ایران بسته به نوع آن که ایرانی باشد یا خارجی متفاوت است. آیا انواع لپه ای که در ایران خرید و فروش می شود را می شناسید؟ آیا از قیمت انواع مختلف لپه اطلاع دارید؟ خرید و فروش لپه به صورت فله چگونه انجام می شود؟ پیشنهاد بازرگانی الیزا برای خریداران لپه چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

فروش لپه ایرانیانواع لپه در ایران

در ایران لپه های متفاوتی وجود دارد. برخی از این لپه ها تولید شده از نخود لپه های ایرانی است که به لپه آذرشهر و لپه تبریزی معروف هستند. علاوه بر لپه های ایرانی، لپه هایی نیز در ایران وجود دارد که نخود لپه آن ها از کشورهای دیگر به ایران وارد شده و در کارخانه های لپه سازی آذرشهر به لپه تبدیل می شوند. که البته به اشتباه خیلی از این لپه ها را نیز لپه آذرشهری می گویند.
از جمله این لپه ها می توان به لپه اتیوپی، لپه استرالیا، لپه تانزانیا، لپه روس و لپه برمه اشاره کرد. برای اینکه بتوانید شناخت دقیق تری از انواع لپه موجود در ایران داشته باشید، پیشنهاد می کنیم مطلب انواع لپه در ایران را مطالعه نمایید.

  • لپه آذرشهر
  • لپه ایرانی
  • لپه اتیوپی
  • لپه روسی
  • لپه استرالیا
  • لپه تانزانیا
  • لپه برمه

انواع لپهقیمت لپه در ایران

قیمت لپه فله به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. هر چند قیمت لپه در طول سال ثابت نیست. اما بطور کلی عوامل زیر تعیین کننده قیمت لپه فله است:

  • لپه ایرانی قیمت بالاتری نسبت به لپه خارجی دارد.
  • خرید عمده لپه نسبت به خرید خرد، موجب خرید لپه با قیمت پایین تر خواهد شد.
  • لپه ریز قیمت بالاتری نسبت به لپه درشت دارد (برخلاف سایر حبوبات).
  • لپه درهم (ترکیب ریز و درشت) قیمت پایین تری نسبت به لپه سورت و دستچین دارد.
  • افزایش میزان تقاضا موجب افزایش قیمت لپه می گردد.
  • کاهش صادرات و افزایش واردات لپه، موجب افزایش موجودی لپه و کاهش قیمت لپه می گردد.

قیمت عمده حبوباتکدام نوع لپه را خرید کنیم؟

خریداران زمان خرید لپه به دو گروه اصلی تقسیم می شوند:

a1 خریدارانی که به دنبال خرید لپه باکیفیت و درجه یک هستند. و قیمت برای آنان مطرح نیست بلکه دنبال جنس اعلا هستند.

a1 خریدارانی که به دنبال خرید لپه درجه دو و یا به عبارتی دنبال خرید لپه ضعیف و ارزان قیمت هستند و بیش از کیفیت لپه، قیمت آن برای آنان ملاک است.

پیشنهاد کارشناسان فروش بازرگانی الیزا برای خریداران جنس باکیفیت، لپه ریز و سورت شده ایرانی و اتیوپی است. این دو لپه اختلاف قیمت زیادی با یکدیگر ندارد و لپه بسیار خوش پخت و خوش طعم و خوش ظاهری است.

و همچنین پیشنهاد ما برای خریداران جنس ضعیف تر، لپه استرالیا، لپه تانزانیا و لپه روسی است. این لپه ها با توجه به قیمت آن کیفیت پایین تری را دارا می باشد.

قیمت لپهخرید و فروش لپه

خرید و فروش انواع لپه فله در ایران به روش های مختلفی صورت می گیرد. یکی از شناخته شده ترین روش های فروش که بسیار متداول است، خرید و فروش سنتی انواع لپه است که اکثرا از این طریق خرید و فروش صورت می گیرد.
روش دیگری در خرید و فروش لپه در بازار ایران که تاثیری بر قیمت لپه نیز ندارد، خرید و فروش اینترنتی آن است. برای اینکه بیشتر با این روش آشنا شوید می توانید با کارشناسان ما ارتباط گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.

بازار لپه

ارایه لیست قیمت و فروش لپه ایرانی و اتیوپی ریز و درشت، به شکل خرد و عمده، در بازرگانی حاضر امکان پذیر گردیده است.

  • فروشگاه های اینترنتی
  • شرکت های بازرگانی

فروشگاه های اینترنتی محل مناسبی برای عرضه و خرید انواع لپه می باشند. از این رو تولیدکنندگان لپه می توانند محصولات خود را به صورت مستقیم در این فروشگاه ها عرضه کنند. مشتریان نیز از همین طریق و تنها با یک تماس تلفنی می توانند لپه موردنظر خود را انتخاب و به راحتی خرید نمایند.

قیمت لپه

از سویی شرکت های بازرگانی فعال در زمینه حبوبات که بدون واسطه بین کارخانه های لپه سازی آذرشهر تبریز و مصرف کننده فعالیت دارند گزینه های مناسب و معقولی جهت مراجعه و خرید لپه هستند. بازرگانی های معتبر که در این زمینه فعالیت دارند کنار لپه تولید شده در ایران، خرید و فروش لپه های وارداتی را نیز کار می کنند.

چرا که کنار لپه های فرآوری شده در کشورمان، یکسری از لپه ها به شکل آماده از کشورهایی نظیر روسیه، پاکستان، کانادا و غیره به کشور وارد می گردد. که البته بالای نود درصد این لپه ها کیفیت قابل قبولی ندارند. اما به هر حال قیمت پایین آن منجر به جلب توجه تعداد زیادی از خریداران ایرانی شده است.

مزایای خرید از شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی

خرید از مراکز نام برده منافعی برای خریدار لپه به همراه خواهد داشت:

  • خرید در هر لحظه که خریدار اراده کند
  • دریافت مشاوره آنلاین و رایگان از متخصصین با تجربه
  • خرید با قیمتی ارزان به دلیل خرید نکردن از واسطه ها
  • تماس با در دست داشتن یک تلفن همراه یا یک لپ تاپ ساده

در هر صورت می توان گفت که خوشبختانه در سال های اخیر کار برای خریداران حوزه حبوبات بسیار آسان شده است. و یک خریدار عمده و یا یک خریدار خرد در هر شهر و روستایی از کشور که باشد جهت دریافت قیمت لپه و یا خریداری فله لپه (در حجم عمده و خرد) می تواند تنها با در دست داشتن یک وسیله متصل به اینترنت خریدی مقرون به صرفه و سریع داشته باشد.

بازرگانی لپه

بازرگانی حبوبات الیزا به عنوان شرکت رسمی فعالیت کننده در زمینه حبوبات، اعلام قیمت لپه و فروش انواع مختلف لپه را در سطح کشور عهده دار است.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *