خرید لوبیا چیتی

خرید لوبیا چیتی باکیفیت آرژانتین

خرید لوبیا چیتی عمده از نوع ایرانی محصول زنجان، شیراز و خمین در بازار امکان پذیر است. قیمت خرید لوبیا چیتی با توجه به نوع و کیفیت آن متغیر است که در این مطالب به نوع لوبیا چیتی و قیمت آن اشاره خواهیم داشت. جهت تهیه این لوبیا با مرکز فروش لوبیا چیتی نیز می توان ارتباط گرفت.

خریداران لوبیا چیتی به طور کلی یا خواهان لوبیا چیتی ایرانی هستند و یا خریدار لوبیا چیتی خارجی. قیمت لوبیا چیتی ایرانی و خارجی با یکدیگر متفاوت است. لوبیا چیتی ایرانی محصول خمین، زنجان، شیراز و لرستان است که به شکل خرمنی، بوجاری و دستچین به بازار عرضه می شود.

قیمت انواع لوبیا چیتی ایرانی

  • لوبیا چیتی خرمنی

همان محصول برداشت شده سر زمین های کشاورزی است که لوبیا همراه با ضایعات و آشغال است. قیمت این لوبیا پایین تر از انواع دیگر آن است.

  • لوبیا چیتی بوجاری

لوبیا خرمنی درون دستگاه های بوجاری ریخته شده. این دستگاه لوبیا را از تمیز کرده و آن را خالی از آشغال می کند. قیمت لوبیا چیتی بوجاری از نوع خرمنی آن بیشتر است.

  • لوبیا چیتی دستچین

لوبیا چیتی دستچین، نوع اعلا لوبیا چیتی محسوب می شود. این لوبیا توسط دستگاه علاوه بر اینکه خالی از ضایعات می شود از نظر سایز نیز یکدست می گردد. نرخ لوبیا چیتی دستچین به دلیل کیفیت و ظاهری که دارد از سایز لوبیاها بیشتر است.

جهت دریافت قیمت خرید لوبیا چیتی در بازار و همچنین خرید لوبیا چیتی خمین، خرید لوبیا چیتی زنجان و خرید لوبیا چیتی شیراز و دیگر لوبیاهای ایرانی می توان با بازرگانی حاضر ارتباط گرفت.

انواع لوبیا چیتی خارجی

  • لوبیا چیتی چین

لوبیا چیتی چین یا گرد و یا کشیده وارد می شود. لوبیا چیتی کشیده چین از لوبیا چیتی گرد کم کیفیت تر و ارزان تر است.

  • لوبیا چیتی آفریقا

لوبیا چیتی آفریقا ظاهر کشیده دارد و در میان لوبیاهای خارجی دارای قیمت متوسط است. کیفیت لوبیا چیتی آفریقا نیز متوسط است.

  • لوبیا چیتی آرژانتین

لوبیا چیتی آرژانتین دارای کیفیت خوبی بوده و خریداران زیادی را جذب خود می کند.

  • لوبیا چیتی ازبک

لوبیا چیتی روشن و قرمز ازبک یا همان ازبکستان هر دو دارای کیفیت خوبی است. چیتی روشن ازبک کیفیت خوب و قیمت به نسبت بالایی دارد. لوبیا چیتی قرمز ازبک قیمت پایینی دارد و در تولید کنسرو استفاده می شود.

مشاورین به طور آنلاین در تمامی ساعات فعال بوده و لیست قیمت خرد و عمده لوبیا چیتی در بازار را به خریداران ارایه نموده و قیمت فروش لوبیا چیتی در بازرگانی را نیز به خریداران داده تا در صورت تمایل خرید داشته باشند.
منبع: حبوبات ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *