فروش لوبیا

فروش عمده لوبیا چیتی چین

لوبیا چیتی چین در چند نوع وارد بازار ایران می شود؟ چگونه می توان انواع این محصول خارجی را به شکل عمده و بطور مستقیم خرید و فروش کرد؟

لوبیا چیتی چینی یکی از انواع لوبیا چیتی وارداتی پرمصرف در کشور ماست که سالانه در حجم زیادی در بازار داخلی خرید و فروش می گردد. وارد کننده ها معمولا دو نوع سایز لوبیای چیتی چینی به ایران وارد می کنند، که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت. البته این دو نوع لوبیا به شکل بار کهنه و نو وارد می گردد که همین امر سبب تغییر قیمت آن نیز می شود. قیمت پخش لوبیا چیتی وراداتی به عوامل دیگری نیز وابسته است.

لوبیا چیتی چینی گرد سایز ۱۶۰-۱۵۰

لوبیا چیتی گرد چینی که دارای سایز ۱۶۰-۱۵۰ است نوع مرغوب لوبیا چین است که دارای کیفیت خوبی بوده و به شکل فله، بسته بندی و کنسروی به بازار عرضه می گردد. این لوبیا دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع کشیده لوبیا چیتی چین است. و سالانه به ایران وارد می شود.

photo 2018 05 13 00 36 31

لوبیا چیتی چینی کشیده سایز ۲۰۰-۱۸۰

لوبیا چیتی کشیده چینی همانطور که از نام آن پیداست ظاهر کشیده تری (سایز ۲۰۰-۱۸۰) دارد و کیفیت آن نیز مناسب است. البته به مرغوبیت نوع گرد چیتی چین نمی باشد. به همین دلیل قیمت پایین تری نیز دارد. این لوبیا بیشتر به شکل فله به بازار عرضه می گردد.

اگر بتوان هر دو نوع لوبیا خارجی نام برده را از شرکت های وارد کننده که بطور عمده بار را وارد می کنند با قیمت پایه خریداری نمود، قطعا خرید مقرون به صرفه تری خواهد بود. بازرگانی الیزا عرضه کننده انواع لوبیا خارجی در سطح کشور است. عمده فروشان معمولا دنبال خرید مستقیم ازتجار و شرکت های وارد کننده هستند تا محصول را با قیمت پایین تری خرید کرده و به طبع با قیمت رقابتی بهتری نسبت به سایر همکاران خود بفروشند.

photo 2018 02 03 09 36 16 4

2 پاسخ
    • f.heidari گفته:

      سلام. بله لوبیا چیتی چین هم موجود هست.
      با مشاوران ما صحبت کنید راهنماییتون می کنن.
      ۰۹۱۲۸۷۹۹۲۹۰

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *